Niks gehoord, maar ben dan ook niet buiten geweest vandaagquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag was ik voor het eerst in jaren weer in Twente, met name in Enschede
Maar ik gok dat jullie dat wel gehoord hebbennog suizende oren
er was een truckrun met start en finish bij de Grolsch Veste. Optredens van Johnny Bolk ookquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niks gehoord, maar ben dan ook niet buiten geweest vandaag
Niks van gehoord, maarja, ik zit dan ook iets meer dan 10km verderopquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er was een truckrun met start en finish bij de Grolsch Veste. Optredens van Johnny Bolk ook
Ah, kwartier fietsen verderop. Dus helemaal logisch dat ik er niks van meegekregen heb.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er was een truckrun met start en finish bij de Grolsch Veste. Optredens van Johnny Bolk ook
Hejje ze gevolgd? Zo ja: mooi landschap hebben we hier, he?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ze hebben een route van 105 kilometer door heel twente gereden
nee, maar ben wel binnendoor gegaan bij Vriezenveen. Best ok.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hejje ze gevolgd? Zo ja: mooi landschap hebben we hier, he?
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:15 schreef Redbaron het volgende:
Hoppa 3e plek
115 minuten gespeeld en nu KAPOT
Wijn hier.quote:
quote:
Meur zequote:
Droom maar van mequote:
quote:
Het allerlaatste berichtje wat ze op fok heeft gezet.quote:
quote:
Ik heb al vaker van je gedroomd.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb al vaker van je gedroomd.
Positief, je was een beest in bedquote:
oehhhquote:Op zondag 25 mei 2014 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Positief, je was een beest in bed
Rawr.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fucking verbrand
En ik heb geen after sun
Zegt de visser die geen vis lustquote:Op zondag 25 mei 2014 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zegt de man die nooit buiten komt
Zegt de man die bang is voor vissenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zegt de visser die geen vis lust
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zegt de man die bang is voor vissen
Pff, jij komt ook alleen maar op een heftruck buiten, met je dik lijf. Niet doen alsof je actief bentquote:Op zondag 25 mei 2014 19:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die leven buiten, in het water. Buiten. Buiten, waar jij nooit komt
Ik heb tenminste een privéchauffeurquote:Op zondag 25 mei 2014 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pff, jij komt ook alleen maar op een heftruck buiten, met je dik lijf. Niet doen alsof je actief bent
Ik las "tepels"quote:Op zondag 25 mei 2014 19:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een privéchauffeurMooi op de lepels liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |