ahh jawel toch... goede conditie enzo hadden ze het over dus moest jij wel aankunnenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, drie heren tegelijk kan ik niet handelen
Ik wil het niet eensquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahh jawel toch... goede conditie enzo hadden ze het over dus moest jij wel aankunnen
wist niet dat je bi bent...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil het niet eensIk vind max. 1 vent wel genoeg. Vrouwen, daar kan ik geen genoeg van krijgen
Vrouwenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wist niet dat je bi bent...
Doen we er paar vrouwen bij heb je orgie..
Er bestaat geen 'liever' wat dat betreftquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ghehehe...... wat liever vrouw of man?
hmm k heb wel mn voorkeur.. ligt eraan op welk gebied maar ok...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er bestaat geen 'liever' wat dat betreft
Het is als appels met peren vergelijken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm k heb wel mn voorkeur.. ligt eraan op welk gebied maar ok...
hmm beter...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is als appels met peren vergelijken.
Er zijn voor beide een hoop voordelen op verschillende gebieden te bedenken, evenals nadelen. Ik heb absoluut geen voorkeur
haha op die manier bedoel ik het niet hoor... bi met een voorkeur zijn is niet altijd handig ivm gevoelens kwetsen enz..quote:
Ik zou het niet wetenquote:
tja das met mannen t zelfde.. Iedereen heeft zijn of haar ding wel..quote:
Pff, dat je me nou een keer in het ondergoed van m'n moeder zag lopen bewijst niks.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pff, dat je me nou een keer in het ondergoed van m'n moeder zag lopen bewijst niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |