ohh als ik er ben niet???quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Opzich zou ik wel willen helpen als er op dat moment meer zijn zoals een D of een W ofzo
dan wil k eerst gemeet hebben heur...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, ik kan er in principe begin juli de huurder van zijnAls ik hier om hulp vraag om te verven/behangen en/of vloerspul leggen, wie voelt zich geroepen om een dikke ginger te helpen?
edit: en grote kans dat ik dan zelf niet of nauwelijks aanwezig kan zijn ivm lawaai...
Klopt, tenzij we gaan behangen zodat ik jou daarachter kan plakkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohh als ik er ben niet???![]()
Grapje hoor..
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, tenzij we gaan behangen zodat ik jou daarachter kan plakken
[..]
zeg jij nadat ik enorm lief ben geweest tegen david en jou??quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zeg jij nadat ik enorm lief ben geweest tegen david en jou??
ik heb vanavond bbq en overleg over familiedag. anders kon ik best wel meequote:
[..]
joah, beetje gezelligheid en met meer personen werkt vaak ook makkelijkerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Opzich zou ik wel willen helpen als er op dat moment meer zijn zoals een D of een W ofzo
Ja, geeft niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb vanavond bbq en overleg over familiedag. anders kon ik best wel mee
Ach, misschien wordt 'ie zo geil van je dat er liters en LITERS zaad uit z'n ballen komt, waardoor jij aan de muur vastgeplakt zit!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zeg jij nadat ik enorm lief ben geweest tegen david en jou??
durft ie niet eens... jullie zijn trouwens wel erg lief.. not...quote:
nee want ik was niet " leuk" weet je nog??quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, misschien wordt 'ie zo geil van je dat er liters en LITERS zaad uit z'n ballen komt, waardoor jij aan de muur vastgeplakt zit!
Niet zo huillie doen nouquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee want ik was niet " leuk" weet je nog??
Maar wellicht wel lekker?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee want ik was niet " leuk" weet je nog??
Mooizo. Kan er ook maar één lekker zijn hier, natuurlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
neuh.. dat ben uk sowieso niet... taai enzo..
precies... dat was jij toch zeiden de heren iig...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooizo. Kan er ook maar één lekker zijn hier, natuurlijk
Terechtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
precies... dat was jij toch zeiden de heren iig...
de heren wachten nog aktijd tot ze kwartet konden doen met je...quote:
Mwa, drie heren tegelijk kan ik niet handelenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
de heren wachten nog aktijd tot ze kwartet konden doen met je...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |