abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140229634
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 00:57 schreef polderturk het volgende:

[..]

Doe niet alsof je zo dom bent. Het is een vaststaand feit dat Armeniėrs een genocide op Turken hebben uitgevoerd. Ik weet dat jij een agenda hebt. Jij bent een Jood die moslims haat. Dat weten we nu wel na al die topics die je hebt gestart. Zal ik weer wat berichten over de Talmud plaatsen?

Sanhedrin 58b. If a heathen (gentile) hits a Jew, the gentile must be killed.

Sanhedrin 57a . When a Jew murders a gentile ("Cuthean"), there will be no death penalty. What a Jew steals from a gentile he may keep.

Baba Kamma 37b. The gentiles are outside the protection of the law and God has "exposed their money to Israel."

Niet-Joodse kinderen zijn dieren volgens de Talmud

Yebamoth 98a. All gentile children are animals.

Joden mogen liegen tegen niet-Joden

Jews May Lie to Non-Jews

Baba Kamma 113a. Jews may use lies ("subterfuges") to circumvent a Gentile.

pedofilie wordt toegestaan door het Jodendom

Sanhedrin 55b. A Jew may marry a three year old girl (specifically, three years "and a day" old).

Sanhedrin 54b. A Jew may have sex with a child as long as the child is less than nine years old.

Zelfs de beste niet-Joden moeten vermoord worden door Joden

Minor Tractates. Soferim 15, Rule 10. This is the saying of Rabbi Simon ben Yohai: Tob shebe goyyim harog ("Even the best of the gentiles should all be killed").
Damn, jij draait echt door.

Je verandert het Armeense genocidetopic in een ''Wij turken hebben nooit iets gedaan en het is de schuld van de Joden'' topic.

Je was al niet serieus te nemen, maar nu heb je echt een hoogtepunt bereikt.
#freefrederike
pi_140229641
Speciaal voor degenen die het gemist hebben

Lees dit maar eens. Is dit een genocide of niet? Van een Armeense bron.

"The Armenians did exterminate the entire Muslim population of Russian Armenia as Muslims were considered inferior to the Armenians by the prominent leaders of the Dashnaks."
Mikael Kaprilian, Armenian revolutionary leader, in Yerevan, 1919
pi_140229660
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 00:57 schreef polderturk het volgende:

[..]

Doe niet alsof je zo dom bent. Het is een vaststaand feit dat Armeniėrs een genocide op Turken hebben uitgevoerd. Ik weet dat jij een agenda hebt. Jij bent een Jood die moslims haat. Dat weten we nu wel na al die topics die je hebt gestart. Zal ik weer wat berichten over de Talmud plaatsen?

Sanhedrin 58b. If a heathen (gentile) hits a Jew, the gentile must be killed.

Sanhedrin 57a . When a Jew murders a gentile ("Cuthean"), there will be no death penalty. What a Jew steals from a gentile he may keep.

Baba Kamma 37b. The gentiles are outside the protection of the law and God has "exposed their money to Israel."

Niet-Joodse kinderen zijn dieren volgens de Talmud

Yebamoth 98a. All gentile children are animals.

Joden mogen liegen tegen niet-Joden

Jews May Lie to Non-Jews

Baba Kamma 113a. Jews may use lies ("subterfuges") to circumvent a Gentile.

pedofilie wordt toegestaan door het Jodendom

Sanhedrin 55b. A Jew may marry a three year old girl (specifically, three years "and a day" old).

Sanhedrin 54b. A Jew may have sex with a child as long as the child is less than nine years old.

Zelfs de beste niet-Joden moeten vermoord worden door Joden

Minor Tractates. Soferim 15, Rule 10. This is the saying of Rabbi Simon ben Yohai: Tob shebe goyyim harog ("Even the best of the gentiles should all be killed").
Dit is geen koran les hierzo dus hou die troep maar bij je :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2014 01:00:50 ]
pi_140229674
quote:
4s.gif Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Damn, jij draait echt door.

Je verandert het Armeense genocidetopic in een ''Wij turken hebben nooit iets gedaan en het is de schuld van de Joden'' topic.

Je was al niet serieus te nemen, maar nu heb je echt een hoogtepunt bereikt.
Ik zeg helemaal niet dat het de schuld van de Joden is. Ik heb alleen wat info over Joden hier geplaatst. Ik doe eigenlijk hetzelfde als jij. Jij bent voortdurend anti moslim topics aan het starten. Dan plaats in maar een bericht over Joden.
pi_140229690
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 01:00 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dit is geen koran les hierzo dus hou die troep maar bij je :{w
Die informatie komt uit de Talmud. Dat is een van de heiligste boeken van het Jodendom.
pi_140229692
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef polderturk het volgende:
Speciaal voor degenen die het gemist hebben

Lees dit maar eens. Is dit een genocide of niet? Van een Armeense bron.

"The Armenians did exterminate the entire Muslim population of Russian Armenia as Muslims were considered inferior to the Armenians by the prominent leaders of the Dashnaks."
Nee dat is inderdaad geen genocide. Nu blij?
pi_140229706
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 01:01 schreef polderturk het volgende:

[..]

Die informatie komt uit de Talmud. Dat is een van de heiligste boeken van het Jodendom.
Still. Waarom haal je joden hier bij?
pi_140229711
Speciaal voor degenen die het nog niet gelezen hebben. Alweer een Armeense bron.

donderdag 22 mei 2014 @ 01:03:05 #234
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_140229716
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 01:01 schreef polderturk het volgende:

[..]

Het is en blijft een sprookjesboek
Hmz...
pi_140229717
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 01:00 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet dat het de schuld van de Joden is. Ik heb alleen wat info over Joden hier geplaatst. Ik doe eigenlijk hetzelfde als jij. Jij bent voortdurend anti moslim topics aan het starten. Dan plaats in maar een bericht over Joden.
Oog om oog dus? Typisch moslims :')
pi_140229727
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 01:00 schreef polderturk het volgende:

[..]

Als jij dingen over joden wil plaatsen, ga je gang. Het boeit mij echt geen reet en daar heb ik een reden voor(check je PM). Ik heb ook niks tegen moslims, als je eens in al mijn topics las zag je dat ik ook regelmatig voor moslims opkom en zeer kritisch ben tegenover Wilders.

Daarnaast, jij wil wel de schuld aan de Joden geven. Je betrekt Joden in een topic dat ging over Turken en Armenen, dat laat wel jouw ware aard zien.

De meeste Turken hebben blijkbaar een oogklep op en zijn supernationalitisch zonder enige vorm van realisme. Het is nooit de schuld van de turken en elke vorm van genocide is niet door de turken uitgevoerd, maar door de tegenstanders van de turken. Ja, terwijl er 1.5 miljoen Armenen stierven(of zelfs meer).

Logica is een raar woord misschien, maar je kan het leren gebruiken. Geloof me, iedereen is 't eens over de Armeense genocide: die is er geweest.
#freefrederike
pi_140229737
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 01:02 schreef polderturk het volgende:
Speciaal voor degenen die het nog niet gelezen hebben. Alweer een Armeense bron.

Begin je al nerveus te worden dat niemand je leugens gelooft? Stop maar met keer op keer de zelfde bullshit te posten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2014 01:05:32 ]
pi_140229771
quote:
4s.gif Op donderdag 22 mei 2014 01:03 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Als jij dingen over joden wil plaatsen, ga je gang. Het boeit mij echt geen reet en daar heb ik een reden voor(check je PM). Ik heb ook niks tegen moslims, als je eens in al mijn topics las zag je dat ik ook regelmatig voor moslims opkom en zeer kritisch ben tegenover Wilders.

Daarnaast, jij wil wel de schuld aan de Joden geven. Je betrekt Joden in een topic dat ging over Turken en Armenen, dat laat wel jouw ware aard zien.

De meeste Turken hebben blijkbaar een oogklep op en zijn supernationalitisch zonder enige vorm van realisme. Het is nooit de schuld van de turken en elke vorm van genocide is niet door de turken uitgevoerd, maar door de tegenstanders van de turken. Ja, terwijl er 1.5 miljoen Armenen stierven(of zelfs meer).

Logica is een raar woord misschien, maar je kan het leren gebruiken. Geloof me, iedereen is 't eens over de Armeense genocide: die is er geweest.
Ik heb niks tegen Joden. Ik ging er vanuit dat jij Joods was. Vandaar dat ik dat bericht heb geplaatst. Ik wilde jouw een spiegel voorhouden. Ik zie jou namelijk heel veel anti-Joodse berichten plaatsen.

Maar jij bent heel smerig bezig door het over een Armeense genocide te hebben terwijl je ontkent dat er een genocide tegen Turken is geweest door Armeniėrs. Kennelijk vind jij het normaal dat Turkse vrouwen en kinderen op grote schaal afgeslacht worden.
  donderdag 22 mei 2014 @ 01:07:30 #239
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_140229773
Dat hondse nationalisme waar sommige (veel?) Turken mee behept zijn, maakt het hele volk te schande.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_140229783
quote:
4s.gif Op donderdag 22 mei 2014 01:03 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ontken jij nog steeds dat Armeniėrs een genocide hebben uitgevoerd tegen Turken?

Lees dit maar eens..

pi_140229792
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 01:07 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen Joden. Ik ging er vanuit dat jij Joods was. Vandaar dat ik dat bericht heb geplaatst. Ik wilde jouw een spiegel voorhouden. Ik zie jou namelijk heel veel anti-Joodse berichten plaatsen.

Maar jij bent heel smerig bezig door het over een Armeense genocide te hebben terwijl je ontkent dat er een genocide tegen Turken is geweest door Armeniėrs. Kennelijk vind jij het normaal dat Turkse vrouwen en kinderen op grote schaal afgeslacht worden.
Als je mijn posts eens doorlas, in plaats van alleen maar eigen posts te plaatsen, zag je dat ik dat helemaal niet ontkende. Ik zei nog in een van mijn posts dat een zogenaamde Turkse genocide(of die er was weet ik niet, moet ik nog goed onderzoeken), een Armeense genocide niet rechtvaardigt.

Jij blijft de Armeense genocide ontkennen, samen met de meerderheid v/d turken, dat is het trieste.
#freefrederike
pi_140229795
quote:
13s.gif Op donderdag 22 mei 2014 01:07 schreef Ringo het volgende:
Dat hondse nationalisme waar sommige (veel?) Turken mee behept zijn, maakt dat hele volk te schande.

pi_140229803
quote:
13s.gif Op donderdag 22 mei 2014 01:07 schreef Ringo het volgende:
Dat hondse nationalisme waar sommige (veel?) Turken mee behept zijn, maakt het hele volk te schande.
Dit. Ik snap dat ook niet. Mensen betichten Amerikanen soms ervan, maar de Turken staan met verre afstand nummer een.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 01:08 schreef polderturk het volgende:

[..]

Anders plaats je die nog 100x. Daarnaast, waaruit haal jij dat die islamitische populatie alleen bestond uit Turken?
#freefrederike
pi_140229811
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 01:08 schreef polderturk het volgende:

[..]

Je post dit nu al een miljoen keer. Stop eens man. Niemand wilt je bullshit geloven.
pi_140229817
quote:
4s.gif Op donderdag 22 mei 2014 01:08 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Als je mijn posts eens doorlas, in plaats van alleen maar eigen posts te plaatsen, zag je dat ik dat helemaal niet ontkende. Ik zei nog in een van mijn posts dat een zogenaamde Turkse genocide(of die er was weet ik niet, moet ik nog goed onderzoeken), een Armeense genocide niet rechtvaardigt.

Jij blijft de Armeense genocide ontkennen, dat is het trieste.
Ik heb het ook nergens rechtvaardigd. Zoals ik al eerder heb gezegd. Ik vind het geen probleem als mensen vinden dat er een genocide is gepleegd op Armeniėrs. Maar dan moeten ze niet ontkennen dat Armeniėrs hetzelfde hebben gedaan tegen Turken. De waarheid is dat er een grote burgeroorlog aan de gang was, waarbij er over en weer gruwelijkheden hebben afgespeeld. Als je alleen de Turken als schuldige aanwijst, dan ben je naar mijn mening een smerig stuk stront dat het afslachten van Turkse burgers goedpraat.
pi_140229829
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 01:10 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Je post dit nu al een miljoen keer. Stop eens man. Niemand wilt je bullshit geloven.
Het aanhalen van een bron staat volgens jou gelijk aan een leugen? Ik heb geen zin meer om met zo een dombo te discussieren. Echt waar.
pi_140229849
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 01:11 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik heb het ook nergens rechtvaardigd. Zoals ik al eerder heb gezegd. Ik vind het geen probleem als mensen vinden dat er een genocide is gepleegd op Armeniėrs. Maar dan moeten ze niet ontkennen dat Armeniėrs hetzelfde hebben gedaan tegen Turken. De waarheid is dat er een grote burgeroorlog aan de gang was, waarbij er over en weer gruwelijkheden hebben afgespeeld. Als je alleen de Turken als schuldige aanwijst, dan ben je naar mijn mening een smerig stuk stront dat het afslachten van Turkse burgers goedpraat.
Zucht.... Vanaf het begin dan maar. JIJ . BENT . EEN . VIEZE . FANATIEKE . MOSLIM . DIE . ZIJN . BULLSHIT . IN . DE . GEZICHTEN . VAN . MENSEN . STOPT .

Ook ben jij een schande voor je volk dat je zoiets blijft ontkennen.
pi_140229864
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 01:12 schreef polderturk het volgende:

[..]

Het aanhalen van een bron staat volgens jou gelijk aan een leugen? Ik heb geen zin meer om met zo een dombo te discussieren. Echt waar.
Denk je dat we blind zijn? Je post het om de minuut.
pi_140229884
Ik heb problemen met het verhaal zoals dat nu verteld wordt. In het huidige verhaal worden de Turken als enige schuldigen getoond. Dat is gewoon NIET de waarheid. Vertel het zoals het is. Vertel dat Armeniėrs op grote schaal Turken hebben afgeslacht en dorpen hebben aangevallen. Want dat is ook onderdeel van het verhaal. De waarheid is dat Turken en Armeniėrs op grote schaal gruwelijkheden hebben begaan. De waarheid is dat er een grote burgeroorlog woedde in het oosten van het Ottomaanse rijk. Dit heeft niks met ultranationalisme te maken zoals een aantal personen hier geloven. Dit heeft met WAARHEIDSVINDING te maken.
pi_140229893
Ik ga slapen. Welterusten. Morgen nog een dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')