Vond het ook erg jammer. Maar de tijd die hij op het scherm heeft is welquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh jammer, ik dacht dat hij een hoofdpersoon was samen met een paar anderen. Gaat dan zeker meer over dat stelletje dat ook in de Avengers2 gaat spelen. Had eigenlijk wel gehoopt op veel Heisenberg of Hal-actie.![]()
Je snapt niet waarom mensen films op hun smartphone kijken? Vooral als je onderweg bent is dat wel handig.quote:
Okay dan, toch maar die cam-versie kijken dan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vond het ook erg jammer. Maar de tijd die hij op het scherm heeft is wel
Ik heb gelukkig een aardig grote 3d tvquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je snapt niet waarom mensen films op hun smartphone kijken? Vooral als je onderweg bent is dat wel handig.
3D vind ik zo overbodig. Hoop dat het gauw afgelopen is met die scam. Groot is wel leuk!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien ga ik de cam-versie kijken.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wacht altijd op 720 resolutie
Ik wil niet de cam versie zien. Ik wil die film zien. Maar als er verder geen kut is qua aanbod ..quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
maar dan ook nog de cam versie willen zien
Is het ook wel, maar toch kan ik er van genieten. Meestal zijn het toch wel animaties. Despicable mequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
3D vind ik zo overbodig. Hoop dat het gauw afgelopen is met die scam. Groot is wel leuk!
Heb je dan ook zo'n brilletje op?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar toch kan ik er van genieten. Meestal zijn het toch wel animaties. Despicable me
was een toffe 3d en een kerstfilm waar ik de titel even van kwijt ben. Met een trein en dan ga je echt de diepte in.
De 3d versie van Final destination is ook echt super.Het vliegt om je oren
Wie zegt dat wij thuis geen groot scherm hebben danquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat heb je tegen de bios? Juist zoiets massiefs als Godzilla moet je op een groot scherm kijken man.
Ja een bril moet wel op, ik heb daar geen moeite mee. Ik lees dat vaker, hoofdpijn enzo. Nooit geen last gehad. Ik geniet ervan als het goed gedaan isquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n brilletje op?
Ik ben meerdere keren naar 3D-films geweest in de bioscoop. Hoofdpijn gegarandeerd, werkt niet bij mij ofzo. En dan ook nog het gevoel hebben dat ze je genaaid hebben met een verhoogde ticketprijs voor 3D-effecten die alleen in de laatste 2 minuten voor de credits gebruikt worden.
Ik heb daar ook heel weinig mee....quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niets met dat soort films eigenlijk, ook niet dingen als dino's en zombie's enzo. Misschien is het voor mij te onrealistisch en kan ik me er te weinig in inleven ofzo.
[..]
Ja ik zie je al helemaal zitten ja. En dat terwijl er geen tentakels inzitten.
Ik krijg over ongeveer een week een box met alle oude Godzilla films op Blu-Rayquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wie zegt dat wij thuis geen groot scherm hebben dan![]()
Ik kijk geen cam's iig.... Gewoon BDrip. Ik heb veel geduld
Okay ja als het voor jou werkt prima. Voor mij helaas niet, en ik vind dus ook dat filmmakers voor die meerprijs meer moeten doen met die techniek. Niet 'omdat het moet'.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een bril moet wel op, ik heb daar geen moeite mee. Ik lees dat vaker, hoofdpijn enzo. Nooit geen last gehad. Ik geniet ervan als het goed gedaan is
Godzilla tegen King Kong.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik krijg over ongeveer een week een box met alle oude Godzilla films op Blu-Ray![]()
How cute!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er staat dat Godzilla en Clover elkaar vinden en verliefd worden. Ze leefden nog lang en gelukkig.
Of wilde je het niet weten?
Het hangt ook wel af van de tv zelf. Ik heb best veel geld uitgegeven voor dat trucjequote:Op woensdag 21 mei 2014 21:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Okay ja als het voor jou werkt prima. Voor mij helaas niet, en ik vind dus ook dat filmmakers voor die meerprijs meer moeten doen met die techniek. Niet 'omdat het moet'.
Is ie ook 'smart'?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hangt ook wel af van de tv zelf. Ik heb best veel geld uitgegeven voor dat trucje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |