Ik heb goeie oren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe kun jij binnen een halve minuut bepalen of je het nummer tof vind?
Ja 4K-tv's ken ik wel. Maar heb je daar meer aan als je 'slechts' 1080p aan input hebt?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik?
Nog niet.... Helaas![]()
8K
Maar 4K is al volop verkrijgbaar.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik wil even wat zeggen. Ik doe niet echt aan gezwaai en gejuich om mensen te begroeten.Ik zeg hoi als ik binnenkom en s nachts een keer doei als ik ga slapen en dat was het wel. Dus niets persoonlijks of desinteresse ofzo maar ik doe het gewoon bijna nooit.
Einde mededeling.
Nee maar dat is natuurlijk een beetje het kip-ei verhaal. Blu-Rayspelerfabrikanten en filmstudios gaan natuurlijk geen medium uitbrengen dat nog niet afgespeeld kan worden, en TV-fabrikanten gaan geen apparaten uitbrengen waar geen materiaal voor te koop is. Een van die twee moet de eerste zijn, en dan volgt de rest.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja 4K-tv's ken ik wel. Maar heb je daar meer aan als je 'slechts' 1080p aan input hebt?
Ach ja, dan heb je weer van die upscalers he... Zal het wel een ietsie pietsie beter maken, maar als je bron "bagger" is.....quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja 4K-tv's ken ik wel. Maar heb je daar meer aan als je 'slechts' 1080p aan input hebt?
TV in zijn huidige vorm een stervend medium dat een beetje stuiptrekkend met een doodsrochel achter de techniek aan strompelt. All hail On-Demand internetstreaming.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ach ja, dan heb je weer van die upscalers he... Zal het wel een ietsie pietsie beter maken, maar als je bron "bagger" is.....
Films worden al wel af en toe gepost in 4K dus....
Televisie uitzendingen dat duurt nog jaren... We hebben nog niet eens 1080p maar 1080i met een laffe bitrate... Zelfs via Glasvezel zet KPN gewoon de bagger ADSL streams door...
Glashart Media geeft geloof ik wel hogere kwaliteit streams.
Ja klopt ook. Hopelijk gaat het sneller dan ik verwacht.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee maar dat is natuurlijk een beetje het kip-ei verhaal. Blu-Rayspelerfabrikanten en filmstudios gaan natuurlijk geen medium uitbrengen dat nog niet afgespeeld kan worden, en TV-fabrikanten gaan geen apparaten uitbrengen waar geen materiaal voor te koop is. Een van die twee moet de eerste zijn, en dan volgt de rest.
Ben aan het luisteren.quote:
Glashart Media, nooit van gehoord. Heb ook KPN. Verschil met HD is goed zichtbaar maar niet 1080p nee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ach ja, dan heb je weer van die upscalers he... Zal het wel een ietsie pietsie beter maken, maar als je bron "bagger" is.....
Films worden al wel af en toe gepost in 4K dus....
Televisie uitzendingen dat duurt nog jaren... We hebben nog niet eens 1080p maar 1080i met een laffe bitrate... Zelfs via Glasvezel zet KPN gewoon de bagger ADSL streams door...
Glashart Media geeft geloof ik wel hogere kwaliteit streams.
Daar ben ik van overtuigd...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
Als het een beetje zo doorgaat zal trouwens eerder Netflix in 4K streamen dan dat er 4K materiaal op schijf te krijgen is.
Ja zekerquote:
Dat is toch de gehele bedoeling van de productiemaatschappijen om weer het monopolie terug te geven om te bepales wat wel en niet verspreid mag worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
Als het een beetje zo doorgaat zal trouwens eerder Netflix in 4K streamen dan dat er 4K materiaal op schijf te krijgen is.
Die bank is verrot oud. Maar lekkerquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Soury is die smoker toch. Niet over doorgaan.![]()
Dat HD van KPN mag helemaal geen HD heten.... resolutie oke... Maar die bitratequote:Op woensdag 21 mei 2014 21:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja klopt ook. Hopelijk gaat het sneller dan ik verwacht.
[..]
Ben aan het luisteren.
[..]
Glashart Media, nooit van gehoord. Heb ook KPN. Verschil met HD is goed zichtbaar maar niet 1080p nee.
Tja, mensen kochten niet zo snel blu-rays voor een gaziljoen euro's per stuk. Niet heel gek.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Daar ben ik van overtuigd...
Maar er is nu gewoon al materiaal dat in 4K word gepost dus...
Toen ik net een Full HD (1080p) tv had (en ik was er lang niet als 1 van de eersten bij) was 1080p materiaal nog schaarser...
Jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gaat die deur links naar het balkon?![]()
Er zijn een aantal dingen die het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Één er van is het goedkoop-stukkie-plastic-zonder-opsmuk-voor-de-hoofdprijs-verkopen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is toch de gehele bedoeling van de productiemaatschappijen om weer het monopolie terug te geven om te bepales wat wel en niet verspreid mag worden.
Ik zit altijd daarquote:
Dat is een rare naam voor je pen0r.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
Ik kreeg mijn oude verotte groene leren bank, hier niet omhoog
Dat word een vicieuze cirkel, omdat de filmmaatschappijen voor iedereen die zoals jij(terecht) denkt een argument hebben om die prijs zo hoog te houden vanwege illegaal downloaden ed.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, mensen kochten niet zo snel blu-rays voor een gaziljoen euro's per stuk. Niet heel gek.
Inmiddels is dat wel beter, maar ik vind het nog steeds onacceptabel dat ik 30 euro moet betalen voor een stukje polycarbonaat van 10 cent in een polypropyleen hoesje dat nog minder kost, en er zit geeneens een boekje bij. Stop het in een mooi doosje, misschien een leuk boekje er bij met wat info, foto's, maak er iets van dat de moeite waard is om in je kast te zetten ipv te downloaden. En als dat beschikbaar is koop ik het ook, maar de kwaliteitsstandaard ligt bijzonder laag.
Pirates, Yarrr!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat word een vicieuze cirkel, omdat de filmmaatschappijen voor iedereen die zoals jij(terecht) denkt een argument hebben om die prijs zo hoog te houden vanwege illegaal downloaden ed.
Dat is toch een ochtendjasquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een rare naam voor je pen0r.
Ja kut allemaal...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn een aantal dingen die het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Één er van is het goedkoop-stukkie-plastic-zonder-opsmuk-voor-de-hoofdprijs-verkopen.
Het andere is regiolock. Diep van binnen borrelt er diepe haat tegen de mensen die dat verzonnen hebben. En ik overdrijf niet.
Een derde is DRM. Een speciale cirkel in de hel is gereserveerd voor die club.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen iedéequote:
Nee ik had van die turquoise.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
pfff die bruingele.. niet schoon te krijgen![]()
Je ziet ze nu nog steeds
Dit is meer een ABO grapje van jequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ok momentjequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
moet je even likken, je kunt het proeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |