Nope... Het altijd zonnige Achterhoek hier!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
was het Inodder dan?
ja dan moet je er wat voor over hebben om hier bij te zijn dan
Terugleesnerdalert!quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nope... Het altijd zonnige Achterhoek hier!
wie was het dan, ik weet het niet meerquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nope... Het altijd zonnige Achterhoek hier!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En dan alles op slot plus een dubbeltje mee in de wc, dan kun je het slot terugdraaien.
Dubbele bescherming.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:06 schreef Inodder het volgende:
[..]In de toiletruimte heb je toch gewoon in knop op je vrij/bezet slot en hebt je toch dat dubbeltje juist niet nodig???
Leg eens uitquote:
krijgen we nu een hele pagina van jouw commentaar op oudere berichten, want dan wacht ik ff tot je klaar bent met terug lezenquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
Leg eens uit
Is dat zoiets als tampons met maandverband combineren?
Joh ik lul maar wat. Je moet mij niet zo serieus nemen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
Leg eens uit
Is dat zoiets als tampons met maandverband combineren?
Ah 100 meter dom lullen... nu praat je tenminste verstandig!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Joh ik lul maar wat. Je moet mij niet zo serieus nemen.
Zo gemeen ben jij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ah 100 meter dom lullen... nu praat je tenminste verstandig!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Joh ik lul maar wat. Je moet mij niet zo serieus nemen.
gaan we dom lullen???quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ah 100 meter dom lullen... nu praat je tenminste verstandig!
Zoals je kon zien was het een reactie op de post er boven....quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
krijgen we nu een hele pagina van jouw commentaar op oudere berichten, want dan wacht ik ff tot je klaar bent met terug lezen![]()
je hebt gelijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zoals je kon zien was het een reactie op de post er boven....![]()
Dus als je zelf een beetje bij de les was geweest had je begrepen dat ik nu bij was!![]()
Maar natuurlijk... Ik ben bij en het is hier weer rustig...quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
gaan we dom lullen???
dan wil ik ook mee doen![]()
![]()
I know the feeling... Dus ik vergeef het je...quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
je hebt gelijk![]()
heb last van zombiegevoel![]()
![]()
zit er ook niet helemaal in hier, gebeurt hoop op de streams en lees mee in de COSquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar natuurlijk... Ik ben bij en het is hier weer rustig...
Ehh... needaar doe ik nu ff niet aan mee.
Dan ga ik wel even wat nuttigers doen.
Kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |