Rogers viel aan in een afdaling, waren zat aanvallers die het meer verdiend hadden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:48 schreef Felagund het volgende:
Ik heb de rit niet gezien en ik heb ook weinig met Rogers, maar vind het altijd wel mooi dat de aanval beloond wordt.
Hadden ze slimmer/beter/handiger moeten koersen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:49 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Rogers viel aan in een afdaling, waren zat aanvallers die het meer verdiend hadden.
Tja, zoals ze zeiden op Britse Eurosport, als Androni niet was gaan rijden had de kopgroep het misschien wel gehaald. Daar kan de kopgroep niet zoveel aan doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hadden ze slimmer/beter/handiger moeten koersen.
Werd al in het begin van de Kattenneus gelost.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ulissi stond er niet tussen in GC, zal wel ander fietsje hebben na de val
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wanneer komen de echte bergen er aan? Ik heb t wel gezien met Evans in de roze trui.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporz(...)ordenschat-Italiaans
Onderschat Kelderman niet in een tijdrit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef Columbiafan het volgende:
Uran pakt morgen normaal gezien wel een half minuutje op Evans. Quintana moet Kelderman ook wel kunnen voorblijven (tenminste als ie in vorm is) en wit overpakken van Majka
De Kattenneus, de schrik van elke wielrenner.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Werd al in het begin van de Kattenneus gelost.
Als 58e binnen, op 4:31.
Ik neem aan dat er gedoeld wordt Roger de Vlaeminckquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De Kattenneus, de schrik van elke wielrenner.
Die TT trouwens, doe even normaal jongons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |