Ja Shirley is de echte moeder van Nick, die heeft ze als ik het goed heb begrepen gekregen op haar 14de jaar, en al die jaren net gedaan of ze een zus is van Nick.quote:
Oh! Ik begreep er al geen bal van.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja Shirley is de echte moeder van Nick, die heeft ze als ik het goed heb begrepen gekregen op haar 14de jaar, en al die jaren net gedaan of ze een zus is van Nick.
Mick.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja Shirley is de echte moeder van Nick, die heeft ze als ik het goed heb begrepen gekregen op haar 14de jaar, en al die jaren net gedaan of ze een zus is van Nick.
Aflevering van gisteren was stukken beter!quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mick.
Zowel Mick Carter als Danny Dyer waren gisteren world wide trending topic op Twitter
Mick en speciaal Linda waren waanzinnig........quote:Op zaterdag 27 december 2014 07:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Aflevering van gisteren was stukken beter!
Gewoon doorposten joh!quote:Op zaterdag 27 december 2014 07:25 schreef Pugg het volgende:
[..]
Mick en speciaal Linda waren waanzinnig........![]()
(Kan de mod de titel aanpassen ?Het is bijna weer zomer)
Als we hem/ haar net zoveel zien als die Denny valt het wel meequote:Op dinsdag 30 december 2014 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Kim terug en nog zwanger ook straks zijn er 2 van die krijserds
Was van ouderwetse kwaliteit.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:14 schreef Poezewoes het volgende:
Wat een heftige uizending van Eastenders!
Gelukkig leeft Ronnie nog, en de baby!quote:
Ja gelukkig wel. Het spande erom. Nu is nog steeds niet uitgekomen wie Lucy vermoord heeft en ik had begrepen dat dat vanavond onthuld zou worden.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gelukkig leeft Ronnie nog, en de baby!
Pas in Februari in de jubileum uitzending, daarom denk ik dat Emma dood gaat!quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Het spande erom. Nu is nog steeds niet uitgekomen wie Lucy vermoord heeft en ik had begrepen dat dat vanavond onthuld zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |