abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140313183
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:31 schreef LangeJan het volgende:
Interessante vraag. (al zeg ik het zelf)

Is een game die nu uitkomt voor de PS3 en PS4 ontwikkeld op de PS3 en geupgrade voor mooiere GFX op de PS4?

Of ontwikkeld voor de PS4 en vervolgens gedownsized naar een PS3?

Ik vind een PS4 spel die ook gereleased word op de PS3 namelijk geen volwaardige PS4 game/ervaring.
Voorlopig nog dat eerste. En dat is erg jammer, want er wordt maar een klein deel van de potentie gebruikt inderdaad. Daarom moeten ontwikkelaars zo snel mogelijk afstappen van last gen. Maar ja, geld hè.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:18:13 #227
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140313255
Mjah, ook dat wist je toch van te voren wanneer je in het eerste jaar met next-gen zit? Dat is vrij normaal, en ga ik me eerlijk gezegd ook niet heel druk om maken.

Ik verwacht eind dit jaar, begin volgend jaar, een beetje de games die ECHT de potentie hebben om je grafisch weg te blazen. Dit jaar nog de cross-over en last-gen HD ports. Ik blijf hopen op een schitterende FullHD Skyrim, maar ik denk erover om anders gewoon voor een PC versie te gaan en die flink te modden, en dan ermee te beginnen.
pi_140313455
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, ook dat wist je toch van te voren wanneer je in het eerste jaar met next-gen zit? Dat is vrij normaal, en ga ik me eerlijk gezegd ook niet heel druk om maken.

Ik verwacht eind dit jaar, begin volgend jaar, een beetje de games die ECHT de potentie hebben om je grafisch weg te blazen. Dit jaar nog de cross-over en last-gen HD ports. Ik blijf hopen op een schitterende FullHD Skyrim, maar ik denk erover om anders gewoon voor een PC versie te gaan en die flink te modden, en dan ermee te beginnen.
Skyrim full HD + mods op een console gaat niet gebeuren, ik zou gewoon de PC versie halen.

Ik maak me er overigens ook niet heel druk om dat we nu nog cross-gen games krijgen, maar voor sommige projecten is het wel jammer.
Voor The Phantom Pain bijvoorbeeld moeten de last-gen versies gewoon gecancelled worden. Sowieso hebben de current-gen versies het best verkocht, en je merkt dat de game niet tot zijn volle potentie komt door rekening te houden met last gen. Zelfde geldt voor Watch Dogs, die game lijdt onder de tig versies en consoles waar het voor moet uitkomen. Het wordt als de eerste next-gen experience op de markt gezet, heb dan ook de ballen om de last gen versies te cancellen en je game te optimalizeren voor current gen. Wat nu dus overduidelijk niet gebeurd is.

Rocksteady doet het beter wat mij betreft. Ookal zijn de voorgaande games in de Arkham franchise allemaal op de vorige generatie uitgekomen, voor het slotstuk gaan ze toch voor current gen omdat ze anders hun visie voor de game gewoon niet kunnen waarmaken.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:33:46 #229
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140313619
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:25 schreef VulpX het volgende:

[..]

Skyrim full HD + mods op een console gaat niet gebeuren, ik zou gewoon de PC versie halen.

Ik maak me er overigens ook niet heel druk om dat we nu nog cross-gen games krijgen, maar voor sommige projecten is het wel jammer.
Voor The Phantom Pain bijvoorbeeld moeten de last-gen versies gewoon gecancelled worden. Sowieso hebben de current-gen versies het best verkocht, en je merkt dat de game niet tot zijn volle potentie komt door rekening te houden met last gen. Zelfde geldt voor Watch Dogs, die game lijdt onder de tig versies en consoles waar het voor moet uitkomen. Het wordt als de eerste next-gen experience op de markt gezet, heb dan ook de ballen om de last gen versies te cancellen en je game te optimalizeren voor current gen. Wat nu dus overduidelijk niet gebeurd is.

Rocksteady doet het beter wat mij betreft. Ookal zijn de voorgaande games in de Arkham franchise allemaal op de vorige generatie uitgekomen, voor het slotstuk gaan ze toch voor current gen omdat ze anders hun visie voor de game gewoon niet kunnen waarmaken.
Yeah, in sommige gevallen is het zonde, zoals idd bij Watch_Dogs, maar goed, qua marktaandeel van die 2 consoles ook wel goed te begrijpen. Nog lang niet iedereen heeft next-gen, en ook geen fatsoenlijke game PC. Dan moet je toch iets.

Rocksteady doet het idd goed, al werken ze volgens mij nog wel op een oude engine. De echte grote vorderingen zullen we zien wanneer de nieuwste engines gebruikt worden, lijkt me.

Daarnaast, zoals ik al eerder zei, geef ik veel meer om DESIGN, dan om hoeveel miljard polygoontjes er tegelijkertijd op het beeld zijn. Je ziet dat met racers, dat ze die auto's echt idioot gedetailleerd krijgen, maar als je vervolgens over vrij saaie tracks moet rijden, met een standaard blauw lucht, en een paar saaie boompjes, tja... dat maakt weinig indruk op mij. Ik vind de omgevingen namelijk veel belangrijker dan de details van zo'n auto. Als de tracks saai zijn, dan raak ik al snel uitgekeken op de game.

Sunset Overdrive zal technisch wellicht minder indrukwekkend zijn dan The Order, maar IMHO ziet het er veel beter uit. Dat vind ik veel belangrijker.
pi_140313764
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:33 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yeah, in sommige gevallen is het zonde, zoals idd bij Watch_Dogs, maar goed, qua marktaandeel van die 2 consoles ook wel goed te begrijpen. Nog lang niet iedereen heeft next-gen, en ook geen fatsoenlijke game PC. Dan moet je toch iets.

Rocksteady doet het idd goed, al werken ze volgens mij nog wel op een oude engine. De echte grote vorderingen zullen we zien wanneer de nieuwste engines gebruikt worden, lijkt me.

Daarnaast, zoals ik al eerder zei, geef ik veel meer om DESIGN, dan om hoeveel miljard polygoontjes er tegelijkertijd op het beeld zijn. Je ziet dat met racers, dat ze die auto's echt idioot gedetailleerd krijgen, maar als je vervolgens over vrij saaie tracks moet rijden, met een standaard blauw lucht, en een paar saaie boompjes, tja... dat maakt weinig indruk op mij. Ik vind de omgevingen namelijk veel belangrijker dan de details van zo'n auto. Als de tracks saai zijn, dan raak ik al snel uitgekeken op de game.

Sunset Overdrive zal technisch wellicht minder indrukwekkend zijn dan The Order, maar IMHO ziet het er veel beter uit. Dat vind ik veel belangrijker.
Klopt, design is inderdaad erg belangrijk. Maar extra power geeft devs misschien de mogelijkheid om het design naar het niveau te tillen dat ze voor ogen hebben.
Overigens vind ik The Order er ook erg grauw uitzien. Ik hoop dat de omgevingen wat meer variatie gaan bieden straks (vast wel) en dat we bijvoorbeeld de uniformen in vol daglicht gaan zien. Want het ziet er wel strak uit allemaal.
Van Sunset Overdrive ben ik nog helemaal niet overtuigd, maar dat kan er ook aan liggen dat de gameplay zoals ze die tot nu toe hebben laten zien me helemaal niet kan boeien. Ik heb niets met hordes vijanden hersenloos kapot knallen. Het stijltje vind ik ook niet zo mooi. Maar goed, dat is uiteraard persoonlijk.
pi_140313854
http://www.bartsmit.com/n(...)&s2m_exaffid=2031839 Ps4+watchdogs te koop bij bartsmit
  zaterdag 24 mei 2014 @ 18:22:49 #232
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_140318708
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:42 schreef Dylan98 het volgende:
http://www.bartsmit.com/n(...)&s2m_exaffid=2031839 Ps4+watchdogs te koop bij bartsmit
Iemand besteld deze?
pi_140318767
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:22 schreef Che_ het volgende:

[..]

Iemand besteld deze?
Ja al gedaan. :)
  zaterdag 24 mei 2014 @ 18:29:28 #234
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_140318868
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:25 schreef Dylan98 het volgende:

[..]

Ja al gedaan. :)
Heb je em dan zeker binnen op de 27ste?
pi_140319002
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:29 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik hoop het, ik heb wel ingevuld dat ik hem 27ste wou hebben dus neem aan van wel
pi_140319113
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:29 schreef Che_ het volgende:

[..]

Vorige keer bestelde ik hem op de vrijdag en had hem op zaterdag ochtend binnen. Zal nu wel op maandag of dinsdag bezorgd worden.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_140319144
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:38 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Vorige keer bestelde ik hem op de vrijdag en had hem op zaterdag ochtend binnen. Zal nu wel op maandag of dinsdag bezorgd worden.
Dinsdag, dan komt watchdogs pas uit
  zaterdag 24 mei 2014 @ 18:40:47 #238
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140319162
zojuist een 1TB SSHD besteld voor mijn PS4 en een preorder voor Watch Dogs c_/
  zaterdag 24 mei 2014 @ 18:54:22 #239
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_140319494
quote:
19s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:40 schreef utopie het volgende:
zojuist een 1TB SSHD besteld voor mijn PS4 en een preorder voor Watch Dogs c_/
Is 500gb niet genoeg dan :o
  zaterdag 24 mei 2014 @ 18:57:47 #240
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140319573
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:54 schreef Che_ het volgende:

[..]

Is 500gb niet genoeg dan :o
heb een stuk of 7 games van de store gehaald en deze zijn gemiddeld 30-40 gb per stuk en dit zullen ook niet de laatste zijn :@ Ik vind het gemak van digitale aankopen makkelijker dan op disc. Bij disc moet je elke keer de disc eruit halen als je een ander spel wil spelen. Met playstation store aankopen kan je gewoon gemakkelijk van game wisselen :D enige nadeel is het lange downloaden voor sommige mensen maar daar heb ik geen problemen mee
  zaterdag 24 mei 2014 @ 18:58:20 #241
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_140319592
quote:
19s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef utopie het volgende:

[..]

heb een stuk of 7 games van de store gehaald en deze zijn gemiddeld 30-40 gb per stuk en dit zullen ook niet de laatste zijn :@ Ik vind het gemak van digitale aankopen makkelijker dan op disc. Bij disc moet je elke keer de disc eruit halen als je een ander spel wil spelen. Met playstation store aankopen kan je gewoon gemakkelijk van game wisselen :D enige nadeel is het lange downloaden voor sommige mensen maar daar heb ik geen problemen mee
En eventueel verkoop van games
pi_140320422
quote:
19s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef utopie het volgende:

[..]

Ander nadeel is dat je bijna altijd de hoofdprijs betaald voor al je games, en je ze idd niet kunt doorverkopen. Of je moet altijd de sales afwachten, dan zitten er goede deals tussen. Heb op de Vita ook verreweg het meeste digitaal, maar bijna niets voor full-price in de Store gekocht.
pi_140321974
Kan thief overnemen voor 30 euro va iemand. Is het de 30 euro waard?
pi_140322009
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:31 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

In Landgraaf ;) , ben al over de grens geweest voor de duitse mediamarkt. Daar stonden wel nog 3 bundels met infamous. Die waren alle 3 al gereserveerd volgens de verkoopster. Ik wilde graag de watchdogs bundel, maar daar konden ze niets over zeggen. Anyways, heb mijn reservering al staan voor dinsdag bij de bart smit. Verbaasd me gewoon nog steeds dat de ps4 zo moeilijk te krijgen is.
Lol ik kom uit Kerkrade.Die bundels die er stonden waren toch echt vrije verkoop.Vriend van me heeft de bundel met 2 controllers,camera en killzone daar gekocht voor 530
  zaterdag 24 mei 2014 @ 20:31:56 #245
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140322154
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 20:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Kan thief overnemen voor 30 euro va iemand. Is het de 30 euro waard?
pro's: Gameplay werkt, je voelt je echt een dief, HUD en moeilijkheidsgraad op alle vlakken aan te passen, hoge herspeelbaarheid

con's: Onlogisch en inconsistent, verhaal gaat nergens heen met diep bedroevend einde, The City is verwarrend, technische foutjes

Ik zou het laten voor dat geld. Voor 20 euro zou ik zeggen; doen! Maar ¤30 is dan toch wel veel vind ik :N Game is beoordeeld met een 6.5 gemiddeld
  zaterdag 24 mei 2014 @ 20:32:07 #246
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_140322159
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Lol ik kom uit Kerkrade.Die bundels die er stonden waren toch echt vrije verkoop.Vriend van me heeft de bundel met 2 controllers,camera en killzone daar gekocht voor 530
Verkoopster zei dat ze gereserveerd waren. En daarnaast wil ik toch echt de wd bundel graag hebben. :)
You dont believe me ? Read this line again.
pi_140322207
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

van de week hadden ze ook weer ps4 met killzone 2 controllers en de camera volgens mij
Denk niet dat die gereserveerd waren als die gewoon daar staan
pi_140322927
Nee zijn ook niet gereserveerd die daar staan.Heb het zelf nagevraagd.Waarom die bundel van 530 niet?Heb je meteen 2 controllers.Veel limbos hier haha
pi_140324495
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, ik verkoop Tomb Raider.

V&A / [TK] Tomb Raider definitive edition PS4
  zaterdag 24 mei 2014 @ 21:37:07 #250
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_140324830
En ik verkoop Infamous Second Son. Wie heeft interesse?

V&A / [TK] Infamous Second Son PS4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')