quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Weet ik. Ik heb die vraag een jaar geleden of zo gesteld. Helaas had ik al gezien dat hornage er 4 had.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:46 schreef pipster het volgende:
Had er toch wel wat meer kunnen vragen, ook nog The Adjustment Bureau, Screamers, Next.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:02 schreef pipster het volgende:
Dat zou me niet verbazen, en hij leest ook nog wel lekker weg, de man had in ieder geval een goede fantasie. drugsverslaving en een paranoïde persoonlijkheidsstoornis.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat voor moois robby zal gaan maken.
Ja, ben benieuwd hoe het is met dat filmscript over die busty redhead met de map op haar schoot.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat voor moois robby zal gaan maken.
Ohja daar zou hij ooit iets mee gaan doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd hoe het is met dat filmscript over die busty redhead met de map op haar schoot.
Het deel van het verhaal dat ik gelezen heb vond ik best een leuk idee. Ben inderdaad ook benieuwd wat daarmee gebeurd is..quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd hoe het is met dat filmscript over die busty redhead met de map op haar schoot.
Geef nou maar gewoon toe dat dat je kloon is...quote:
Hij zal wel meerdere ideeën tegelijk hebben en daar ook tegelijk aan werken...denk ikquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het deel van het verhaal dat ik gelezen heb vond ik best een leuk idee. Ben inderdaad ook benieuwd wat daarmee gebeurd is..
Ach voor mij is een vakantie ook niet een moment dat ik weg ga maar meer dat ik tijd heb om aan alles te werken.quote:
Nee maar wel voorspelbaar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:49 schreef Robby87 het volgende:
Vonden jullie 12 Years a Slave ook matigjes?
Heel matig, ja. Nog bijna ruzie over gehad met mijn stiefvader, die het zo onvoorstelbaar vond dat ik die film niet ook geweldig vond dat hij echt beledigd leek.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:49 schreef Robby87 het volgende:
Vonden jullie 12 Years a Slave ook matigjes?
Paul de Leeuw is nu tegen Zwarte Piet dankzij die film.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Heel matig, ja. Nog bijna ruzie over gehad met mijn stiefvader, die het zo onvoorstelbaar vond dat ik die film niet ook geweldig vond dat hij echt beledigd leek.
Ik vond het wel heel erg mooi geschoten, deed me een beetje denken aan Terrence Malick. En uiteraard de muziek van Hans Zimmer vond ik ook heel mooi.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Heel matig, ja. Nog bijna ruzie over gehad met mijn stiefvader, die het zo onvoorstelbaar vond dat ik die film niet ook geweldig vond dat hij echt beledigd leek.
Net of ik dat heb. Ok, ik had het wel erg makkelijk de afgelopen jaren... maar een echte 2 weken niks doen break heb ik niet gehad sinds mijn vakantie naar new york in 2009quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach voor mij is een vakantie ook niet een moment dat ik weg ga maar meer dat ik tijd heb om aan alles te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |