Nee ik heb echt beeldmateriaal nodigquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet eens op ''Ooohhh I'm getting squeezed by my little sister's asspussy''?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik heb echt beeldmateriaal nodig
Geen fantasiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Thxs!quote:
Idem, ik ben nu eenmaal visueel ingesteld als manquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het bloed moet of naar mijn lul, of naar mijn hersenen. Een van de tweequote:Op woensdag 21 mei 2014 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen fantasiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
[ afbeelding ]
Zoiets, misschien even spieken tussendoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan mijn ogen niet open houden tijdens masturbatie. Dus ik doe het altijd op wat ik in mijn hoofd zieIk kan wel enorm geil worden van beeldmateriaal, maar daar masturbeer ik niet op
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het bloed moet of naar mijn lul, of naar mijn hersenen. Een van de twee
Dat verbaasd me niet eigenlijk. Dat hadden al mijn ex'en ook. Vrouwen kunnen denk ik meer met fantasie dan mannen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan mijn ogen niet open houden tijdens masturbatie. Dus ik doe het altijd op wat ik in mijn hoofd zieIk kan wel enorm geil worden van beeldmateriaal, maar daar masturbeer ik niet op
Maar laat dat overmatige gekreun achterwegequote:Op woensdag 21 mei 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een zwak voor geluid. Beeld maakt niet zoveel uit.
Inderdaadquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar laat dat overmatige gekreun achterwege
Dat is balen!quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het bloed moet of naar mijn lul, of naar mijn hersenen. Een van de twee
Pas maar op, jequote:
Dat fake kreunen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee hoor, die raken nooit opquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pas maar op, je's raken nog op zo
Ja, dat sowieso. En geen Duits.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oooohhhwww madchen ich mochte die gerne in deiner arsch fickenquote:
Ja, blas mein schwans und fick mir richtig gut!quote:
Lachend klaarkomen wordt datquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oooohhhwww madchen ich mochte die gerne in deiner arsch ficken
ofzeaux
Och die Amerikanen kunnen er ook wat van hoor, al dat gelul erdoor altijd…quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lachend klaarkomen wordt dat
ohyeaah fuck me, ohyeah fuck mequote:Op woensdag 21 mei 2014 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och die Amerikanen kunnen er ook wat van hoor, al dat gelul erdoor altijd…
‘’Ooohh yeaahhh right there, right there’’
Dan denk ik altijd, hoe bedoel je ‘’right there’’? Ik penetreer je vagijn, moet ik dan ook nog linksaf slaan ofzo voordat ik ‘’right there’’ ben?
Het wordt altijd gelijk zo kolderiek dan hequote:Op woensdag 21 mei 2014 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohyeaah fuck me, ohyeah fuck me
uhm ........
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoor ..... maar wat denk je dat hij aan het doen is![]()
Oh, dat vind ik juist heel geil.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:09 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dirty talk ook echt helemaal niets.
Talk jij zelf ook dirty?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik juist heel geil.Maar als ik zoiets van een ander hoor, krijg ik ook kromme tenen.
Misschien.quote:
Dubbel gelegen om gifje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohyeaah fuck me, ohyeah fuck me
uhm ........
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoor ..... maar wat denk je dat hij aan het doen is![]()
Heb je dat fragment gezien met Jimmy?quote:
Je vriendin slet noemen snap ik nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:58 schreef Fera het volgende:
Dirty talk.
Mits de juiste woorden, sommige woorden zijn zo debiel.
Niet?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je vriendin slet noemen snap ik niet
Ik noem iedereen slet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit.
Noem 'r dan op zijn minst vieze vuile kuthoer.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit.
Tik 'm aan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:58 schreef Fera het volgende:
Dirty talk.
Mits de juiste woorden, sommige woorden zijn zo debiel.
Maar zou jij het woord slet gebruiken?quote:
Sletje, slet vind ik al een beetje te lomp.quote:
Voor of na het fappen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer me dirty talk tussen Feer en Fas voor te stellen.
Feer die vooral dingen zegt en Fas die voornamelijk giegelt?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer me dirty talk tussen Feer en Fas voor te stellen.
Ik mag jou welquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit.
Nee ik doe alleen aan Narcisme.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mag jou wel
Heb je het Faxisme wel eens overwogen?
Sletje is leuker ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sletje, slet vind ik al een beetje te lomp.
Dat gaat zo lastig met zon balletje in je mondquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Feer die vooral dingen zegt en Fas die voornamelijk giegelt?
De gag uit doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:07 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niet praten tijdens de seks, hoe doen jullie dat.
Droogkloot.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:07 schreef Royco1 het volgende:
In bepaalde situaties kan sletje best.
Gewoon zo tijdens het eten ofzo zou ik het niet doen.
Nou zo te lezen ben je er al wel een. Maar dan is het officieelquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee ik doe alleen aan Narcisme.
Maar vertel, waarom zou ik mij moeten bekeren?
Voornamelijk gemompel, verschilt niet veel met normaal dusquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat gaat zo lastig met zon balletje in je mond
Ah ik lees je sig nu pas.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou zo te lezen ben je er al wel een. Maar dan is het officieel
Wel op een leuke manier.quote:
Dat was dus nooit iets geworden tussen ons.quote:
Oh daar was ik al wel achterquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was dus nooit iets geworden tussen ons.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh daar was ik al wel achter
heppie is ook best wel een sletjequote:
Was goed hoorbaar door de telefoon.quote:
Fijne MI dit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:16 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, wat is het warm he, het zweet staat al weer in de bilnaad.
Ontzettend.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heppie is ook best wel een sletje
quote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ontzettend.
[..]het leek me ineens een goed idee om te zeggen.
Hoe ziet ie eruit, die MI van jou?quote:
Roy lijkt me niet het type voor apenbillen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe ziet ie eruit, die MI van jou?
Ik zie een enorm behaarde bil, beetje vergeeld ook, met een hele vies ruikende stroom zweet die naar beneden glijdt, druppel voor druppel...
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heppie is ook best wel een sletje
Je wijst Feer gewoon af?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh daar was ik al wel achter
Apenbillen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Roy lijkt me niet het type voor apenbillen.
Ja, harig.quote:
Ik geloof dat hij even van zijn a propos was gebracht.quote:
Ik ben je eeuwig dankbaar.quote:
Bij apenbillen denk ik aan hele roze billen op de 1 of andere manier.quote:
Bavianen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij apenbillen denk ik aan hele roze billen op de 1 of andere manier.
Behaarde roze billen.
Behaarde roze apenbillen.
Bah.
Nee ik heb mijn hosselpogingen gestaakt omdat ik kansloos wasquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
VA heeft hoge standaarden. Daarom staat hij droog.
Welke pogingen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn hosselpogingen gestaakt omdat ik kansloos was
Je was nog niet eens begonnenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn hosselpogingen gestaakt omdat ik kansloos was
Damn, ik was veel te smoothquote:
Maar er past iemand beter, dus.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:31 schreef Myraela het volgende:
Ik vind VA en Fera wel bij elkaar passen.
Ik zou niet eens kans makenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo zou jij bijvoorbeeld deze dame niet doen:
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:31 schreef Myraela het volgende:
Ik vind VA en Fera wel bij elkaar passen.
RIP Sugar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo zou jij bijvoorbeeld deze dame niet doen:
[ afbeelding ]
Ik krijg vooral te horen dat ik voor iedereen te soft benquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij is VA veel te soft voor Feer.
Ben je zo zachtaardig dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg vooral te horen dat ik voor iedereen te soft ben
Niks mis mee toch!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch!
Zolang je ook een eigen mening hebt en daarvoor uit komt is (zacht)aardigheid een goede eigenschap.
Niks mis mee verder hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg vooral te horen dat ik voor iedereen te soft ben
PB en moeraskat.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zou jij nog meer aan elkaar koppelen?
Kaneel en Faxquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zou jij nog meer aan elkaar koppelen?
Soft heb ik al genoeg gehad.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij is VA veel te soft voor Feer.
Interessant.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
PB en moeraskat.
Buurmeisje en Rival.
Zeefje en Sedan
Nope.aviquote:
Nee man.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
PB en moeraskat.
Buurmeisje en Rival.
Zeefje en Sedan
4EBE is anti-vrouw.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SORRY DAT IK GEEN ERECTIE KON KRIJGEN HOOR
Ik moet ook gelijk weer denken aan die anime quotes van daarnet.quote:
Rival en Buuf niet.quote:
Wat is het verschil tussen persoonlijkheid en karakter in deze?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zo zeer soft als persoonlijkheid maar ik denk dat je over VA heen walst qua karakter.
Twi is wat dat betreft wel een goede match voor je.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:44 schreef Myraela het volgende:
Beetje softie is wel fijn soms hoor. Ik ben te dominant/eigenwijs/irritant soms. Dus anders zou ik constant ruzie hebben.
Ja, dat vond ik zelf ook de minst voor de hand liggende. Maar ik zie buurmeisje wel weer met iemand uit het topic. En zou het anders echt niet weten.quote:
Ik wil geen deurmat (meer). Daar ben ik echt zo klaar mee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:44 schreef Myraela het volgende:
Beetje softie is wel fijn soms hoor. Ik ben te dominant/eigenwijs/irritant soms. Dus anders zou ik constant ruzie hebben.
Soft en een deurmat staan toch niet gelijk aan elkaar?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil geen deurmat (meer). Daar ben ik echt zo klaar mee.
waaromquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
PB en moeraskat.
Buurmeisje en Rival.
Zeefje en Sedan
Nee, dat is wel to much.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil geen deurmat (meer). Daar ben ik echt zo klaar mee.
4e is bezetquote:
Wel lief en aardig maar geen/weinig tegengas bieden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen persoonlijkheid en karakter in deze?
Ligt aan de betekenis die je er aan geeft. Wat is soft volgens jou?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Soft en een deurmat staan toch niet gelijk aan elkaar?
Ik ben best een softie, maar niemand loopt over me heen.
wij zouden ook elkaars ogen uitkrabben.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel lief en aardig maar geen tegengas bieden.
Daarom is die Myra post ook zo grappig, gaat niet werken aangezien ik ook flink wat tegengas mag hebben
Wat is jouw sterrenbeeld?quote:
Soft in mijn ogen is dat je zachtaardig bent, lief!quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt aan de betekenis die je er aan geeft. Wat is soft volgens jou?
Kreeftquote:
Denk dat jullie redelijk hetzelfde in het leven staan. PBateman lijkt me wel een toffe man. Een relatie weet ik niet, maar je kunt er op z'n minst een aantal toffe dates mee hebben. Vermoed ik.quote:
Dat heb ik nog liever dan altijd ja en amen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wij zouden ook elkaars ogen uitkrabben.
Tegengas is fijn inderdaad, dat heb ik juist nodig. Gewoon iemand die soms aangeeft dat ik te ver ga. Mij even op mijn plek zet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel lief en aardig maar geen tegengas bieden.
Daarom is die Myra post ook zo grappig, gaat niet werken aangezien ik ook flink wat tegengas mag hebben
Vertel eens wat over mijquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk dat jullie redelijk hetzelfde in het leven staan. PBateman lijkt me wel een toffe man. Een relatie weet ik niet, maar je kunt er op z'n minst een aantal toffe dates mee hebben. Vermoed ik.
True thatquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heb ik nog liever dan altijd ja en amen.
Wellicht jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk dat jullie redelijk hetzelfde in het leven staan. PBateman lijkt me wel een toffe man. Een relatie weet ik niet, maar je kunt er op z'n minst een aantal toffe dates mee hebben. Vermoed ik.
Lief = lief, soft = te lief imo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Soft in mijn ogen is dat je zachtaardig bent, lief!
Toch?
[..]
Kreeft
Lijkt me wel cute.quote:
Omdat het grappig is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom komt dat steeds op?
''Wauw jij bent echt een beeldschone vrouw zeg, zullen we een keer wat gaan drinken met zijn 2en?''quote:
Nee, dat hoeft ook niet. Maar gewoon: hoe zou je mij omschrijven?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik koppel geen mannen die een relatie hebben, jongeman.
Je koppelde mij ook.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik koppel geen mannen die een relatie hebben, jongeman.
Oh..quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Soft in mijn ogen is dat je zachtaardig bent, lief!
Toch?
[..]
Kreeft
Helemaal gek.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet. Maar gewoon: hoe zou je mij omschrijven?
Ja toch.quote:
Matcht het niet in ''Het Groote Sterrenbeelden Combinaties In De Liefde'' boek?quote:
Ik ken je niet eensquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Wauw jij bent echt een beeldschone vrouw zeg, zullen we een keer wat gaan drinken met zijn 2en?''
''Wellicht''
Idd. Ik stem voor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch.
Lief meisje, lieve jongen.
Alleen jammer dat ze elkaar niet op die manier zien.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Matcht het niet in ''Het Groote Sterrenbeelden Combinaties In De Liefde'' boek?
Ik wil hemquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helemaal gek.
Nee, jij bent van de vrijheid blijheid. Doet je eigen ding en trekt je weinig aan van de rest van de wereld. Bent aan de andere kant een verstandige jongen en als je om iemand geeft dan ga je er helemaal voor.
Ga je nu al mijn interesses in het belachelijke trekken?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Matcht het niet in ''Het Groote Sterrenbeelden Combinaties In De Liefde'' boek?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helemaal gek.
Nee, jij bent van de vrijheid blijheid. Doet je eigen ding en trekt je weinig aan van de rest van de wereld. Bent aan de andere kant een verstandige jongen en als je om iemand geeft dan ga je er helemaal voor.
Nee, ik plaag maar gewoon.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga je nu al mijn interesses in het belachelijke trekken?![]()
Het matcht overigens wel
Alle koppels met mij zijn op een of andere manier niet plausibel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja.Maar ik vind jullie gewoon bij elkaar passen.
En ik ken happy niet.
Stel je eerst maar eens fatsoenlijk voor. Meneertje.quote:
Denk dat dat altijd wel is alleen bij de een wat meer als bij de anderquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Tegengas is fijn inderdaad, dat heb ik juist nodig. Gewoon iemand die soms aangeeft dat ik te ver ga. Mij even op mijn plek zet.
VA is teveel feestbeest voor mij, denk ik. En misschien inderdaad te onzeker. En toch ook wel erg jong.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja.Maar ik vind jullie gewoon bij elkaar passen.
En ik ken happy niet.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alle koppels met mij zijn op een of andere manier niet plausibel.
Zeg ik gewoon heel eerlijk, niet plausibel.
Jij bent hem. Met iets meer onzekerheden, maar dat kan met de jaren veranderen. En met iets minder sociale skills. Maar daar is mono gewoon master in.quote:
Ze zei ''Meneertje'' tegen mequote:Op woensdag 21 mei 2014 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stel je eerst maar eens fatsoenlijk voor. Meneertje.
Hoezo altijd? Zat mensen waar je zo overheen walst. En ook mensen die juist een beetje gepusht moeten worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat dat altijd wel is alleen bij de een wat meer als bij de ander
Ik zei fatsoenlijk, nu weet ik nog nietsquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze zei ''Meneertje'' tegen me
Hoi, ik ben PBateman1978, uit 1978.
Neuken?
Mja, leeftijd wist ik niet echt wat jou type is. Happy is ook superjong toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
VA is teveel feestbeest voor mij, denk ik. En misschien inderdaad te onzeker. En toch ook wel erg jong.
zo liefquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent hem. Met iets meer onzekerheden, maar dat kan met de jaren veranderen. En met iets minder sociale skills. Maar daar is mono gewoon master in.
Aan de andere kant is jouw leven spannender dan dat van de meeste hier, ondanks het ontbreken van seks. Dus het komt wel goed met jou.
Heppie was volgens mij wel 2 jaar ouder dan ikquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, leeftijd wist ik niet echt wat jou type is. Happy is ook superjong toch?
Ho, ho, wij gingen daten.quote:
Wat wil je weten dan? Vraag maar raak.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zei fatsoenlijk, nu weet ik nog niets
Blijkbaar passen we niet bij elkaar.quote:
Hep en ik schelen 1,5 jaar, maar ook dat is voor mijn doen wel een uitzondering. Ik val meestal op ouder. Hij kwam op mij ook ouder over, toen ik zijn leeftijd nog niet wist.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, leeftijd wist ik niet echt wat jou type is. Happy is ook superjong toch?
Je bent nog superjong. Je hebt nog tijd zat om los te gaan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zo lief
Maar dat spannende is echt pas sinds vorige zomer hoor.
Ik heb mijn broek anders allang rond de enkelsquote:
Oke, next.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan? Vraag maar raak.
Mijn mening maar als dat nooit is dan heb je wat mij betreft geen goede relatie. Bijvoorbeeld eentje waarbij de man of de vrouw niets te zeggen heeft. Dan kan je toch niet van een relatie spreken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo altijd? Zat mensen waar je zo overheen walst. En ook mensen die juist een beetje gepusht moeten worden.
MK en Buurmeisje zouden jou daten toch?quote:
Sorry, maar ik vind 'm er wel echt jong uitzien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep en ik schelen 1,5 jaar, maar ook dat is voor mijn doen wel een uitzondering. Ik val meestal op ouder. Hij kwam op mij ook ouder over, toen ik zijn leeftijd nog niet wist.
Heus welquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blijkbaar passen we niet bij elkaar.!
Ohja. Ik heb de halve fles en je moeders koeler bij Faye achtergelaten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn sociale leven. Mede mogelijk gemaakt door het studentenreisproduct
1,5 jaar is niet zo heel veel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep en ik schelen 1,5 jaar, maar ook dat is voor mijn doen wel een uitzondering. Ik val meestal op ouder. Hij kwam op mij ook ouder over, toen ik zijn leeftijd nog niet wist.
pics ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind 'm er wel echt jong uitzien.
Was op tinychat een keer.quote:
Volgens mij praten we weer langs elkaar heen. Je hebt wel gelijk, maar ik dacht dat je bedoelde dat het ook altijd gebeurt. Maar dat is dus niet zo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mijn mening maar als dat nooit is dan heb je wat mij betreft geen goede relatie. Bijvoorbeeld eentje waarbij de man of de vrouw niets te zeggen heeft. Dan kan je toch niet van een relatie spreken.
Neequote:
Half nog maar?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja. Ik heb de halve fles en je moeders koeler bij Faye achtergelaten.
Feraaaa mag ik hep zieehieen???quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij praten we weer langs elkaar heen. Je hebt wel gelijk, maar ik dacht dat je bedoelde dat het ook altijd gebeurt. Maar dat is dus niet zo.
Waarom sorry? Ik had het ook niet over uiterlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind 'm er wel echt jong uitzien.
Vind ik ook niet.quote:
Ik heb hem niet op fbquote:
Oh nee dat niet inderdaad, maar dan krijg je van die scheve verhoudingen lijkt me. (Zoals ik net zei)quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij praten we weer langs elkaar heen. Je hebt wel gelijk, maar ik dacht dat je bedoelde dat het ook altijd gebeurt. Maar dat is dus niet zo.
Ik heb zijn fb nietquote:
Van mij wel, maar ik weet niet hoe hij erover denkt.quote:
He jammer, ik vind het wel lekker juist als iemand mijn patat oorlog alvast heeft voorgekauwd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neeik hou namelijk niet van dingen voorkauwen
Ik heb vannacht Fas gedaan, je moet hem dus wel even aanpassenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:02 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand het wie-doet-wie-seks-sc schema nog? Ik wilde hem aan iemand laten zien, maar het linkje dat ik had doet het niet meer. En ik heb hem niet opgeslagen.
Ja, ik heb 'm. Had 'm even aangepast.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:02 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand het wie-doet-wie-seks-sc schema nog? Ik wilde hem aan iemand laten zien, maar het linkje dat ik had doet het niet meer. En ik heb hem niet opgeslagen.
Het is friet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
He jammer, ik vind het wel lekker juist als iemand mijn patat oorlog alvast heeft voorgekauwd.
Ouder over? Ik dacht dat die er juist enorm jong uitzag. Of heb ik nooit iets van hem gezien? Nu weet ik het niet meer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Die van Feer toch wel?quote:
Kijk bij Feer wie er rood haar heeft.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb zijn fb niet
Hij schijnt rood haar te hebben
Wat is er aangepast?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm. Had 'm even aangepast.
Dat gaan we nog zien.quote:
pleasequote:Op woensdag 21 mei 2014 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Van mij wel, maar ik weet niet hoe hij erover denkt.
Niet qua uiterlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ouder over? Ik dacht dat die er juist enorm jong uitzag. Of heb ik nooit iets van hem gezien? Nu weet ik het niet meer.
én in brabant.quote:
quote:
Binnenkort vast wel een foto van ons tweeën op fb.quote:
Neequote:Op woensdag 21 mei 2014 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
I am Switzerland. Woon je er of kom je er vandaan?
Jouw mening doet er verder niet toe, maar bedankt voor je input.quote:
ik moest lachen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jouw mening doet er verder niet toe, maar bedankt voor je input.
Ik heb hem gevonden maar hij heeft geen profielfotoquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die van Feer toch wel?
[..]
Kijk bij Feer wie er rood haar heeft.
[..]
Wat is er aangepast?
Ik ben blij dat ik je een lach heb kunnen bezorgen vandaag.quote:
Nee, dacht je dat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:07 schreef Moeraskat het volgende:
Heb je soms wat tegen brabanders, PB? hm?
Heb je ook zo'n accentje?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:07 schreef Moeraskat het volgende:
Heb je soms wat tegen brabanders, PB? hm?
graag gedaan bate. altijd bereid om niks te betekenen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jouw mening doet er verder niet toe, maar bedankt voor je input.
In het grote boek des levens, betekenen we allemaal niks.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:07 schreef perro. het volgende:
[..]
graag gedaan bate. altijd bereid om niks te betekenen.
Dat klopt.quote:
misschien in jouw boek niet nee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In het grote boek des levens, betekenen we allemaal niks.
[..]
Dat klopt.
neeheequote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neeik ben zwiterland, samen met Fera. samen zijn wij switzerfriends.
Er is maar 1 boek.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:09 schreef perro. het volgende:
[..]
misschien in jouw boek niet nee.
en vervelend voor je. maar toch, good riddance. nofi.
Neutraal ftw.quote:
Oh jammer, was wel geil geweest. Net als een vlaams, twents of brits accent.quote:
neequote:Op woensdag 21 mei 2014 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je een lach heb kunnen bezorgen vandaag.
[..]
Nee, dacht je dat?
Mijn stemgeluid is al geil van zichzelfquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh jammer, was wel geil geweest. Net als een vlaams, twents of brits accent.
Friesch dan weer niet
Het zal wel in mijn genen zittenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is het tegenovergestelde van geil
Okay, koel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn stemgeluid is al geil van zichtzelf
Je vergeet het belangrijkste; Toblerone.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En goede wetten. Iedereen mag een wapen hebben, geluksfactor is hoog.
Neequote:
ja. en er is ook maar 1 waarheid.quote:
Nou ik ben blij dat het jouw goedkeuring draagt zeg, pak van mijn hart.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:12 schreef perro. het volgende:
goed dat je er vanaf bent. vind ik. niet lullig bedoeld. en zul je vast niet willen horen. maar ik zeg het toch. goed dat je er vanaf bent.
En mooie kledijquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste; Toblerone.
doe maar. of niet. ik geef enkel mijn mening.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat het jouw goedkeuring draagt zeg, pak van mijn hart.
Zal het haar vanavond even melden dat ook jij het goed vindt!
Ken jij hun RL?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:14 schreef perro. het volgende:
[..]
doe maar. of niet. ik geef enkel mijn mening.
Maar je hebt wel een klein beetje een accentquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn stemgeluid is al geil van zichzelf
En jouw mening, zeker in deze, doet er echt helemaal niet toe.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:14 schreef perro. het volgende:
[..]
doe maar. of niet. ik geef enkel mijn mening.
i know. maar het staat me vrij om hem toch te geven. ain't it a blast?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En jouw mening, zeker in deze, doet er echt helemaal niet toe.
Oh ja dat komt omdat ik vroeger eens bijna gestikt ben in een lolly.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een klein beetje een accent
Ondefinieerbaar .. dat wel
Het is fan-tas-tisch!quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:15 schreef perro. het volgende:
[..]
i know. maar het staat me vrij om hem toch te geven. ain't it a blast?
ik jubel.quote:
Jij had van die 'e' in je username beter een 's' moeten doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En jouw mening, zeker in deze, doet er echt helemaal niet toe.
Jubel mee, hoezee hoezee, dat perro. zijn ongevraagde mening geeft, olee oleequote:
PBateman:quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij had van die 'e' in je username beter een 's' moeten doen.
Ik lees steeds P. Batsman1978
En toen? Wie heeft jou gered van de dood?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ja dat komt omdat ik vroeger eens bijna gestikt ben in een lolly.
zoals ik al zei. ik bedoel het niet lullig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jubel mee, hoezee hoezee, dat perro. zijn ongevraagde mening geeft, olee olee
Een voorbijwandelende baardagaam. Zijn naam was spikey.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En toen? Wie heeft jou gered van de dood?
Ja vertel eens, wie ben jij?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
Nee, ik vind het apart om over een ander z'n relatie of relatie breuk te oordelen.
Maar ja wie ben ik.
Moeraskat uit brabant.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jubel mee, hoezee hoezee, dat perro. zijn ongevraagde mening geeft, olee olee
[..]
PBateman:
[ afbeelding ]
Ik vind het ook vrij apart, maar zoals perro. zelf al zei, het kan he.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
Nee, ik vind het apart om over een ander z'n relatie of relatie breuk te oordelen.
Maar ja wie ben ik.
Als ik beide personen ken, dan doe ik dat ook wel eens hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ja wie ben ik.
Dat bedoel ik, goed zoquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij apart, maar zoals perro. zelf al zei, het kan he.
Ik doe er verder niets mee, mijn ex ook niet, wij weten tenminste wel beter.
Jeetje... wat spannend....quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een voorbijwandelende baardagaam. Zijn naam was spikey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |