Ik zal hem is keertje downloaden. Wat voor soort film?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:46 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ik begrijp 'm! Er is ook zo een film:
[ afbeelding ]
En deze is echt leuk!
Misschien een beetje kinderachtig maar gaat over zo een kleine brutale jochie die een rooie ballon vind en dan meegaat in dat avontuur van die ballon. Mee met de wind, woeeshj!quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik zal hem is keertje downloaden. Wat voor soort film?
kinderachtig hoeft niet erg te zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:56 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Misschien een beetje kinderachtig maar gaat over zo een kleine brutale jochie die een rooie ballon vind en dan meegaat in dat avontuur van die ballon. Mee met de wind, woeeshj!
Zeker niet! Soms kan je eens goed trippen en dan zie je de blijheid in de meest simpele dinges!quote:
Jawelquote:
Vind je het gek in de zeikende regen buitenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die wat ik heb gezien leek meer op een vlieger.
Ja, vink gek ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Vind je het gek in de zeikende regen buiten
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Goed! Net lekker de stad in geweest om te babykleertjes te kopen. Ik ben mosi/mausi sinds kort.
[ afbeelding ]
Cute eh?
Hoe is met jou? Nog veel lekkers gegeten op je verjaardag?
Niet eens een gentleman zijn en dat jij dat voor me doetquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, vink gek ja.![]()
Fokker89 wil best een paraplu vasthouden.
Ik was gentlemen genoeg om m voor je te fixen met een nieuw vloeitje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Niet eens een gentleman zijn en dat jij dat voor me doet
Niet eens een beetje gevoel voor eenheid
Wel verstand van mannenkleding dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ja, maar wat weet ik nou van babykleertjes...
Gaat goed, ben druk met werk en sporten. Daardoor besteed ik minder tijd op fok. Heb mijn verjaardag niet gevierd, was met een paar vrienden wat gaan drinken.
Hoe is het met jou?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik was gentlemen genoeg om m voor je te fixen met een nieuw vloeitje.![]()
Gezien de foto was je er ook heel blij mee.
Jaaaaa, ik zal ze zo ook maar eens bestellen, ze zien er fakking leuk uit!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Check mijn lange vloei
[ afbeelding ]
Voor & Achterkant. Alle motiefjes die er inzitten
Heb er 100 (2 x 50 pakjes) in totaal haha
quote:Op maandag 2 juni 2014 08:41 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik zal ze zo ook maar eens bestellen, ze zien er fakking leuk uit!
Wat is jong en hoeveel had je geklapt?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:33 schreef PassThatShit het volgende:
Nee grapje, was geen pretje. En doet me niet zo heel veel goed , ben nog veel te jong eigenlijk.
Vroeger was het 2 uurquote:Op maandag 2 juni 2014 23:19 schreef Boy_Zonderman het volgende:
STONERS! We doen al bijna twee weken met dit topic...
Wats met dezen?!?!??
Nog nooit gehad met wietquote:Op maandag 2 juni 2014 17:27 schreef PassThatShit het volgende:
Doorgaan tot je moet kotsen, het echte werk.
15. 1,5 gram blue berry haze of zo iets. Had ook nog wat alcohol op, mede daardoor kwam t denk.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:19 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Wat is jong en hoeveel had je geklapt?
Stoners zijn warmtedieren. Hoe meer zon, hoe minder ze posten.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:19 schreef Boy_Zonderman het volgende:
STONERS! We doen al bijna twee weken met dit topic...
Wats met dezen?!?!??
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stoners zijn warmtedieren. Hoe meer zon, hoe minder ze posten.
Hehehe, dan vraag je er een beetje om. Maar je bent iig deze ervaring rijker, dus volgende keer liever geen alcohol of als je dan toch drinkt niet zoveel wiet...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:57 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
15. 1,5 gram blue berry haze of zo iets. Had ook nog wat alcohol op, mede daardoor kwam t denk.
True that!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Check mijn lange vloei
[ afbeelding ]
Voor & Achterkant. Alle motiefjes die er inzitten
Heb er 100 (2 x 50 pakjes) in totaal haha
Heb er wel van geleerd jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 02:09 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Hehehe, dan vraag je er een beetje om. Maar je bent iig deze ervaring rijker, dus volgende keer liever geen alcohol of als je dan toch drinkt niet zoveel wiet...
Sinds wanneer ben jij zo'n blowerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:07 schreef Amoeba het volgende:
Vrijdag voor het laatst geblowd. Nu is alles op en geen geld om nieuwe te halen.
Denk dat de meeste stoners wel ooit zo een momentje hebben gehad, hehehe :pquote:
Murquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:43 schreef Murdera het volgende:
Ooit nog een keer op mn 13e zo out gegaan en gekotst van wiet en 2 biertjestoen ik een uur later bijkwam reed er een politiewagen die vroeg of ze me even naar huis moesten brengen.
fucked up want had nog 8 gram bij me. Ze waren ook nog eens erg volhoudend
olleeeehquote:
Dude, 13 jaar! Toen deed ik pas me eerste peuk man...quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:43 schreef Murdera het volgende:
Ooit nog een keer op mn 13e zo out gegaan en gekotst van wiet en 2 biertjestoen ik een uur later bijkwam reed er een politiewagen die vroeg of ze me even naar huis moesten brengen.
fucked up want had nog 8 gram bij me. Ze waren ook nog eens erg volhoudend
van mn 12e tot mn 18equote:Op woensdag 4 juni 2014 21:47 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Dude, 13 jaar! Toen deed ik pas me eerste peuk man...
Lekker bezig manquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
olleeeeh
Goed! Ben serieus al een week gestopt met zuipem en drugs, train veel en eet gezondals expiriment wat het met me doet als ik een maand red
En met jou dan?
The early bird catches the worm!quote:
dat leventjequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lekker bezig manGaat met mij ook goed. Train niet, eet ongezond en zuip en gebruik drugs
whehehehequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:50 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
The early bird catches the worm!
Herinneringen worden zwaar overschat johquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
whehehehemn geheugen is nog steeds kut
so fucking truequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:52 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Herinneringen worden zwaar overschat joh
Alle thc uit je lichaam zweten en dan helemaal los gaan in het weekendquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
olleeeeh
Goed! Ben serieus al een week gestopt met zuipem en drugs, train veel en eet gezondals expiriment wat het met me doet als ik een maand red
En met jou dan?
Super. Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:22 schreef Moira. het volgende:
Jaaaaa Moira is niet langer werkloos
Eindelijk een baantje voor 30 uur per week kunnen vindenEindelijk weer geld verdienen
Kan ik dat openen op mijn zakelijke laptop?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:07 schreef yvonne het volgende:
ONZ / Hoera!Het vrijdagmiddag lesbische tiener bier en tettentopic
En feli Moira
Neh, doe thuis maar, kun je het meteen mooi aanvullenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ik dat openen op mijn zakelijke laptop?
Zal ff kijken. Heb wel een paar lesbische bondage chicks in de aanbieding maar vraag me af of dat gewaardeerd wordtquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh, doe thuis maar, kun je het meteen mooi aanvullen
Zie het als een leer moment voor de jonkiesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal ff kijken. Heb wel een paar lesbische bondage chicks in de aanbieding maar vraag me af of dat gewaardeerd wordt
Klinkt als een goed topicquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:07 schreef yvonne het volgende:
ONZ / Hoera!Het vrijdagmiddag lesbische tiener bier en tettentopic
En feli Moira
Thanksquote:
Ooooooooooh, goed verhaalquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klinkt als een goed topicEn thanks
Btw, ken je deze nog?
Mono heeft vanmiddag met RTV Oost gebeld voor een betere kwaliteit van dit filmpje (hij is herupload, en geluid is mono ipv stereo) in de hoop dat ze die zelf zouden uploaden. Kreeg hij iemand van het archief van RTV Oost online die ééns in de zoveel tijd iets uit het archief naar boven haalt voor een nieuw artikel. En nu gaat hij de Tiroler Buam Polka daarvoor gebruiken
Dat wordt genieten
[..]
Thanks![]()
Ja hij zou er eigenlijk nog ff achteraan moeten bellen om FOK! te laten promotenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooooooooh, goed verhaalZeg ook maar dat hier de fans zitten
Zeg het hem!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja hij zou er eigenlijk nog ff achteraan moeten bellen om FOK! te laten promoten
Ja zeg dát er vooral bijquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij staat te douchen. Maar ik wil hem wel namens jou betasten, hoor.
Hij vindt het te 'asociaal' om er zelf nog een keer achteraan te bellen, maar suggereerde dat andere FOK!kers ook hetzelfde verzoek konden doen (nummer van RTV Oost is te googlen) namens FOK!kers.quote:
Oh, vandaar dat je een beetje krom liep.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:07 schreef Monopoly het volgende:
Toen Moira de douche uit liep heb ik me helemaal kapot gemasturbeerd.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:22 schreef Moira. het volgende:
Jaaaaa Moira is niet langer werkloos
Eindelijk een baantje voor 30 uur per week kunnen vindenEindelijk weer geld verdienen
Heb je straks ook tijd? Wou na mijn sigaretje even gaan douchen eigenlijkquote:
Dan spelen we vast nog steedsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je straks ook tijd? Wou na mijn sigaretje even gaan douchen eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |