Ach dat is weer zo'n verhaaltje dat zijn eigen leven is gaan leiden in de Cosquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meende toch echt dat hij ook beveiliger was, maar zo zie je maar weer ook ik kan mij vergissen
Ja en al helemaal Vanessa die groente rechtstreeks vanuit het zand eetquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Het mooie is wel dat ze allebei al die rauwe groentes absoluut niet te vreten vinden en zich er voornamelijk zelf mee hebben.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach dat is weer zo'n verhaaltje dat zijn eigen leven is gaan leiden in de Cos
Geen vogels hierquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe mee lekker
Vanmorgen om 4,30 uit best gepest door die pokkuh herrie van een kutvogel, zit hier zo beest de hele dag te schreeuwen om gek van te worden
Ik weet alleen nog steeds niet of zijn auto wel een trekhaak heeftquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:40 schreef PTLe het volgende:
Wel weer leuk te lezen dat Huub hier mee leest , maar zorgen dat er aan bepaalde dingen wat gedaan word is er niet bij ,en hij hoort hier wel veel negativiteit , en dat vind ik wel leuk
Ze is gek op werken. Ze kan er uren naar kijken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:45 schreef Rica het volgende:
Ironisch dat Laura "hard werken" gister in de centraal nog belangrijk en een reden voor een positieve stem noemde.
Toen moest ik ook ff lachenquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:45 schreef Rica het volgende:
Ironisch dat Laura "hard werken" gister in de centraal nog belangrijk en een reden voor een positieve stem noemde.
Ik heb het niet gezien, maar heeft ze ook nog een definitie gegeven? Want 1x in de week een bed verschonen en een ei koken, noem ik niet bepaald hard werken. Dat zitten 'haar oudjes' ook een week in de strontquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:45 schreef Rica het volgende:
Volgens mij moet dat gebeuren zonder dat er melk in de tank zit, Meestal zit er een reinigingsstand op de schakelaars van de koeling, kun je het roerwerk extra hard rond laten draaien zodat het water de binnenkant van de tank reinigt. dus dit is eigenlijk stik onhygienischterwijl er al melk inzit........quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa maakt nu zelf de melktank maar schoon, dan weet ze zeker dat het gebeurt.
[ afbeelding ]
Ze heeft Lot een stem gegeven dus veel kauwen denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar heeft ze ook nog een definitie gegeven?
Zo te zien zit er ook geen melk in die tankquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:49 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat gebeuren zonder dat er melk in de tank zit, Meestal zit er een reinigingsstand op de schakelaars van de koeling, kun je het roerwerk extra hard rond laten draaien zodat het water de binnenkant van de tank reinigt. dus dit is eigenlijk stik onhygienischterwijl er al melk inzit
Nu trekt ze een kuip water voor de koeien de wei in, sinds wanneer kunnen koeien niet meer uit een paardendrinkbak drinken?
Die tank is leeg hoor volgens mij. Boer Sjon is gisteravond geweest.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:49 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat gebeuren zonder dat er melk in de tank zit, Meestal zit er een reinigingsstand op de schakelaars van de koeling, kun je het roerwerk extra hard rond laten draaien zodat het water de binnenkant van de tank reinigt. dus dit is eigenlijk stik onhygienischterwijl er al melk inzit
Nu trekt ze een kuip water voor de koeien de wei in, sinds wanneer kunnen koeien niet meer uit een paardendrinkbak drinken?
Ja, wat kwam die doen eigenlijk ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die tank is leeg hoor volgens mij. Boer Sjon is gisteravond geweest.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:51 schreef pullup het volgende:
Niet naar Isa zwaaien Nico, het is net zo rustig.
Voer brengen, melk ophalen en laten zien hoe ze met Bief moeten lopen.quote:
kwam ze uitnodigen voor hun feestje op de boerderie z zijn 25 jaar getrouwd, maar ze gaan niet ze mogen het terrein niet afquote:
Dank.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:53 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Voer brengen, melk ophalen en laten zien hoe ze met Bief moeten lopen.
O, dat had ik toen ik nog in Winterswijk woonde, midden in het dorp. In het begin lag ik er wakker van, later hoorde ik het niet meer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen vogels hierGewoonlijk tot wat dieper in de nacht wat lallend passerend bar volk maar daar ben ik wel immuun voor geworden
Er moest sowieso kuikenvoer komen, met dank aan Ruud. En ik denk ook dat Sjon ze even een paar dingen op het hart wilde drukken. Het belang van het lopen met Bief en een waarschuwing dat ze moeten oppassen met wat ze te eten krijgt. Dat kuikenvoer schijnt dus echt heel slecht te zijn voor een zwangere koe..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |