SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 7% gewijzigd door LekkerSimpel op 21-05-2014 00:45:52 ]
Ik heb van jou lachend geïncasseerd dat ik een vieze pedoseksueel ben, wat wil je nog meer. Ik moet er niet aan denken dat je zou weten waar ik woon zegquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wel uitdelen, maar niet durven incasseren, en dan vanuit een vage, zogenaamde, goede baan heel veel verstand van management hebben.
Ik had er juist op willen wachten.. zo vaak komt die kans nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik moest ff kapen, want Huub opent geen nieuw topic en kan ook ff de OP foto's van Dottey erin zetten op deze manier.
Ik had het ook niet over agressie maar over het pestgedrag zoals een hamer in cement, een wc bekladdden, pindakaas op de wcbril. De voorbeelden die aangehaald werden zeg maar. Ik zie het niet als pesten en heb ook nog nooit het idee gehad dat er gepest werd. Ja hoogstens Andrea een beetje. Die op den duur genegeerd werd en af en toe buiten gesloten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat werkt volgens mij wel met andere dingen, maar bij agressie weet ik dat niet.
Poll: Wie wil jij eruit?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heb jij je POLL al HiDiHo, doe ik die er ook meteen in.
Tegen de tijd dat Ruud dit bij iemand doet, moet hij misschien wèl zijn spullen pakken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Natasia ging natuurlijk veel te ver met 1000x " je moeder, je moeder " te schreeuwen.
Dat was een andere setting dan dat Dennis tegen Ruud over zijn zuster begon.
Ja ik was ook wel benieuwd naar zijn TT.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had er juist op willen wachten.. zo vaak komt die kans niet
maar Lieke verdiende hetquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Ruud dit bij iemand doet, moet hij misschien wèl zijn spullen pakken.
[ afbeelding ]
Moet het werkelijk zover komen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Ruud dit bij iemand doet, moet hij misschien wèl zijn spullen pakken.
[ afbeelding ]
Die zat er wel lekker op hequote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij-die-niet-genoemd-mag-worden is toch door de medespelers weggestemd?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |