Ik praat niets goed, noem het laakbaar, onmachtig en verwerpelijk gedrag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef frensje het volgende:
[..]
reageer normaal ook niet op Huub, maar hij is tot nu toe de enige die de "duw" goed praat en dat hij normaal dingen goed praat...prima, maar dit is fysiek geweld dus exit imo
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hangt geheel van de situatie af. Ik heb vroeger ook wel eens gevochten met mijn broer, ze wonen samen in een huis, volgens mij maak je het dan veel sneller goed omdat woonsfeer ook belangrijk is. Maar dat heb ik al wel vaker geroepen. Ik kan me eigenlijk prima vinden in wat Huub zegt vanavond. Wij kunnen denken dat we alles weten en hoe wij het zouden aanpakken maar dat weten we niet.
Ja maar ....quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hangt geheel van de situatie af. Ik heb vroeger ook wel eens gevochten met mijn broer, ze wonen samen in een huis, volgens mij maak je het dan veel sneller goed omdat woonsfeer ook belangrijk is. Maar dat heb ik al wel vaker geroepen. Ik kan me eigenlijk prima vinden in wat Huub zegt vanavond. Wij kunnen denken dat we alles weten en hoe wij het zouden aanpakken maar dat weten we niet.
ja maar je moet ook snappen dat hij daar niet over gaat. baas boven baas.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef frensje het volgende:
[..]
reageer normaal ook niet op Huub, maar hij is tot nu toe de enige die de "duw" goed praat en dat hij normaal dingen goed praat...prima, maar dit is fysiek geweld dus exit imo
De Gouden Kooiquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Meeste reallife soapers houden er weinig aan over
vind ik een stoere opmerking van je! +1quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ....
Wij mogen die Ruud niet zo, en Lot ook niet.
Dus als die wat flikken dan grijpen we graag alle mogelijkheden aan om ze eruit te krijgen.
Lukt maar niet met de elite stemmen, vandaar onze frustratie.
benieuwd of er nog een reactie op komtquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ja maar je moet ook snappen dat hij daar niet over gaat. baas boven baas.
Ik ben eindredacteur en heb zeker mensen boven mij die daar de uiteindelijke beslissing in nemen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ja maar je moet ook snappen dat hij daar niet over gaat. baas boven baas.
Welke streams?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Fijn dat het hier alleen maar over de streams gaat.
Hoor niks meer over Jaap, alleen dat hij geld kwijt was geraakt aan Joran van der Sloot.quote:
Typisch S5jequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit in Dienst gezeten.
Aan Joran? Serieus?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoor niks meer over Jaap, alleen dat hij geld kwijt was geraakt aan Joran van der Sloot.
Maar Jaap leeft in weelde begrijp ik ?
Dat is eerlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ....
Wij mogen die Ruud niet zo, en Lot ook niet.
Dus als die wat flikken dan grijpen we graag alle mogelijkheden aan om ze eruit te krijgen.
Lukt maar niet met de elite stemmen, vandaar onze frustratie.
Nee hoor die liggen al jaren met elkaar in de clinch omdat ze geen cent te makken meer hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan ook, en die hebben meer geld dan de meeste van ons hier.
Het feit dat je na je afscheidspost nog even blijft zegt iets heel anders ....quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahaha, nu blijf ik nog ff. Deze keer heb ik gewonnen namelijk.
pestgedrag? In Utopia? Ik volg het behoorlijk en krijg die indruk niet bepaald.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:12 schreef Blueheeler het volgende:
Juist in een programma als Utopia zou je kunnen laten zien dat geweld en pestgedrag niet aanvaardbaar is.
Maar nee dan wordt er gezegd: Het komt in het echte leven ook voor. Alsof het dan ineens goed is.
En dan loopt er een programma van ene dM over pesten. Onbegrijpelijk.
Geeft maar weer aan dat tv maken echt alleen over geld gaat.
ook met al die kilos extra nuquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is eerlijk.
En ik vind Lot wel leuk.
Nee, dat is niet waar, ik verkneukel mij over jou, en ik stelde je een vraag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Het feit dat je na je afscheidspost nog even blijft zegt iets heel anders ....
Iets met een pot en de ketel verwijten. Dit keer gaat dat pot dan dubbel op.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:14 schreef Jibba het volgende:
Ik versta Laura niet maar uit de flarden maak ik op dat ze vindt dat mensen niet persoonlijk moeten worden in een discussie, zo van 'ja maar jij'
Ik hoor d'r nog blèren tegen Isa: Jij bent een kutwijf, een kutmongool, een schijnheil, jaaaaa je weet wel waarom.
okay hoe je het noemen wil, je ziet Ruud al veranderen dat dit toelaatbaar is en da's niet ten goede voor de mede-Utopianen ben ik bang...quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik praat niets goed, noem het laakbaar, onmachtig en verwerpelijk gedrag.
Er komt weer onweer aan zekerquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:14 schreef SabineeB het volgende:
Waarom gaan ze nu weer naar binnen en niet meer bij het vuur zitten? Heb dat ff gemist
Ach de buitenwc bekladden was je vergeten? En zo zijn er wel meer dingen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
pestgedrag? In Utopia? Ik volg het behoorlijk en krijg die indruk niet bepaald.
Nehhh, i am a big dog, als een keffer eenmaal op zijn rug ligt hoef je hem niet nogmaals te vernederen hoe hard ie daarna ook nog naprutteltquote:
Het onweert, en dat is op dit terrein gevaarlijk, met al die bekabeling en kabels. De inwoners gaan dan naar binnen voor hun veiligheid.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:14 schreef SabineeB het volgende:
Waarom gaan ze nu weer naar binnen en niet meer bij het vuur zitten? Heb dat ff gemist
Onweer op komst.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:14 schreef SabineeB het volgende:
Komt onweer aan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:14 schreef SabineeB het volgende:
Ze zijn een grens overgestapt, en agressie is volgens mij nooit functioneel. (al snap ik niet waarom het dan overal voorkomt)quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:15 schreef frensje het volgende:
[..]
okay hoe je het noemen wil, je ziet Ruud al veranderen dat dit toelaatbaar is en da's niet ten goede voor de mede-Utopianen ben ik bang...
wat jij wil, maar nu is het klaar toch, iedereen is welkom hier, dat is mijn motto.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Nehhh, i am a big dog, als een keffer eenmaal op zijn rug ligt hoef je hem niet nogmaals te vernederen hoe hard ie daarna ook nog napruttelt
echt een pot jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:14 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Iets met een pot en de ketel verwijten. Dit keer gaat dat pot dan dubbel op.
Maar juist OMDAT het overal al voorkomt, zou je toch willen proberen om dat buiten Utopia te houden?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ze zijn een grens overgestapt, en agressie is volgens mij nooit functioneel. (al snap ik niet waarom het dan overal voorkomt)
mag als je adhd hebquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:15 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Ach de buitenwc bekladden was je vergeten? En zo zijn er wel meer dingen.
Hoe leuk is het om dingen van anderen kapot te maken of te verkopen? Valt natuurlijk niet onder pesten meer tegenwoordig. Zal nu wel plagen zijn ofzo.
zequote:Op woensdag 21 mei 2014 00:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ze zijn een grens overgestapt, en agressie is volgens mij nooit functioneel. (al snap ik niet waarom het dan overal voorkomt)
Ik weet niet of dat pesten is, misschien kinderachtig, onvolwassen, flauw. Maar die dingen die jij kwalificeert als pestgedrag vind ik echt overtrokkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:15 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Hoe leuk is het om dingen van anderen kapot te maken of te verkopen? Valt natuurlijk niet onder pesten meer tegenwoordig. Zal nu wel plagen zijn ofzo.
Nee want dan beperk je ze dus in hun vrijheden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:16 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Maar juist OMDAT het overal al voorkomt, zou je toch willen proberen om dat buiten Utopia te houden?
Zou dat mogelijk zijn? Daar waar je mensen opsluit komt agressie voor, hoe zouden wij dat buiten Utopia moeten houden dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:16 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Maar juist OMDAT het overal al voorkomt, zou je toch willen proberen om dat buiten Utopia te houden?
Iets met gebrek aan beschaving en beheersing van primitieve reacties...quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Niveau bestaat in verschillende grootheden, ik zeg niet dat Aike dom is, ik zeg dat ze op het gebied van management geen licht is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:07 schreef Jibba het volgende:
[..]
Maar geeft toe: Het niveau van Aike wordt door geen van de bewoners (misschien Emil) overstegen. In het land der blinden etc...
Verwacht zijn tweede kindje, is heel gelukkig met Tamara, woont in Almere. Hebben nog steeds contact.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:17 schreef Lady-night het volgende:
Huub weet je hoe het met Brian gaat. Wat doet hij?
Dan neem ik aan dat jij die kopstoot onder pesten vind vallen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat pesten is, misschien kinderachtig, onvolwassen, flauw. Maar die dingen die jij kwalificeert als pestgedrag vind ik echt overtrokken
Huub, kom er maar in.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
Billy vertelt net even haarffijn dat ze van Achter , Marije moest kiezen
afstraffen zou wel kunnen !quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Zou dat mogelijk zijn? Daar waar je mensen opsluit komt agressie voor, hoe zouden wij dat buiten Utopia moeten houden dan?
Ik heb geleerd verbeter de wereld begin bij jezelf. Steeds maar aanhalen ja maar waarom doen andere het dan wel is niet relevantquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat was in Dgk wel andersquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat pesten is, misschien kinderachtig, onvolwassen, flauw. Maar die dingen die jij kwalificeert als pestgedrag vind ik echt overtrokken
Ze kreeg zelfs complimenten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
Billy vertelt net even haarffijn dat ze van Achter , Marije moest kiezen
Door uitspattingen als die van Ruud niet te tolereren, of een Lot die mept met een bezemsteel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Zou dat mogelijk zijn? Daar waar je mensen opsluit komt agressie voor, hoe zouden wij dat buiten Utopia moeten houden dan?
Ze, als groep, Giorgio en Dennis stelden zich ook heel agressief op. Ruud stapte over die grens, maar zoiets is een groepsproces.quote:
Je kunt het niet voorkomen maar je kunt het wel afstraffen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Zeker niet alles!quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:07 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Je opleiding zegt helemaal niets over je kijk naar van de ende geen school afgemaakt....
Dat kan niet, maar niemand hier verwijt de programmaleiding het geweld. De kritiek heeft betrekking op het (schijnbaar) tolereren van het geweld.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ja, we scripten de show van a tot z, en mijn verschijnen hier is een slinkse tactiek om alles weg te poetsen.quote:
huub is er een mogelijkheid om de streams aan te passen dat ik het ook om mijn Samsung 10.1 kan kijkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Even een paar voorbeelden:quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
pestgedrag? In Utopia? Ik volg het behoorlijk en krijg die indruk niet bepaald.
hehe eindelijk , dank voor je eerlijkheidquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ja, we scripten de show van a tot z, en mijn verschijnen hier is een slinkse tactiek om alles weg te poetsen.
in DGK vertoonden wij absoluut pestgedrag, waar ik wel eens slachtoffer van werd ,maar nog vaak dader van was, en ben daar af en toe echt veel en veel te ver gegaan.quote:
Dat zou super fantastisch zijn. Ik baal er ook enorm van dat ik op de tablet niet kan kijkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
huub is er een mogelijkheid om de streams aan te passen dat ik het ook om mijn Samsung 110.1 kan kijken
je zou me daar erg blij mee maken.
big smile bij deze. "how do i reach these kids"quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ja, we scripten de show van a tot z, en mijn verschijnen hier is een slinkse tactiek om alles weg te poetsen.
Dus volgens jou persoonlijk is er een grens overschredenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ze, als groep, Giorgio en Dennis stelden zich ook heel agressief op. Ruud stapte over die grens, maar zoiets is een groepsproces.
Ja, hij had een programma gemaakt met joran, en een leugen detector, en heeft daar naar eigen zeggen meerdere keren geld voor moeten betalen vanwege Joran zijn gok schulden.quote:
okay ik zie het heel anders, maar bedankt voor jouw kant als prive-poster dan maarquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ze, als groep, Giorgio en Dennis stelden zich ook heel agressief op. Ruud stapte over die grens, maar zoiets is een groepsproces.
Ze kunnen iedere maand iemand eruit sturen, Ruud is nog maar 1 keer genomineerd, en toen heeft de hele groep aangegeven dat ze niet wilden dat Ruud wegging. Wie zegt dat ik dat allemaal leuk vindt, ze zoeken het maar uit in die loods. Wij maken er gewoon een tv programma van.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef Jibba het volgende:
[..]
Even een paar voorbeelden:
- Ruud giet de lievelingshamer van Dennis in cement.
- Ruud zet de werkplaats onder water
- Lot en Robin bekladden de w.c. van Dennis
- Ruud en Billy dreigen Marije dat het haar niet in dank afgenomen zal worden als ze Billy wegstemt
- Gio en Joey doen samen met het etensbudget met Dennis en vreten alles op waardoor Dennis honger lijdt.
Maar dat vind jij misschien allemaal leuke grappen.
Ander gevoel voor humor, dat kan.
Laten we zeggen dat ik geen enkele aandrang voel om dat jou uit te leggen, maar dan ook geen enkele .quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik heb hier tenminste het lef om onder mijn eigen naam en een duidelijk profiel te posten. Vanwaar jouw behoefte om anoniem op een forum van alles en nog wat te pretenderen?
- Gio lacht Isabella uit, terwijl Hakim haar verbaal helemaal afbrandtquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef Jibba het volgende:
[..]
Even een paar voorbeelden:
- Ruud giet de lievelingshamer van Dennis in cement.
- Ruud zet de werkplaats onder water
- Lot en Robin bekladden de w.c. van Dennis
- Ruud en Billy dreigen Marije dat het haar niet in dank afgenomen zal worden als ze Billy wegstemt
- Gio en Joey doen samen met het etensbudget met Dennis en vreten alles op waardoor Dennis honger lijdt.
Maar dat vind jij misschien allemaal leuke grappen.
Ander gevoel voor humor, dat kan.
sorbo ^^,quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de groep heeft een grens overschreden, namelijk die van agressie en een duw uitdelen. Dat is wel een lijn die je overstapt ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:21 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Dus volgens jou persoonlijk is er een grens overschreden
Natasia ging natuurlijk veel te ver met 1000x " je moeder, je moeder " te schreeuwen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
in DGK vertoonden wij absoluut pestgedrag, waar ik wel eens slachtoffer van werd ,maar nog vaak dader van was, en ben daar af en toe echt veel en veel te ver gegaan.
Volgens mij heet dat tv maken. En daarom nemen ze het elkaar ook niet zo kwalijk. Het is niet persoonlijk. Ze gunnen het elkaar zelfs wel volgens mij. En nee natuurlijk gaan ze dat niet uitspreken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:15 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat er bij Ruud zo weinig nodig was om over die grens te stappen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Weet ik wel hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik had het over in het algemeen. neem het niet persoonlijk.![]()
Je ziet toch wat er gebeurt ........ o nee, sorry jij nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Fijn dat het hier alleen maar over de streams gaat.
Wel uitdelen, maar niet durven incasseren, en dan vanuit een vage, zogenaamde, goede baan heel veel verstand van management hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik geen enkele aandrang voel om dat jou uit te leggen, maar dan ook geen enkele .
Dat werkt volgens mij wel met andere dingen, maar bij agressie weet ik dat niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat tv maken. En daarom nemen ze het elkaar ook niet zo kwalijk. Het is niet persoonlijk. Ze gunnen het elkaar zelfs wel volgens mij. En nee natuurlijk gaan ze dat niet uitspreken.
OK duidelijk dus eigenlijk moeten ze er allemaal uit LOL kan dat nog en dan opnieuwRuud2 jes erinquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de groep heeft een grens overschreden, namelijk die van agressie en een duw uitdelen. Dat is wel een lijn die je overstapt ja.
Wat geeft jou toch het idee, dat wanneer jij mij een vraag stelt, ik me verplicht voel om daarop te antwoorden. Je krijgt wat ik je wil geven en soit, dat is niet veel, maar daarmee houdt het toch echt wel op.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar, ik verkneukel mij over jou, en ik stelde je een vraag.
Ik vraag mij af of het verstandig is om mensen die aan medicatie zitten vanwege een psychische stoornis in Utopia te plaatsen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:24 schreef Blueheeler het volgende:
Wat gebeurd er als er een bewoner serieus gewond raakt bij zo'n "emotionele" uitspatting?
Dat had met Dennis ook kunnen gebeuren, er is minder voor nodig om iemand het zkh in te krijgen.
Waar ligt de grens bij jullie?
Mijn baas heeft uitspraken gedaan over de geweldspolicy, ik loop hier niet het beleid te verkondigen van mijn bedrijf.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:24 schreef Blueheeler het volgende:
Wat gebeurd er als er een bewoner serieus gewond raakt bij zo'n "emotionele" uitspatting?
Dat had met Dennis ook kunnen gebeuren, er is minder voor nodig om iemand het zkh in te krijgen.
Waar ligt de grens bij jullie?
De stemmingen worden natuurlijk wel beinvloed.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ze kunnen iedere maand iemand eruit sturen, Ruud is nog maar 1 keer genomineerd, en toen heeft de hele groep aangegeven dat ze niet wilden dat Ruud wegging. Wie zegt dat ik dat allemaal leuk vindt, ze zoeken het maar uit in die loods. Wij maken er gewoon een tv programma van.
Daar heb je recht op en dat respecteer ik ..... van jou welquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
wat jij wil, maar nu is het klaar toch, iedereen is welkom hier, dat is mijn motto.![]()
![]()
Nu ben je officieel niet meer Zwitserland. Eerder Noord Korea.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat geeft jou toch het idee, dat wanneer jij mij een vraag stelt, ik me verplicht voel om daarop te antwoorden. Je krijgt wat ik je wil geven en soit, dat is niet veel, maar daarmee houdt het toch echt wel op.
Een soort Jian er in lijkt me veel leuker,al zal Huub daar wel anders over denkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:25 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
OK duidelijk dus eigenlijk moeten ze er allemaal uit LOL kan dat nog en dan opnieuwRuud2 jes erin![]()
![]()
GA DAN OOK NIET MET DE HOND UITquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Godskolere, ben ik ff met de hond uit en was er in de COS een leuke discussie gaande.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |