ja soms komt het echte leven ook even langsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ABO elite jeweets.
Mweh, ik ben hier Designer inderdaad. Heb alleen de laatste tijd wat weinig gedaan. Druk met vanalles.
Wel leuk verder. En het maakt mij op twee manieren Designer
Vind je niet dat fok wel eens een nieuw design mag krijgen? Vooral front, hoe oud is deze eigenlijk?quote:
onweer vrees ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
Of er is iemand buiten herrie aan het maken of ik hoor onweer!
hij zegt toch net dat ie weinig tijd heeftquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vind je niet dat fok wel eens een nieuw design mag krijgen? Vooral front, hoe oud is deze eigenlijk?
gaat snel he, het is zo weer 4 uur!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:02 schreef Inodder het volgende:
Het is me nu te laat, mochten jullie nog willen gaan kezen overigens
Of ik moet er vaker komen zodat ik de TT kenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oooohhh dat is netjes![]()
toch maar een brilletje dan![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
Of ik moet er vaker komen zodat ik de TT ken
echt hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Volgens Vanessa moet je achter je oren krabben als je 9 negatieve stemmen krijgt want dat zijn 9 mensen die je een stem hebben gegeven.
Nee stom wijf, dat zijn 3 mensen die je 3 stemmen hebben gegeven.
Dat is fijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:03 schreef isax het volgende:
mijn pukkelpop trauma verdwijnt langzaam
zit niet stijf van de angst te wachten op onweer
cool man eeeh vrouwquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Persefoneia het volgende:
Dit is de bedoeling. daarom heb ik 3 tinten blauw gekocht. Ik wilde geen goud.
Ik heb dat al eerder gedaan. Het is even werk, maar het ziet er wel leuk uit.
Ik doe voor FOK! geen IT hoor, ik heb geen zin om daar op professioneel niveau mee bezig te gaan. Ik heb voor de hobby een servertje draaien en een paar Linux PC's door het huis als HTPC's en dan vind ik het wel weer prima.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja soms komt het echte leven ook even langs![]()
maar ik vind het gewoon cool, had graag gezien dat 1 van mijn kids de it zouden ingaan maar helaas. gelukkig weten ze wel donders goed hoe alles werkt
behalve DOS, dat is mijn terrein
Geen idee, maar begrijp wel dat FOK! constant onder ontwikkeling is ook al zie je er zelf niet altijd evenveel van. Plus dat er nou ook weer niet oneindige voorraden tijd en mensen beschikbaar zijn. Er zijn ook wat tegenslagen geweest.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vind je niet dat fok wel eens een nieuw design mag krijgen? Vooral front, hoe oud is deze eigenlijk?
doe het niet persje, knip gewoon je nagelsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Persefoneia het volgende:
ik was uitgenodigd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat is fijn.Ik was er niet bij maar voel me met slecht weer minder op m'n gemak op festivals.
ja ok IT is wel een groot woord en ik weet ook dat je een andere opleiding doet creabeaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doe voor FOK! geen IT hoor, ik heb geen zin om daar op professioneel niveau mee bezig te gaan. Ik heb voor de hobby een servertje draaien en een paar Linux PC's door het huis als HTPC's en dan vind ik het wel weer prima.
[..]
Geen idee, maar begrijp wel dat FOK! constant onder ontwikkeling is ook al zie je er zelf niet altijd evenveel van. Plus dat er nou ook weer niet oneindige voorraden tijd en mensen beschikbaar zijn. Er zijn ook wat tegenslagen geweest.
the SC needs you, ure welkom. Als je wilt mag je je pens postenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik zit in de SC zie ik. Ik vond al dat er zoveel offtopics waren, maar ik was de offtopic.
Ik heb die filmpjes allemaal gezien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Persefoneia het volgende:
geeft niets ik vond het juist handig, en is altijd wel grappig als iemand zich vergistquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik zit in de SC zie ik. Ik vond al dat er zoveel offtopics waren, maar ik was de offtopic.
Okay maar het wordt technisch wel steeds makkelijker allemaal toch, welk CMS gebruiken ze hier?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
Geen idee, maar begrijp wel dat FOK! constant onder ontwikkeling is ook al zie je er zelf niet altijd evenveel van. Plus dat er nou ook weer niet oneindige voorraden tijd en mensen beschikbaar zijn. Er zijn ook wat tegenslagen geweest.
Hier is ie:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
the SC needs you, ure welkom. Als je wilt mag je je pens posten
ja vrouwen en nagellakquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb die filmpjes allemaal gezien.
Ik was op zoek naar inspiratie voor het swirlen van m'n gitaar en de helft van de hits zijn nagelfilmpjes
Als ik merk dat ik 2 toetsten tegelijk in tik op het toetsenbord gaat er weer een stukkie af.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
doe het niet persje, knip gewoon je nagels
dat is inderdaad de goede lengte, niet te kort niet te lang, zolang je maar kan tikkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:12 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Als ik merk dat ik 2 toetsten tegelijk in tik op het toetsenbord gaat er weer een stukkie af.
Fijn dat je er goed uit bent gekomen. Ik ben op de Zwarte Cross geweest dat jaar dat er tijdens hun opbouw een windhoos over het terrein trok en vraag me al sinds die tijd af wat de veiligste plek is op een festival met slecht weer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef isax het volgende:
[..]
ik was uitgenodigd.
was er denk ik net een uurtje?
sta je daar met je broer en vrienden in een tent die alle kanten op schudden.
je kon op een ogenblik niet meer zien wat er buiten gebeurde.
daarna zakte ik weg ik de blub met mijn witte sneakers.
ik had geluk dat mijn broertje enzo veel verstand hebben van natuurkundige dingetjes
want ik wilde dus in een tent gaan staan die ingestort was
Heul belangrijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is inderdaad de goede lengte, niet te kort niet te lang, zolang je maar kan tikken
en puisten uitknijpenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is inderdaad de goede lengte, niet te kort niet te lang, zolang je maar kan tikken
Dat lijkt me echt griezelig om mee te maken zeg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:14 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Fijn dat je er goed uit bent gekomen. Ik ben op de Zwarte Cross geweest dat jaar dat er tijdens hun opbouw een windhoos over het terrein trok en vraag me al sinds die tijd af wat de veiligste plek is op een festival met slecht weer.
vooral met al dat hysterische volkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt griezelig om mee te maken zeg.
klopt helemaal, ik vind het ook leuk om te tutten met mijn nagels al doe ik de laatste tijd niet veel nagellak meer op. ben er best trots op. weet nog dat ik vroeger juist zachte nagels had en vaak scheurde en de laatste 15 jaar zijn ze sterk geworden en groeien ze snel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:14 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Heul belangrijk![]()
Maar lange nagels moeten gewoon goed verzorgd worden.
Het is een hobby van me.
Nee, op de zwarte cross was het tijdens de opbouw. Heeft ze een tent gekost en een paar lichtgewonden dacht ik, meer niet. Als dat zou zijn gebeurd tijdens de festivaldagen was het een heel ander verhaal geweest.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt griezelig om mee te maken zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |