Oh wat goed, gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:30 schreef Ascarona het volgende:
Er zijn nog iets van 60 plaatsen vrijgekomen, dus ik ben alsnog binnen bij Erasmus. Ik ben vanaf 1 september dus ook een geneeskunde student!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:30 schreef Ascarona het volgende:
Er zijn nog iets van 60 plaatsen vrijgekomen, dus ik ben alsnog binnen bij Erasmus. Ik ben vanaf 1 september dus ook een geneeskunde student!
Ph van 6.5 bij reanimatiepatient en die man liep 2wk later in goede doen het ziekenhuis uitquote:Op maandag 14 juli 2014 20:51 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Beetje Resonium
Ik weet niet welk record ik het indrukwekkendst vind. 236 mg lorazepam/24 uur of een pH van 6,74.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:30 schreef Ascarona het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:28 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Ph van 6.5 bij reanimatiepatient en die man liep 2wk later in goede doen het ziekenhuis uit
Is al tijd geleden, maar dat was wel bizar, zo gaat het normaal niet. Poging om coronairen te dotteren altijd doen dus.quote:
gefeliciteerd! Nu begint het echte werk!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:45 schreef DefinitionX het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik in Rotterdam decentraal ben geselecteerd. Ik mag na al die jaren de studie van mijn dromen volgen. Heb er hard voor gewerkt. Ben er heel blij mee.
Dankje!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:58 schreef Pluizel het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Nu begint het echte werk!
Proficiat! En de rest natuurlijk ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:45 schreef DefinitionX het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik in Rotterdam decentraal ben geselecteerd. Ik mag na al die jaren de studie van mijn dromen volgen. Heb er hard voor gewerkt. Ben er heel blij mee.
Bedankt!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:48 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Proficiat! En de rest natuurlijk ook
Wat was de oorzaak dan? Lactaatacidose door hypoxie?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:47 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Is al tijd geleden, maar dat was wel bizar, zo gaat het normaal niet. Poging om coronairen te dotteren altijd doen dus.
Wat een goed gevoel moet dat zijn, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:45 schreef DefinitionX het volgende:
Dankje!quote:Op zondag 20 juli 2014 17:58 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Wat een goed gevoel moet dat zijn, gefeliciteerd!
Op X-thorax, sorry, da's wel essentiële infoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Zichtbaarder op beeldvorming? Of op autopsie? Misschien bij tbc door tuberculomen?
Ja, voor zover ik weet ook. Heb je een casus waarbij ze verdikt lijken?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op X-thorax, sorry, da's wel essentiële info. Voor zover ik kan vinden is het normaal dat de fissura als fijne witte lijnen te zien zijn, toch?
Nou ja, ja en nee. Ter voorbereiding van een tentamen hebben we een aantal casussen gekregen, al is het woord 'casus' way te enthousiast voor de informatie die je krijgt. Eén van die krengen isquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, voor zover ik weet ook. Heb je een casus waarbij ze verdikt lijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |