Ja, true. Ook een optie. Alleen weet niet of ik ervoor naar Vlaanderen zou willen gaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Je kunt ook altijd het toelatingsexamen in vlaanderen proberen, met je wetenschappelijke achtergrond heb je daar wel een stapje voor. Maar dan zou je, als je het zou halen, wel ergens in de bachelor daar moeten beginnen, tweede jaar ofzo gok ik.
Ja, je kunt door gewichtsverlies (in feite dus een soort van gecontroleerde ondervoeding) duizelig worden. Dit is precies de reden waarom ik niet zonder ontbijt kan: ik ga dan bijna KO.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Vraagje, uiteraard niet op mij persoonlijk van toepassing. Is het normaal dat iemand die over een langere periode consistent met een normale snelheid vet verliest enigszins last krijgt van orthostatische hypotensie? Ik heb van meerdere mensen begrepen dat zij dit ervoeren. Ik heb wat gegoogled maar er niets over kunnen vinden. Ik kan me er wat bij voorstellen dat als de bloeddruk verlaagt dat in het begin (de eerste periode dat je een lager gewicht hebt) het lichaam niet tijdig voldoende de bloeddruk verhoogt. Of zou iets anders (vocht) wat hiermee (afvallen) samenhangt dezelfde klacht (duizeligheid bij opstaan) kunnen veroorzaken?
Zou het kunnen dat daarnaast een langetermijnadaptatie een rol speelt? Bij veel normale mensen gaat het al mis (orthostatische hypotensie), ik kan me voorstellen dat het lichaam moet 'leren' om voldoende snel voldoende extra bloed rond te pompen op het moment dat je van houding verandert en dat dit wat tijd kost op het moment dat je lichaam zo drastisch verandert.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:09 schreef Pluizel het volgende:
[..]
Ja, je kunt door gewichtsverlies (in feite dus een soort van gecontroleerde ondervoeding) duizelig worden. Dit is precies de reden waarom ik niet zonder ontbijt kan: ik ga dan bijna KO.
Het precieze mechanisme weet ik niet, maar ik kan me zo voorstellen dat je lijf de sympaticustoon een beetje dempt in tijden van energietekort.
De sympaticus kan niet leren, die doet iets, of die doet niets. Maar er treedt wel een soort van gewenning op bij langdurige compensatie. Kijk bijvoorbeeld naar de cerebrale doorbloeding bij hypertensie. Als die mensen ineens een lagere bloeddruk hebben dan vallen ze veel sneller om dan mensen die van nature al een lagere bloeddruk hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat daarnaast een langetermijnadaptatie een rol speelt? Bij veel normale mensen gaat het al mis (orthostatische hypotensie), ik kan me voorstellen dat het lichaam moet 'leren' om voldoende snel voldoende extra bloed rond te pompen op het moment dat je van houding verandert en dat dit wat tijd kost op het moment dat je lichaam zo drastisch verandert.
Dat is nogal strijdig met het doel om vet te verliezen tenzij je stelt dat een kleiner tekort het probleem oplost.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:24 schreef Pluizel het volgende:
[..]
De sympaticus kan niet leren, die doet iets, of die doet niets. Acuut veel te weinig brandstof zorgt dat je direct last hebt, op de lange termijn een beetje put op een gegeven moment je compensatiereserve uit en dan krijg je dezelfde ellende als met een acuut tekort. Dus eigenlijk is die duizeligheid een teken dat je meer moet eten, ook al ben je bezig met een dieet.
Dat is inderdaad wat ik stel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is nogal strijdig met het doel om vet te verliezen tenzij je stelt dat een kleiner tekort het probleem oplost.
Oké. Het lichaam is niet snel tevreden.quote:
Nog langer? Je weet dat je meestal naast je patient staat hequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:08 schreef Adsumnonabsum het volgende:
Mijn stethoscoop is er! Zo mooi om mijn naam erin te zien staan. Ik heb wel altijd gedacht dat die dingen langer waren dan dit (27"/68 cm), maar blijkbaar niet.
Haha, daar heb je wel gelijk ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef chriztiaan het volgende:
[..]
Nog langer? Je weet dat je meestal naast je patient staat he
Leuk! Waar gaat je project over?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:01 schreef dotKoen het volgende:
Mijn eerste praatje over m'n PhD-project in het Engels overleefd
Was je zenuwachtig? Je deed het prima hoor!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:01 schreef dotKoen het volgende:
Mijn eerste praatje over m'n PhD-project in het Engels overleefd
Niet echt. Maar goed, alsnog wel eerste praatje waarbij 3 autoriteiten op mijn vakgebied aanwezig waren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:35 schreef christiman het volgende:
[..]
Was je zenuwachtig? Je deed het prima hoor!
Hersenbloedingen, dit ging over een een fase II RCT naar antistolling na een hersenbloeding.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk! Waar gaat je project over?
Welke wordt het?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Maar zoals ik nu mijn alternatieven voor me zie:
1. Een medische biologie master doen. Maar ik wil eigenlijk niet de rest van mijn dagen in een laboratorium slijten.
2. Op een andere manier zij-instroom geneeskunde proberen (bijvoorbeeld meedoen aan selectie voor SUMMA in Utrecht volgend jaar).
3. Officier worden bij de Koninklijke Marechaussee. Ik ben dus reservist, en heb altijd al wel affiniteit met Defensie gehad. En officier bij de Kmar is wel een uitdagende functie op WO niveau (met toekomst), hulpofficier van justitie zijn, etc.
Dus ja. Mijn toekomst is nog onzeker
Inderdaad van de medische faculteit afgetrapt. Nou, toedels he dr. Laan, omhooggevallen klootzakquote:
Scratch that. Niet proberen, nu die klootzakken me voor de pre-master geneeskunde geweigerd hebben gá ik die SUMMA selectie halen en na 4 jaar lekker bij dr. Laan zijn reumatologie afdeling gaan AIOS'en: ''Ha, dr. Laan kent u mij nog?''quote:
Strak planquote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Scratch that. Niet proberen, nu die klootzakken me voor de pre-master geneeskunde geweigerd hebben gá ik die SUMMA selectie halen en na 4 jaar lekker bij dr. Laan zijn reumatologie afdeling gaan AIOS'en: ''Ha, dr. Laan kent u mij nog?''.
Een moment van recalcitrant, arrogant gedrag. En dat werd dus buitenproportioneel bestraft, zelfs na mijn excuses en pleidooi hebben ze het uiteindelijk met een smoesje afgedaan, maar de reden is natuurlijk gewoon: jij fuckt met ons, wij fucken met jou. Ik had al geen schijn van kans bij die heren nadat ik dat geflikt had en dat wist ik. Dat soort lui zijn te pompeus en vol van zichzelf om het er met een waarschuwing vanaf te brengen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:33 schreef Grumpey het volgende:
Blijft wel de vraag "waarom" over? Waar ging het mis? Waarom heb je niet de motivatie om zo'n uniek zijinstroom-traject succesvol af te sluiten? Waarom laat je het lopen?
Kom daar eerst even achter, want het kan je later nog een keer dwars gaan zitten mischien...
Fijn dat je meeleeft Njo. Ik wist het eigenlijk al wel, dat ik geen schijn van kans had voor die heren. Maar ik heb sowieso wel een erg groot mentaliteitsverschil gemerkt tussen de faculteit der natuurwetenschappen, wiskunde en informatica en de medische faculteit. De meeste docenten/commissieleden die ik ben tegengekomen zijn zo vol van zichzelf, ze lopen rond alsof ze goud poepen. Gehoorzamen zul je, als student zijnde. Als je afwijkend gedrag vertoont word je met de grond gelijk gemaakt. Durf ook maar niet een docent te tutoyeren, dan print hij je mailtjes uit en omcirkelt het, en daarna krijg je tirade over hoe ''we trots zijn om een oud gilde te zijn en je dat moet respecteren''quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat ontzettend jammer, sam
Had eerlijk gezegd niet gedacht dat ze zo streng zouden zijn, maar goed heb geen ervaring met studeren in Nederland.
Misschien, misschien ligt het aan jouw faculteitquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:56 schreef June. het volgende:
Dat ligt misschien ook een beetje aan jezelf Samik herken het namelijk helemaal niet. Je moet ook een beetje weten wanneer je kunt tutoyeren en wanneer je dat beter niet kan doen.
Jep, naja. Wijze les, weet ik namelijk ook weer hoe ik met dat soort mensen om moet gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Tja, ergens wel herkenbaar wat je zegt. Al is het aan mijn uni vrij kleinschalig en daardoor ook minder afstandelijk, denk ik. Kan me wel voorstellen dat je je er dan minder 'thuis voelt'. Toch jammer als het dan zo loopt.
Volgens mij zat jij ook in Nijmegen toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Misschien, misschien ligt het aan jouw faculteit
Tot op dit moment in mijn leven heb ik altijd gekozen om op de juiste momenten te tutoyeren. Totdat ik op de medische faculteit kwam. Correlatie? Ik ben namelijk naďef, noch dom.
Oja, jij zat ook in het Radboud *winkwink*quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:02 schreef June. het volgende:
[..]
Volgens mij zat jij ook in Nijmegen toch?maar goed, je kunt soms ook de verkeerde treffen.
Eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:56 schreef June. het volgende:
Dat ligt misschien ook een beetje aan jezelf Samik herken het namelijk helemaal niet. Je moet ook een beetje weten wanneer je kunt tutoyeren en wanneer je dat beter niet kan doen.
De observatie dat er een stel omhooggevallen kneuzen rondlopen had ik reeds voor mijn afwijzen gemaakt. Lang voor mijn afwijzen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:24 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Eens.
samthegreat5 komt zo een beetje als een slechte verliezer over: je deed eerst veel moeite om alsnog geplaatst te worden op deze faculteit en nu ze je afgewezen hebben 'lopen ze rond alsof ze goud poepen', stuit de mentaliteit je tegen de borst en zijn ze 'pompeus'.
Nadeel is wel dat als je doorgaat met de master en dus coschappen gaat lopen je hier weer tegenaan zult lopen. Wel iets om over na te denken misschien.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, jij zat ook in het Radboud *winkwink*
Tja, ik heb sowieso een vrij sterk karakter. Dat helpt niet altijd mee.
Maar ach, voordeel van dat karakter is dat ik mijn weg er wel doorheen boks. En als niet, dan betekent dat dat ik verveeld ben geraakt met datgene wat ik aan het doen ben. Even een moeilijk moment in het leven, maar ik kom er wel uit.
Klopt, en ik ben ook zeker niet naďef, maar tja. Soms maak je keuzes die niet zo goed uitpakken. Het leven gaat door. Mogelijkheden genoeg.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:13 schreef Grumpey het volgende:
De wereld verander je niet, hoe hard je er ook tegen verzet of op foetert.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:59 schreef June. het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat als je doorgaat met de master en dus coschappen gaat lopen je hier weer tegenaan zult lopen. Wel iets om over na te denken misschien.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 06:58 schreef Kassaa het volgende:
Dat je zelfgenoegzame en arrogante betweterige attitude wordt afgestraft op het moment dat je direct onder de supervisie staat van arts-assistenten/artsen.
Jammer dat bij mijn attitude geen zelfgenoegzaamheid komt kijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 06:58 schreef Kassaa het volgende:
Dat je zelfgenoegzame en arrogante betweterige attitude wordt afgestraft op het moment dat je direct onder de supervisie staat van arts-assistenten/artsen.
Je zou denken dat het denkniveau van een AIOS neurologie hoger dan dit zou liggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:59 schreef dotKoen het volgende:
En reageren ze bij de door jou zo gewaardeerde militairen dan wel met 'och, je was afwezig en/of voltooide een opdracht met onvoldoende resultaat, geen probleem jongen, die bevordering komt er wel'?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:59 schreef dotKoen het volgende:
En reageren ze bij de door jou zo gewaardeerde militairen dan wel met 'och, je was afwezig en/of voltooide een opdracht met onvoldoende resultaat, geen probleem jongen, die bevordering komt er wel'?
Ik ben dan ook geen AIOS.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je zou denken dat het denkniveau van een AIOS neurologie hoger dan dit zou liggen
Het verschil tussen militair en hier is dit:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:05 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen AIOS.
Maar serieus, ik vind je houding hier moeilijk te volgen. Enerzijds geef je aan dat je je past binnen een sterk hiërarchisch systeem (defensie) en zelfs kiest daar je vrije tijd door te brengen. Anderzijds stoor je je aan een rechtlijnige en strenge beoordeling waarbij ongedisciplineerd gedrag wordt afgestraft en laaf je je aan de meer 'laid back' aanpak van een andere faculteit. Cognitieve dissonantie?
Ik snap zeker dat het kut is hoor, en vind dat ook oprecht jammer voor je, maar ik weet niet of ik als ik in de commissie zat een andere keuze had gemaakt.
Correctquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:17 schreef Temple het volgende:
Helaas is geneeskunde een erg populaire studie en zijn er zo 100 andere die met liefde jouw plekje opeisen, en het daarnaast waarschijnlijk niet verkloot hebben.
Ik ben blij dat je dat in ieder geval ook treurig vindtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:22 schreef dotKoen het volgende:
Heeft iemand dat over een oud gilde trouwens echt gezegd? Dat is wel tragisch.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:37 schreef computergirl het volgende:
Ik weet niet of dit mag, maar misschien is er iemand hier die een user die een beetje verzuipt in het medisch circuit wat tips kan geven?
LIF / Wond na operatie geneest niet #3
Niet dus.quote:Voordat je reageert
Dit topic is bedoeld voor geneeskundestudenten om te praten over hun ervaringen mbt de opleiding. Het inwinnen van medisch advies bij deze studenten is niet toegestaan. Hier niet en op FOK! niet: daarvoor neem je contact op met je huisarts. Dit soort vragen zullen dan ook verwijderd en genote worden.
Nou nou, ze vraagt toch geen advies? Leuke sfeer hier altijd.quote:
"Maar we voelen ons niet verheven boven de rest van het plebs, hoor."quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou nou, ze vraagt toch geen advies? Leuke sfeer hier altijd.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"Maar we voelen ons niet verheven boven de rest van het plebs, hoor."
Je impliceert het militaire systeem te kennen, maar dat doe je niet. Ik wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef Grumpey het volgende:
het is lastig te volgen dat je enerzijds een systeem aanhangt waarin duidelijkheid en regels stipt gevolgd worden, en elke afwijking daarvan echt niet zo licht wordt opgenomen (militaire systeem)
Je mist mijn punt:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef Grumpey het volgende:
maar anderzijds als het je dunkt je het wel graag wil zien dat er voor jou regels toch even wat minder streng worden gehanteerd.
Wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef Grumpey het volgende:
Het is net als in de liefde: als je die ene mogelijkheid bij dat ene meisje niet vol overgave aangrijpt zal het nooit wat worden. Er komt geen tweede kans nadat je het een keer vernacheld hebt.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:34 schreef samthegreat5 het volgende:
- Ten eerste zijn er geen regels omtrent ''wat te doen bij een door een student gemist verplicht werkcollege''. Non-existente regels kunnen ook niet ''minder streng'' worden gehanteerd. De docent besluit gewoon zelf, gevoelsmatig, wat er gebeurt met zo iemand.
http://www.ru.nl/geschied(...)missie/mededelingen/quote:Afwezigheid bij werkcolleges
15 november 2012
Artikel 36 (propedeuse) en 38 (postpropedeuse) van de OER Bachelor Geschiedenis en Artikel 29 van de OER Master Geschiedenis bevat de volgende regels:
a. Voor alle werkcolleges geldt een aanwezigheidsplicht.
b. Wanneer een student bij minder dan 80% maar bij tenminste 50% van de colleges van een onderdeel aanwezig is geweest, wordt hij uitgesloten van de tweede gelegenheid tot het afleggen van het tentamen dan wel de praktische oefening van het betreffende onderdeel
c. Wanneer een student bij minder dan 50% van de colleges van een onderdeel aanwezig is geweest, wordt hij uitgesloten van de beide gelegenheden tot het afleggen van het tentamen dan wel de praktische oefening van het betreffende onderdeel. Daarmee kan het onderdeel in het betreffende collegejaar niet worden afgerond.
De examencommissie leest dit artikel als volgt. De aanwezigheid bij een werkcollege is verplicht. Zomaar wegblijven is er dus niet bij. Wanneer een student op grond van overmacht niet bij een werkcollege aanwezig kan zijn, dient hij dit tijdig en met redenen omkleed kenbaar te maken aan de docent. Als een student zijn afwezigheid niet of niet tijdig heeft gemeld, of wanneer de docent de reden van afwezigheid niet accepteert, wordt hij uitgesloten van verdere deelname aan de desbetreffende cursus. Als de docent de reden van afwezigheid accepteert, treedt lid b. in werking. De 50%-80% afwezigheidsregeling geldt dus alleen voor studenten die op grond van overmacht colleges hebben gemist.
http://studiegids.science(...)contents/info/22087/quote:I Regulier semestervak (˃ 7 werkgroepen):
2x afwezig toegestaan
3x afwezig: student moet onverwijld (in beginsel 2 dagen) om vervangende opdracht vragen
4x afwezig of onvoldoende voor de opdracht: uitsluiting (her)tentamen
Studieadviseur beslist over overmacht
Het bachelor geneeskunde reglement is niet van toepassing, want minor behoort niet tot de bachelor geneeskunde (anders had mijn voldoende immers geteld, want ik ben bij tenminste 50% aanwezig geweest, zie reglement). Het bachelor biologie reglement is niet van toepassing, want minor vindt plaats op de medische faculteit en niet op het FNWI. Waterdicht systeem waarin de student is overgeleverd aan de genade van de docentquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:20 schreef Adsumnonabsum het volgende:
[..]
[..]
http://www.ru.nl/geschied(...)missie/mededelingen/
[..]
http://studiegids.science(...)contents/info/22087/
Geen regels
Zit iedereen hier (alleen) bij een MFV?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik nu begin te bitchen over de hele "ordnung muss sein"-houding in de geneeskunde, die treurig hard aanwezig is, kunnen we dan zeggen dat de discussie is gegodwind is en het over bloemetjes en bijtjes hebben?
Ja, want korting op boeken. Verder boeit het me geen ruk, maar ik ben dan ook niet sociaal.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:32 schreef Adsumnonabsum het volgende:
[..]
Zit iedereen hier (alleen) bij een MFV?
Nee, BeeVee.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:32 schreef Adsumnonabsum het volgende:
[..]
Zit iedereen hier (alleen) bij een MFV?
Met de poezelige header en allesquote:
Ja, daar testen we de kankerbehandelingen op die straks duizenden levens gaan redden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een klassencavia?.
Ik zou mezelf misschien als introvert beschrijven. Dat gecombineerd met mijn leeftijd maakt het zo dat ik me wat zorgen maak over het sociale vlak als ik volgend jaar beginquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, want korting op boeken. Verder boeit het me geen ruk, maar ik ben dan ook niet sociaal.
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:47 schreef Adsumnonabsum het volgende:
[..]
Ik zou mezelf misschien als introvert beschrijven. Dat gecombineerd met mijn leeftijd maakt het zo dat ik me wat zorgen maak over het sociale vlak als ik volgend jaar begin
Maar hoe krijg je dat voor elkaar? En relax, de meesten in mijn studiegroep waren 17, en het is niet dat je in dat ene jaar ineens magisch hard volwassen wordt ofzo. Ik zou dan eerder zeggen dat je eerst ff een paar maanden de kat uit de boom kijkt, en daarna besluit bij welke vereniging je gaat, als je dat al doet. Je leert vanzelf mensen kennen in je studiegroep, en leeftijd zegt echt bijzonder weinig op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:54 schreef Adsumnonabsum het volgende:
[..]
Die reactie verwacht ik dus ook op de uni.
Ja, het zal allemaal wel goed komen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je dat voor elkaar? En relax, de meesten in mijn studiegroep waren 17, en het is niet dat je in dat ene jaar ineens magisch hard volwassen wordt ofzo. Ik zou dan eerder zeggen dat je eerst ff een paar maanden de kat uit de boom kijkt, en daarna besluit bij welke vereniging je gaat, als je dat al doet. Je leert vanzelf mensen kennen in je studiegroep, en leeftijd zegt echt bijzonder weinig op een gegeven moment.
Mooiquote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Okey, ik was ook 17 toen ik begon. Dus no worries bro, geen rare reacties op gehad.
Oei, jammer..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:50 schreef Ascarona het volgende:
Resultaten zijn vandaag binnen, heeft er iemand ervaring mee met hoeveel mensen er toen ongeveer niet mee deden die toch decentraal waren geplaatst? Ik val er op 12 na echt nét buiten gewoon.
Welke uni?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:50 schreef Ascarona het volgende:
Resultaten zijn vandaag binnen, heeft er iemand ervaring mee met hoeveel mensen er toen ongeveer niet mee deden die toch decentraal waren geplaatst? Ik val er op 12 na echt nét buiten gewoon.
Helemaal hopeloos is het niet, als er een paar 8-plussers tussen zitten en een paar die hun diploma niet halen... Maar zuur is het wel ja, want het is zo'n net-wel-net-niet-gebeuren.quote:
Daar hoop ik dus nu opquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Helemaal hopeloos is het niet, als er een paar 8-plussers tussen zitten en een paar die hun diploma niet halen... Maar zuur is het wel ja, want het is zo'n net-wel-net-niet-gebeuren.
Balen joh! Maar zoals clumsy_clown ook al zei, zo hopeloos is het niet. Er zijn wellicht al wat scholieren die tóch niet slagen, en er is in de eerste paar weken (ik geloof t/m week 5 van de bachelor) altijd nog een aantal mensen dat wordt nageplaatst.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:50 schreef Ascarona het volgende:
Haha wij hebben zo'n zelfde bord in onze assistentenkamer hangenquote:
Beetje Resoniumquote:Op maandag 14 juli 2014 20:48 schreef June. het volgende:
[..]
Haha wij hebben zo'n zelfde bord in onze assistentenkamer hangenIk had laatst iemand met een kalium van 8.7
![]()
Ben je met een glucose van 0 niet een beetje bijna dood?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:51 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Beetje Resonium
Ik weet niet welk record ik het indrukwekkendst vind. 236 mg lorazepam/24 uur of een pH van 6,74.
Ik vind een BMI van 121 en 40 mg haloperidol/2 uur ook wel noemenswaardig.quote:
Tsja, ranzig, maar redelijk voor te stellen dat dat gebeurt. Products of conception daarentegen...quote:Op maandag 14 juli 2014 21:12 schreef christiman het volgende:
[..]
Ik vind een BMI van 121 en 40 mg haloperidol/2 uur ook wel noemenswaardig.
Edit: en amniotic fluid in the mouth![]()
jaa reddit <3 wie houdt er niet vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |