Maar Silk is toch ook een vent?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:11 schreef Sarasi het volgende:
Neenee de vent heb ik al. Ik moet alleen Silk nog versieren.
Ik ben gewoon leukerder dan jijquote:
You make me cryquote:
Komt vast wel goed! En anders doen we gewoon om en om met het supersexy heerschap.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:12 schreef SiIk het volgende:
Ik word er haast verlegen van
Ik vrees alleen dat ik niet zo goed ben met vrouwen...
Sorry, de man is al geregeld hoor ik netquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
Word er hier nou gewoon een trio geregeld![]()
* kanovinnie jaloers is
quote:
Wow.quote:Oh, in het kader van mooie openingszinnen:
'Ik hou niet van regen, maar jij bent die spetter waar ik een uitzondering voor maak'_!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:24 schreef Stink-ui het volgende:
Mijn toppertje gevonden ..
Met de 654 matches en ongeveer 25 dates van bloedmooie vrouwen tot 6jes heb ik gewoon iemand ontmoet in de kroeg !
Doei Tinder !
Wees maar niet voorbarig vriend.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:24 schreef Stink-ui het volgende:
Mijn toppertje gevonden ..
Met de 654 matches en ongeveer 25 dates van bloedmooie vrouwen tot 6jes heb ik gewoon iemand ontmoet in de kroeg !
Doei Tinder !
Jezus, hoe oud was je?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:33 schreef Grielen het volgende:
Al die babyfoto's en kpk.. de matches stromen nu binnen
18 tot 35. Ik heb ook kerels gematched.. snel op blockquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
18 tot 35. Ik heb ook kerels gematched.. snel op block
staat een paar posts hierbovenquote:
Dus dat betekent dat oudere vrouwen serieus naar 23 jarige geyle ventjes zoeken om op te rijden?quote:
Het zijn geen toppertjes hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat oudere vrouwen serieus naar 23 jarige geyle ventjes zoeken om op te rijden?
Ja want ouwe mannen doen dat nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat oudere vrouwen serieus naar 23 jarige geyle ventjes zoeken om op te rijden?
Dat impliceerde ik niet, ik wil best een oudere vrouw wippenquote:
Godverdomme dat je daar nog nooit gekeken hebtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:41 schreef Grielen het volgende:
Damn.. er zitten echt wel mooie meiden tussen de 25-29... hopen op een match
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop