SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
die extra rewards zijn wel leuk gedaan, wel iets voor op de consoles ook te doen. Formaties terug zou wel echt een ramp zijn. dat alsjeblieft niet zeg![]()
Ik hoop dat ze ook een soort van collection book doen. Bij NBA kan je spelers niet van de markt kopen (wel aan de CPU verkopen) maar de spelers die je krijgt kan je houden en als je dan een team vol hebt krijg je een speciale versie of bijvoorbeeld een legend. Zou vet zijn als je bij FUT15 bijvoorbeeld een speciale Ibra krijgt als je alle (basis)spelers van PSG hebt (incl Ibra). Dus dat je ze wel uit packs moet krijgen voor collection en als je ze koopt het niet telt![]()
![]()
Waren meer geruchten altijd. Had het in ieder geval niet verwacht dat 'ie 18 jaar lang zwaar aan dat spul zat. Dacht eerder zwaar alcoholist of zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iedereen wist toch dat Kieft verslaafd was aan coke? Bij DWDD doen ze net alsof dat een heel groot geheim was
Het verklaart wel waarom hij altijd zo door z'n neus aan het snuiven was bij het commentaar geven op Sport 1
Feyenoord Rotterdam![]()
In fifa 10 had je een collection book, dat vond ik echt heel erg leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:48 schreef ThadCastle het volgende:
Ik hoop dat ze ook een soort van collection book doen. Bij NBA kan je spelers niet van de markt kopen (wel aan de CPU verkopen) maar de spelers die je krijgt kan je houden en als je dan een team vol hebt krijg je een speciale versie of bijvoorbeeld een legend. Zou vet zijn als je bij FUT15 bijvoorbeeld een speciale Ibra krijgt als je alle (basis)spelers van PSG hebt (incl Ibra). Dus dat je ze wel uit packs moet krijgen voor collection en als je ze koopt het niet telt![]()
dan is een heel team van goede spelers alleen voor de mavers onder ons weg gelegdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:48 schreef ThadCastle het volgende:
Ik hoop dat ze ook een soort van collection book doen. Bij NBA kan je spelers niet van de markt kopen (wel aan de CPU verkopen) maar de spelers die je krijgt kan je houden en als je dan een team vol hebt krijg je een speciale versie of bijvoorbeeld een legend. Zou vet zijn als je bij FUT15 bijvoorbeeld een speciale Ibra krijgt als je alle (basis)spelers van PSG hebt (incl Ibra). Dus dat je ze wel uit packs moet krijgen voor collection en als je ze koopt het niet teltPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja dat wel, maar dat moet ook wel om het speciaal te houdenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan is een heel team van goede spelers alleen voor de mavers onder ons weg gelegd![]()
![]()
Collection book terug zou ik wel erg tof vinden. Formatie kaartjes mogen ze weglaten. Misschien ook custom formation maken, dat lijkt me wel wat. beetje schuiven op het scherm met je formatie. Ben alleen bang dat je dan echt knotsgekke formaties gaat krijgen![]()
Hopchopquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Even zo een goldpack openenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
8-1-1quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:54 schreef Maver24 het volgende:
Collection book terug zou ik wel erg tof vinden. Formatie kaartjes mogen ze weglaten. Misschien ook custom formation maken, dat lijkt me wel wat. beetje schuiven op het scherm met je formatie. Ben alleen bang dat je dan echt knotsgekke formaties gaat krijgen![]()
![]()
Cool hequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Cool heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
WAAR IS HET PACKquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
5-0-5quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:54 schreef Maver24 het volgende:
Collection book terug zou ik wel erg tof vinden. Formatie kaartjes mogen ze weglaten. Misschien ook custom formation maken, dat lijkt me wel wat. beetje schuiven op het scherm met je formatie. Ben alleen bang dat je dan echt knotsgekke formaties gaat krijgen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Inderdaad, dit vraagt echt om meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In ieder geval echt de beste Nederlandse serie die ik in jaren gezien hebquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, dit vraagt echt om meer![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Begon een beetje sullig enzo, maar heeft zichzelf echt wel bewezen richting het eindequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In ieder geval echt de beste Nederlandse serie die ik in jaren gezien heb
Penoza is ook tof, maar dit is beter
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja het leek niet zo'n enorm verhaal te worden, wat het wel is gewordenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Begon een beetje sullig enzo, maar heeft zichzelf echt wel bewezen richting het einde
Penoza is ook tof, maar dit is beterMaar heb het al aan zoveel mensen aangeraden maar iedereen denkt dat het gewoon een schijtlollig kutprogramma van Jeroen van Koningsbrugge is. Die eerste aflevering hielp daarin niet enorm nee
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zijn jullie nou al klaar met die circlejerk over zo'n pauperserie? gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sorry zal je niet meer storen tijdens Barbiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zijn jullie nou al klaar met die circlejerk over zo'n pauperserie? gr gr
Elke dag![]()
Inderdaad. Er is vast wel een pauperserie topic op fok.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zijn jullie nou al klaar met die circlejerk over zo'n pauperserie? gr gr![]()
Battlefield swabiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sorry zal je niet meer storen tijdens BarbieRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit is het geval bij 95 procent van de onderwerpen hier, dat daar een ander forum voor isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Inderdaad. Er is vast wel een pauperserie topic op fok.
Elke dag![]()
TV / [BNN] Smeris - De nieuwe misdaadserie van de makers van Van God Losquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit is het geval bij 95 procent van de onderwerpen hier, dat daar een ander forum voor isRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Weet ik. maar het klonk wel leuk vond ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit is het geval bij 95 procent van de onderwerpen hier, dat daar een ander forum voor is![]()
Bedankt maar die had ik zelf vanochtend al gevondenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
TV / [BNN] Smeris - De nieuwe misdaadserie van de makers van Van God Los![]()
Vindt het veel leuker om jullie mee te laten genieten.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kijk eens in dat topic. gr grquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bedankt maar die had ik zelf vanochtend al gevonden![]()
Vindt het veel leuker om jullie mee te laten genieten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
sorry ik postte per ongeluk op het goede account
Mijn computer wordt te traag door dat FIFA World dus ik ga het maar niet meer spelen.![]()
vindquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bedankt maar die had ik zelf vanochtend al gevonden![]()
Vindt het veel leuker om jullie mee te laten genieten.![]()
Denk het niet want ik log in met mijn Origin account..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:11 schreef Reemi het volgende:
Is dat fifa world gekoppeld aan de webapp? Nee zeker?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In de naam Darksonic zit dik en sick
gr grDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Godver wat slechtquote:
Elke dag![]()
Niet allebei behalve als je de woorden apart bedoelt. gr grquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
In de naam Darksonic zit dik en sick
gr gr![]()
Deze wel:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet allebei behalve als je de woorden apart bedoelt. gr gr
Dick SonarRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In de naam Prideofthesouth zit Softie
Zou dat iets betekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou dat iets betekenenLindgren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nerd LingRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En zijn zoon Kindgren : Nerd Kingquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En zijn zoon Kindgren : Nerd King
quote:![]()
![]()
Dat kan geen toeval zijn
Elke dag![]()
Jawohlquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nu alleen nog de reviews erbij en dan is het toedeledokie FUTHEADquote:
Daar had ik het gisteren over ja.quote:Binnenkort ook bij squads.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nicequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daar had ik het gisteren over ja.Binnenkort ook bij squads.
. Wilde net zeggen dat ik dat nog mistte, maar een prima begin
Great job
Elke dag![]()
Goed bezigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daar had ik het gisteren over ja.Binnenkort ook bij squads.
![]()
![]()
En Reemi, ga eens zorgen dat je wat kan verdienen met die site joh, dat mag wel met al die moeite die je erin stopt
Edit: Oh zie dat er al adds staanZal adblocker ff uitzetten
Elke dag![]()
Ja en geef ons een mooie status achter onze naam.
Bij mij "Jizzmeister"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zet je adblocker uit dan lulquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
En Reemi, ga eens zorgen dat je wat kan verdienen met die site joh, dat mag wel met al die moeite die je erin stopt
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hahah ja ga ik doenquote:Zie edit
Ga ook maar weer eens inloggen
Elke dag![]()
Anagram van Quasi-Intelligent:
Insane Legit QuiltRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
BOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!quote:![]()
![]()
Waar kan ik doneren?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb mijn profiel gevonden (Lucky number 7) Maar ik heb geen ondertitel
Niet eens donator
En weet mijn mailadres niet meer waar die op staat
Elke dag![]()
Bootstrap jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gebruik je trouwens Twitter Bootstrap ook of alleen de glyphicons?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
4quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb mijn profiel gevonden (Lucky number 7) Maar ik heb geen ondertitel
Niet eens donator
En weet mijn mailadres niet meer waar die op staatWie is 3 dan?
![]()
![]()
Zag het net ja. Typisch dit:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bestaat niet meer, testaccount geweest denk ik![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zag het net ja. Typisch dit:
[ afbeelding ]![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zo danquote:
Paas mij eens die tabel gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En de password reset functie is kaduuk. Zal er ff naar kijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet mijn naam en wachtwoord niet meer.. ik had wel een account had aangemaakt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet mijn naam en wachtwoord niet meer.. ik had wel een account aangemaakt.![]()
![]()
Dat hebben veel mensen volgens mijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet mijn naam en wachtwoord niet meer.. ik had wel een account aangemaakt.
Elke dag![]()
"IkJizzElkeDaginMijnAjaxUnderpur03"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:33 schreef wieisboos het volgende:
Ik weet mijn wachtwoord nog wel maar er staat dat ie niet klopt
"IkScheetWitteBelletjes1520"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is het wachtwoord van een van je kloons denk ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:33 schreef wieisboos het volgende:
Ik weet mijn wachtwoord nog wel maar er staat dat ie niet kloptDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zouden er mensen zijn die echt 4.50 betalen om hun notes in te zien? #durftevragenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, want een tijdje geleden kon je ze gratis zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zouden er mensen zijn die echt 4.50 betalen om hun notes in te zien? #durftevragen![]()
Ah kut, gemistquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want een tijdje geleden kon je ze gratis zien.Hoe dan
Elke dag![]()
Oh ja joh?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is het wachtwoord van een van je kloons denk ik![]()
wat ik net toch hebeen neger op goal die alles stopt
![]()
Negert 16 reddingen
Blankert 2 reddingen![]()
4-3 verloren, #schijtmarchettidommeclownPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je kon er gewoon op klikken ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer.. maar ik zag ineens bij iedereen hoeveel notes ze hadden.![]()
Ik ben dus maar gewoon aan het bieden op open bid.. heel vaak bied ik dan ergens op en dan scroll ik verder en vervolgens kom ik erachter dat ik nét ben overboden terwijl ik wel wat winst op die speler kan maken.![]()
Het is vandaag nationale FIFA aidshond dag. Niet normaal wat een volk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ook mensen met die badges/kits die genoemd werden in die thread op het EA forum?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Het is vandaag nationale FIFA aidshond dag. Niet normaal wat een volk.![]()
Nee. Speelde net wel tegen iemand met de teamnaam "Youll hate me after this xd"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook mensen met die badges/kits die genoemd werden in die thread op het EA forum?
En die speelde 60 minuten lang achterin rond![]()
Dat achterin rondspelen is wel minder effectief dit jaar, maar als je ook nog met 8 verdedigers gaat spelen wordt het wel lastig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben dus niet de enige die er last van heeftquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Het is vandaag nationale FIFA aidshond dag. Niet normaal wat een volk.![]()
![]()
Reemster, de wishlist zit er toch niet meer in dit jaar?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Werkquote:![]()
Nou alleen mijn contributor tagje nog![]()
Elke dag![]()
Kloptquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Reemster, de wishlist zit er toch niet meer in dit jaar?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou dat iets betekenenGedraag je eens, blaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen custom tag?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Werk![]()
Nou alleen mijn contributor tagje nog![]()
:') ofzo?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan kan dit er ook wel uitThanks
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Oh dat mag ookquote:
Elke dag![]()
Ik ben nu wel ingelogd maar ik dacht dat ik ook een account had waar ik ook een squad op had gepost.
Zijn die random spelers er nog trouwens? Misschien kunnen we dan weer een keer random teams maken (en dan ga ik me gedragen)![]()
Als daar echt behoefte aan is, is dat zo gemaakt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu wel ingelogd maar ik dacht dat ik ook een account had waar ik ook een squad op had gepost.
Zijn die random spelers er nog trouwens? Misschien kunnen we dan weer een keer random teams maken (en dan ga ik me gedragen)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Thanksquote:
Elke dag![]()
Ik weet niet meer wat mijn username en mail is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als daar echt behoefte aan is, is dat zo gemaakt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zijn die random spelers er nog trouwens? Misschien kunnen we dan weer een keer random teams maken (en dan ga ik me gedragen)![]()
Ik ben wel voor, en ik zal wat minder vervelend zijn
Elke dag![]()
WeFut
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:52 schreef Maver24 het volgende:
SIF Kaya in een pack, jammer dat hij RB is nuRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik dacht ook dat het een random gast wasquote:![]()
![]()
Elke dag![]()
Alleen wordt dat nu lastiger met die chem links.. behalve als je triple links gebruikt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel voor, en ik zal wat minder vervelend zijn![]()
Ben jij dit niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat mijn username en mail is.
http://wefut.com/en/user/89
grgr edit![]()
Wie of wat is die Oskaminator eigenlijk
Elke dag![]()
HAHA!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Ben jij dit niet?
http://wefut.com/en/user/89
grgr editOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Elke dag![]()
Bohhh Patje en zijn weak foot volleys![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ozz gewoonquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat mijn username en mail is.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Waarom kan ik het forum niet meer vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Bohhhhh Hagel en keiharde storm
Pak je camera, maver
sqaudquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
WeFut
Gewoon dingen namens mij zeggen die niet kloppen.Wat een kut site.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
WeFut
Gewoon dingen namens mij zeggen die niet kloppen.Wat een kut site.
Bij dezeSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat een kut adminquote:
Wauw ik dacht nog even een potje spelen. Bij de cornervlag staat hij tijd te rekken nu op 35 minuten gespeeld 1-0Zelden zo triest.
![]()
Moet een nieuwe camera hebben. Ik heb nog geen donder en hagel gezien hier. moet zometeen nog wel komen dan maar dan is het te donker om nog te filmen, zou het met me mobiel kunnen doenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohhhhh Hagel en keiharde storm
Pak je camera, maver![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moet een nieuwe camera hebben. Ik heb nog geen donder en hagel gezien hier. moet zometeen nog wel komen dan maar dan is het te donker om nog te filmen, zou het met me mobiel kunnen doen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef StijnDa het volgende:
Wauw ik dacht nog even een potje spelen. Bij de cornervlag staat hij tijd te rekken nu op 35 minuten gespeeld 1-0Zelden zo triest.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Het is vandaag nationale FIFA aidshond dag. Niet normaal wat een volk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ach donderstraal toch op zegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moet een nieuwe camera hebben. Ik heb nog geen donder en hagel gezien hier. moet zometeen nog wel komen dan maar dan is het te donker om nog te filmen, zou het met me mobiel kunnen doenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En bij mij ook naar een filmpje van Depay.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]!!!!!!
![]()
![]()
FIFA Aidshond brengt je dus naar dit topic en naar Serero. Ikzie een verband DS2![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. OP-chick uit dat topic![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgens mij ben jij best gespierd aan je rechterarm of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. OP-chick uit dat topicRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben linkshandig.. maar ik ben ook niet gespierd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best gespierd aan je rechterarm of niet?![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben linkshandig.. maar ik ben ook niet gespierd.
DS2wat een loser.
Ik verlies liever in FIFA dan dat ik in het leven verlies.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij ook want je verliest de laatste tijd veel.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik verlies liever in FIFA dan dat ik in het leven verlies.![]()
Ik verlies helemaal niet in het leven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik verlies liever in FIFA dan dat ik in het leven verlies.![]()
Jij kan geen chicks regelen, erger kan je niet verliezen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verlies helemaal niet in het leven.
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zegt de man die hier vertelde dat hij naar de hoeren gaatquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij kan geen chicks regelen, erger kan je niet verliezen.
gr gr
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel als ik de moeite zou nemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij kan geen chicks regelen, erger kan je niet verliezen.
gr gr
gr gr terug![]()
Turken, andere cultuur.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt de man die hier vertelde dat hij naar de hoeren gaat
Die hebben ook seks met dieren enz voor Allah![]()
EA servers dood?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alsof jij elke dag hetzelfde eet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt de man die hier vertelde dat hij naar de hoeren gaatOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
bek dicht idioot.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Turken, andere cultuur.
Die hebben ook seks met dieren enz voor AllahOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een keer in de zoveel tijd is afwisseling wel goed hoor.quote:
Tyfes jood.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt de man die hier vertelde dat hij naar de hoeren gaat![]()
Elke dag![]()
Ja, zal eens tijd worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee, maar wel op PP2G.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
SInds 2 dagen blijven al mijn keepers steken op 99 fitness trouwens..hebben meer mensen dat?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nog steeds een Ronaldinho waar mijn +10 kaartje intact blijftquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef Tim86 het volgende:
SInds 2 dagen blijven al mijn keepers steken op 99 fitness trouwens..hebben meer mensen dat?
TR gemacht naar Rik van EA.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een Ronaldinho waar mijn +10 kaartje intact blijftOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
DS2wat een pleuris vent. Hou op met die DM's.
De glitch van vorig jaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een Ronaldinho waar mijn +10 kaartje intact blijft
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DM's? Post ze eens dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:44 schreef Ozz-03 het volgende:
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
MAVER !@#!$! STA JE AL BUITEN?! HAGEL EN ONWEER 1?@!#!#Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
WAAAAAAAATTE FAKquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
MAVER !@#!$! STA JE AL BUITEN?! HAGEL EN ONWEER 1?@!#!#Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bazige locatiequote:
Vrijdagnacht kans op uitzonderlijke meteorenregen
Mavertje kan dit weekend weer een mooi natuurfenomeen filmen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Daar is vast een pauperherrie topic voorquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar is vast een pauperherrie topic voor![]()
Niet twijfelen, gewoon doenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ben nog aan het twijfelen om te gaan.![]()
![]()
Wat ik nu binnen krijg van DS2
geprobeerd een filmpje te maken van het onweer maar er was maar heel weinig te zien en ik zal wel wat lichtflitsen in de lucht maar was niet echt spannend ofzo![]()
Nou vertel danquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ohjammer nomaal sein die kij spannonquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:00 schreef Maver24 het volgende:
geprobeerd een filmpje te maken van het onweer maar er was maar heel weinig te zien en ik zal wel wat lichtflitsen in de lucht maar was niet echt spannend ofzoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moet nog steeds kaarten halen. [ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
ohjammer nomaal sein die kij spannon
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik snap dat internetslotje voor DS2 nu beter denk ik.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:44 schreef Ozz-03 het volgende:
Doe niet zo stoer joh. Posten of je bakkes houden.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ditquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Doe niet zo stoer joh. Posten of je bakkes houden.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wil je nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Doe niet zo stoer joh. Posten of je bakkes houden.![]()
Ik stuur helemaal niks. Dit is de zoveelste poging om mij te beschadigen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Eenschquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
report hem gewoonquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik stuur helemaal niks. Dit is de zoveelste poging om mij te beschadigen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Stuur hem een varkenskopquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik stuur helemaal niks. Dit is de zoveelste poging om mij te beschadigen.![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom zou je zoiets sturen danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik stuur helemaal niks. Dit is de zoveelste poging om mij te beschadigen.![]()
![]()
Bij dat Einstein Lyceum werken overduidelijk geen Einsteins
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die foto
Elke dag![]()
![]()
Even de ouders bellen dat die internetslot er weer op kan.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Die internetslotquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef Ozz-03 het volgende:
Even de ouders bellen dat die internetslot er weer op kan.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Turken verbeterenquote:
Ik wil minder Meer meer en meer Minder Minder!Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ben je Marokkaan ofzo. Jij kan echt niet spellenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij is allang unbannedquote:
Elke dag![]()
google altijd op probleemwijken als ik iets zoekquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb jij een mapje met SBS6 gifjes op je bureaublad/in je puush ofzo?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Opzich wel een goed initiatief dat Project P maar ik heb echt het idee dat het een averechts effect heeft.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Absoluutquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Opzich wel een goed initiatief dat Project P maar ik heb echt het idee dat het een averechts effect heeft.En wel okequote:![]()
Voorstukjes zagen er wel vet uit, zal hem eens even in de download zetten mijn winkelwagentje gooien bij amazon.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja als je de tijd hebt is het wel leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voorstukjes zagen er wel vet uit, zal hem eens even in de download zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kon dit niet?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als je de tijd hebt is het wel leuk om te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kon dit niet?![]()
![]()
Dani Alves RB, (S)IF Miranda als RCBquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef Roypsv het volgende:
hoe kan ik dit oplossen? Ander middenveld /defence?
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stop er gewoon mee. Je wordt toch genaaid met dit kutspel. Hoe sterk je team ook is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
nee want dan heeft moutinho 6 chemquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dani Alves RB, (S)IF Miranda als RCB![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als je de tijd hebt is het wel leuk om te kijken.Ga je halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kon dit niet?
![]()
Die RB van Bordeaux, prima speler ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
http://wefut.com/en/player/5447Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
is er iets van te maken met een serie A defence / middenveldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die RB van Bordeaux, prima speler ook.
http://wefut.com/en/player/5447![]()
Komtie:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
Coentrao op lb, ramos naar rcb, pepe naar lcb, moutinho en alonso omdraaien, alsonso vervangen voor casemiroGRAAG VERWIJDEREN![]()
ik wil het liefst geen B spelers.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:29 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Komtie:
Coentrao op lb, ramos naar rcb, pepe naar lcb, moutinho en alonso omdraaien, alsonso vervangen voor casemiro![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
is er iets van te maken met een serie A defence / middenveld
Wel flink aanvallend dit. Konko RB kan ook.
edit: per ongeluk Marchetti op doel gezet, geen idee waarom. IF Handanovic zou ik doen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bewegingen zijn wel heel smooth van de characters en het ziet er ontzettend goed uit. Met arcady vind ik persoonlijk niks mis als ze die carreermode maar wat beter aanpakken want dat was bij de vorige games echt kut met die minigamesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind het nogal arcady overkomen. jammer![]()
Expres?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bewegingen zijn wel heel smooth van de characters en het ziet er ontzettend goed uit. Met arcady vind ik persoonlijk niks mis als ze die carreermode maar wat beter aanpakken want dat was bij de vorige games echt kut met die minigamesRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
thanksquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel flink aanvallend dit. Konko RB kan ook.
edit: per ongeluk Marchetti op doel gezet, geen idee waarom. IF Handanovic zou ik doen.![]()
![]()
Ik heb het eerste UFC spel echt helemaal grijs gespeeld
Hopelijk komt Bieber er weer inquote:NBA 2K13 included names like Justin Bieber, JB Smoove, Wale, Bow Wow, Chamillionaire, Sean Kingston, Meek Mill, Vinny from Jersey Shore, Pauly D from Jersey Shore, Mac Miller and Brian Baumgartner in its celebrity game. Hopefully, Duncan will jump on board.
Pauly D en Vinny![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
De ballen verstand van basketball, maar dit ziet er wel goed uit jaquote:![]()
![]()
FUT 15 een Andy Legend kaartje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Was die wedstrijd op Foxsports te zien dan op tv ?quote:![]()
jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Was die wedstrijd op Foxsports te zien dan op tv ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stoch ook gescoord met zijn handelsmerk.
Die heb je bij 2k13 ook en daar zit Justin Bieber inquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:35 schreef ThadCastle het volgende:
Bij NBA2k14 komt een Celebrity team (net zoals je bij All star weekend hebt).![]()
E: Had de andere posts nog niet gelezen![]()
![]()
Snel! Hang er Belgische of Duitse voor terugquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:02 schreef Toefjes het volgende:
HAHAHA Alle oranje versiering weggewaaid hier in de straat
Forum Opties Forumhop: Hop naar: