Haha, serieus?quote:
Ik wist het. De reviews zijn inderdaad echt. Een verre achterneef van me was overleden doordat een grassprietje te ver in zijn neus waaide. Toen hij werd begraven kwam hij echter weer plots tot leven. Dit is te danken aan een familielid die dit shirt droeg. Toevallig was het trouwens ook volle maan en zat heel de familie als een wolf te huilen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Die reviews zijn echt vrind! Mijn vrouw liep bij me weg, bedrijf ging failliet en mijn broer ging dood aan AIDS, Ik koch dat shirt van mijn laatste spaargeld. Mijn vrouw kwam bij me terug, ik kreeg een hogere uitkering, inmiddels weer een eigen bedrijf en mijn broer is uit de dood opgestaan en genezen van AIDS.
jupquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, serieus?
[..]
Ik wist het. De reviews zijn inderdaad echt. Een verre achterneef van me was overleden doordat een grassprietje te ver in zijn neus waaide. Toen hij werd begraven kwam hij echter weer plots tot leven. Dit is te wijten aan een familielid die dit shirt droeg. Toevallig was het trouwens ook volle maan en zat heel de familie als een wolf te huilen.
* te danken aanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, serieus?
[..]
Ik wist het. De reviews zijn inderdaad echt. Een verre achterneef van me was overleden doordat een grassprietje te ver in zijn neus waaide. Toen hij werd begraven kwam hij echter weer plots tot leven. Dit is te wijten aan een familielid die dit shirt droeg. Toevallig was het trouwens ook volle maan en zat heel de familie als een wolf te huilen.
Melk is ook magisch volgens die reviews..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
* te danken aan
Wel leuke reviews inderdaad
Hmm. Hoe verklaar je dat verschil met die van op Amazon dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:49 schreef Killaht het volgende:
Via allposter.nl besteld, is de originele versie.
Verschil, welk verschil?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Hoe verklaar je dat verschil met die van op Amazon dan?
Hmm ze zijn allebei van The Mountains, maar die van Amazon heeft een ander labeltje bij de nek. Je kan dus hierbij bevestigen dat het precies dezelfde is?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:54 schreef Killaht het volgende:
[..]
Verschil, welk verschil?
Het t-shirt is van het merk the mountain, geen copy. Het merk staat net als amazon in het t-shirt geprint.
PS: Ik was daar ook bang voor, gelukkig bleek het wel een originele te zijn.
Klopt, maar bij all posters was bij mijn t-shirt zoals die op amazon.com label.Geprint in het shirt, niet een labeltje los erin genaaid.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm ze zijn allebei van The Mountains, maar die van Amazon heeft een ander labeltje bij de nek. Je kan dus hierbij bevestigen dat het precies dezelfde is?
Wat grappig dat ze dan een ander plaatje gebruiken. Maar bedankt voor het melden van je ervaring!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef Killaht het volgende:
[..]
Klopt, maar bij all posters was bij mijn t-shirt zoals die op amazon.com label.Geprint in het shirt, niet een labeltje los erin genaaid.
100% bevestigen kan ik niet, straks hebben ze andere ingekocht. Maar bellen kan altijd voordat je gaat bestellen.
oh fuck me, die wil ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:54 schreef robin007bond het volgende:
http://shop.themountain.me/three-kitten-cheese-moon-t-shirt/
Ja, je kunt natuurlijk bestellen via hun eigen site, maar dan moet je het dus uit de VS laten verschepen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik houd mij aanbevolen als je een adres in nederland vind
ja ik heb een stuk uit mijn kast dus vol hangen met kleding die ik op afstand besteld heb, waarna het ongelovelijke bagger is of niet goed past, twee weken wachten op je paketje, en dan niets aan hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, je kunt natuurlijk bestellen via hun eigen site, maar dan moet je het dus uit de VS laten verschepen.
Jammer dat ze geen magazijn in NL hebben o.i.d.Ze verdienen echt veel meer aandacht vind ik!
zie je wel!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:44 schreef Mylene het volgende:
Met katten is ook tof ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |