Dat is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dude... We moeten yats en zijn bevrijdingslegertje crushen
Als een blad.quote:
Oh dat kan ook nog ja.quote:
Een oordeel over een ander geven is nu eenmaal makkelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:16 schreef zeefje het volgende:
Altijd maar die mensen die denken te weten hoe ik in elkaar zit. Stop ermee echt.
One man armyquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dude... We moeten yats en zijn bevrijdingslegertje crushen
Weet jij het zelf wel? Hoe jij in elkaar zit?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:16 schreef zeefje het volgende:
Altijd maar die mensen die denken te weten hoe ik in elkaar zit. Stop ermee echt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook, in de disneywinkel in antwerpen
Thanks, komt wel weer goed ofzo. En zodra mijn vriend terug is vind ik vast wel een andere vorm van lichaamsbeweging.quote:
Blad?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk.
Wij hebben veel meer charisma. We praten zijn legertje zo om
[..]
Als een blad.
Ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet jij het zelf wel? Hoe jij in elkaar zit?
hmm.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]De Disneywinkel in Chicago vond ik dan weer niet zo boeiend. Die in Parijs is wel leuk!
[..]
Thanks, komt wel weer goed ofzo. En zodra mijn vriend terug is vind ik vast wel een andere vorm van lichaamsbeweging.
En je wapen is een schim van een reuzendildo op een muur.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef yats het volgende:
[..]
Een oordeel over een ander geven is nu eenmaal makkelijk.
[..]
One man army
Je doelt niet op seks toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Thanks, komt wel weer goed ofzo. En zodra mijn vriend terug is vind ik vast wel een andere vorm van lichaamsbeweging.
Mooiquote:
Nouuuuuuujaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Spidey heb je figuur niet voor man.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat kan ook nog ja.
Als Spike dan.
Maar eigenlijk wil ik als spidey of als wolverine natuurlijk.
Nee nooit hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef PBateman1978 het volgende:
zeefje, ik hou zeker van zeesterren.
Heb je er weleens een zachtjes gestreeld?
Ik dacht dat je intellectueel was.quote:
Hoezo dat dan weer niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouuuuuuujaaaaaaaa!
[..]
Spidey heb je figuur niet voor man.
Nee, mijn wapen hebben maar weinig mensen gezien. En nee, jij krijgt het ook niet te zien art.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
En je wapen is een schim van een reuzendildo op een muur.
Wie weet dat nou niet?!?!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet jij het zelf wel? Hoe jij in elkaar zit?
Waarom heb ik nu een mi van jou zwaaiend met je lul op een slagveld?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:21 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, mijn wapen hebben maar weinig mensen gezien. En nee, jij krijgt het ook niet te zien art.
Ik snapte 'm, ik ben intellectueelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je intellectueel was.
Misschien moet ik mijn mening maar herzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |