Ik kan moeilijk tegen afwijzingen, iets met een ego die dat niet kan handlenquote:
Precies, je weet van je vingers wat je er aan hebtquote:Op maandag 26 mei 2014 11:46 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk tegen afwijzingen, iets met een ego die dat niet kan handlen![]()
Het liefs bescherm ik mezelf, daarom heb ik het ook geannuleerd, gewoon voor mijn eigen gevoel.
En laat me raden: de mannen die jou wel de gevraagde aandacht geven zijn te min voor je en wijs jij graag af?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:46 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk tegen afwijzingen, iets met een ego die dat niet kan handlen![]()
Het liefs bescherm ik mezelf, daarom heb ik het ook geannuleerd, gewoon voor mijn eigen gevoel.
Je realiseert je niet dat hij hetzelfde risico loopt als hij jou ziet zitten en besluit wat te ondernemen?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:46 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Jemig wat een issues. Beter doe je gewoon een beetje chill. Je overanaalyseert alles een behoorlijk heb ik het idee.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:46 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |