quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
iphone 4 ging knipperen flakkeren en ineens het topic openenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:44 schreef Zaktabak het volgende:
Het is al voorbij man. Haal dat eens uit de TT
Seks met mij ookquote:
omdat je internet Mexilhoeirig traag is?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Pff wrm duurt synchroniseren met Google Drive zo lang...
omdat 9 GB aan het uploaden benquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
omdat je internet Mexilhoeirig traag is?
1 2 3 4 5 6 7 8 | [quote][b]HET RECORD IS BINNEN![/b] Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken! [b]Giel heeft het record te pakken[/b] Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door! [b]Giel in het Guinness Book of Records[/b] Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.[/quote] |
Nee totaal niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:12 schreef Pino112 het volgende:
Iemand enig idee waar Domien op vakantie is geweest?
Geen ideequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:12 schreef Pino112 het volgende:
Iemand enig idee waar Domien op vakantie is geweest?
twitter:giel3fm twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 20:42:00Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz reageer retweet
Raar wel, alle tweets plaatst hij via de website, en deze komt opeens via http://crowdbooster.com. Denk dat Giel nu gewoon slaaptquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:48 schreef sneakydesert het volgende:
twitter:giel3fm twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 20:42:00Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz reageer retweet
Slim wel. Hij wordt straks (of is al) in ieder geval wakker gemaakt om te kijken hoe het met hem is. Hij mag niet aan een stuk door slapen in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Raar wel, alle tweets plaatst hij via de website, en deze komt opeens via http://crowdbooster.com. Denk dat Giel nu gewoon slaapt
Is het medisch team nu geinstalleerd bij hem thuis?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:53 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Slim wel. Hij wordt straks (of is al) in ieder geval wakker gemaakt om te kijken hoe het met hem is. Hij mag niet aan een stuk door slapen in ieder geval.
Het is eigenlijk vragen om aandacht dit. Maar Giel weet dat en verdiend het ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:48 schreef sneakydesert het volgende:
Hij is denk ik niet de enige die momenteel ligt te slapen, z'n hele team ligt denk ik al op één oor. Sommigen daarvan hebben ook flink wat nachten doorgehaald om alles in goede banen te leiden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Raar wel, alle tweets plaatst hij via de website, en deze komt opeens via http://crowdbooster.com. Denk dat Giel nu gewoon slaapt
Geen idee, kan ook dat hij iemand de sleutel heeft gegeven. Maar Sander H. had dat gehoord van die lichttechnicus. En morgen moet Giel zoveel mogelijk zonlicht binnenkrijgen om weer in z'n "normale" ritme te komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Is het medisch team nu geinstalleerd bij hem thuis?
twitter:kxradiodotnl twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 14:07:05Morgen gebeurt het, @femtramp - omringd door een team van experts - gaat het doen: een nieuwe #recordpoging radio maken! #FemFataal #kxradio reageer retweet
Ik heb de neiging dit niet te gelovenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:05 schreef Holenmens het volgende:
twitter:kxradiodotnl twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 14:07:05Morgen gebeurt het, @femtramp - omringd door een team van experts - gaat het doen: een nieuwe #recordpoging radio maken! #FemFataal #kxradio reageer retweet
Haaaaaaaaiquote:
je hebt het album achterstevoren beluisterd?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:47 schreef Pandaplint het volgende:
Mex. Je had gelijk. Dat album van The War On Drugs is heerlijk![]()
Vooral In Reverse
Geheime boodschappen waar The Beatles jaloers op worden, echt waar!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je hebt het album achterstevoren beluisterd?
Hoofdlettergebruikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je hebt het album achterstevoren beluisterd?
Owh sorry hoofdletter vergeten aan het begin van de zin. Het moet natuurlijk zijn:quote:
Ik heb lekker 8 gitarenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha ik ben op dit moment in bezit van 2 laptops
Elbow.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha ik ben op dit moment in bezit van 2 laptops
Touchpad? Ik heb gewoon een laptop met touchscreenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
ik snap alleen mijn touchpad ding niet want het multiple touch en dat heeft de oude niet, die werkt nog met knopjes
Ik nu ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:09 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Touchpad? Ik heb gewoon een laptop met touchscreen
Wat lukt je nu niet dan? Ik wil je wel proberen te helpen ofzo. Zo lastig kan het toch niet zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik nu ook
maar ik zou het ook fijn vinden als ik weet hoe het touchpad zou werken.
Ik voel mij ouderwets man met zo'n nieuw ding waarvan ik niet weet hoe het werkt.
Ik wilde scrollen maar dat heb ik nu door, dat moet met 2 vingers en rechts klikken, maar dat is gewoon rechtsonderin.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:16 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Wat lukt je nu niet dan? Ik wil je wel proberen te helpen ofzo. Zo lastig kan het toch niet zijn
Ik heb gewoon een muis aangeslotenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde scrollen maar dat heb ik nu door, dat moet met 2 vingers en rechts klikken, maar dat is gewoon rechtsonderin.
Gebruiksaanwijzing lezen helpt ook
Geen muis ivm RSI, maar wel zo'n hippe tabletpen ding als hij straks tenminste wil draaien op windows 8 want dat ding is al net zo bejaard als mijn oude laptopquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:28 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een muis aangesloten![]()
Mijn laptop staat toch maar op m'n bureau
Windows 8quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen muis ivm RSI, maar wel zo'n hippe tabletpen ding als hij straks tenminste wil draaien op windows 8 want dat ding is al net zo bejaard als mijn oude laptop
Ik denk dat er een paar uur ruis te horen is. Misschien wel blauwequote:
Met Hemelvaart een samenvatting. Om te vieren dat Giel niet gegaan is in de afgelopen week.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik had gedacht dat 3FM het radiorecord wel ff zou herhalen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Met Hemelvaart een samenvatting. Om te vieren dat Giel niet gegaan is in de afgelopen week.
Of een week lang de Top-Radio-Record.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik had gedacht dat 3FM het radiorecord wel ff zou herhalen
twitter:Domien twitterde op woensdag 21-05-2014 om 09:31:03Selfie maken. Selfie plaatsen. Selfie toch te gênant vinden. Selfie verwijderen. Doen alsof er niks is gebeurd. Repeat. reageer retweet
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:40 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op woensdag 21-05-2014 om 09:31:03Selfie maken. Selfie plaatsen. Selfie toch te gênant vinden. Selfie verwijderen. Doen alsof er niks is gebeurd. Repeat. reageer retweet
Yes dear?quote:
quote:
Uh, ja, nee.quote:
Godverdomme net te laatquote:
Klopt. Maar 3fm heeft er al weer een aardig handje van om hem helemaal kapot te draaien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Uh, ja, nee.
Ik ben #teamLuna wat betreft iig Ghosts en Streets.
quote:
Ik snap sws niet waarom een artiest/groep niet zelf vaker/sneller een single uitbrengt..quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Klopt. Maar 3fm heeft er al weer een aardig handje van om hem helemaal kapot te draaien.
managers die alles uitmelkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap sws niet waarom een artiest/groep niet zelf vaker/sneller een single uitbrengt..
Streets is net zes weken uit johquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap sws niet waarom een artiest/groep niet zelf vaker/sneller een single uitbrengt..
Echt? voor m'n gevoel hoor ik die plaat al een eeuwigheidquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Streets is net zes weken uit joh
In die tijd brengt Katy Perry drie singles uitquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zat al op stage toen ik m voor het eerst bij C&S hoorde, toen ie voor het eerst werd gedraaid.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt? voor m'n gevoel hoor ik die plaat al een eeuwigheid
Wednesday 21-05-2014 10:39quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valt wel mee. De kans dat je elke draaibeurt meekrijgt is gewoon klein. De gemiddelde luisteraar hoort 'em in dit geval misschien 2 keer per dag. Da's niks.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wednesday 21-05-2014 10:39
Tuesday 20-05-2014 19:34
Tuesday 20-05-2014 14:38
Tuesday 20-05-2014 08:40
Tuesday 20-05-2014 01:43
Monday 19-05-2014 18:15
Monday 19-05-2014 13:38
Monday 19-05-2014 06:34
Slaat toch nergens op?
Valt wel mee, 2x op een werkdag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wednesday 21-05-2014 10:39
Tuesday 20-05-2014 19:34
Tuesday 20-05-2014 14:38
Tuesday 20-05-2014 08:40
Tuesday 20-05-2014 01:43
Monday 19-05-2014 18:15
Monday 19-05-2014 13:38
Monday 19-05-2014 06:34
Slaat toch nergens op?
Zet eens gauw aan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:13 schreef alors het volgende:
Carly Rae Kanjer, ik zal de radio mog eens aanzetten.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Valt wel mee. De kans dat je elke draaibeurt meekrijgt is gewoon klein. De gemiddelde luisteraar hoort 'em in dit geval misschien 2 keer per dag. Da's niks.
Akkoord. Wellicht valt het mee. Dan zal het wel aan mij liggen nietwaar?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valt wel mee, 2x op een werkdag.
Nou ja, het is vrij logisch dat je bij een kutplaat het idee hebt dat ie vaker wordt gedraaid dan dat eigenlijk het geval is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:18 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Akkoord. Wellicht valt het mee. Dan zal het wel aan mij liggen nietwaar?
Idem. Maar dat zal wel weer een honderdjarenplan worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik wacht nog atlijd vol hoop op het album van Jacob.
Jahoor wat een lul is het ookquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:25 schreef alors het volgende:
[..]
Jahoor wat een lul is het ookgelukkig kwam Johan al twee keer voorbij op de mp3 het afgelopen uur.
Hier is het al middag, maar goed, goedemiddagquote:
Sterkte Rock! Het komt allemaal wel goed!quote:
Mooi gespreksonderwerpquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi gespreksonderwerp
"Was het bij jou ook zo'n chaos?"
blablablabla
"Zin om even bij te komen van deze dag met een drankje?"
Tuurlijk Rock
[..]
Mooi gespreksonderwerp
blablablabla
Tuurlijk Rock
Ik zou toehappen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi gespreksonderwerp
blablablabla
Tuurlijk Rock
[..]
Mooi gespreksonderwerp
blablablabla
Tuurlijk Rock
Nothing Stays The Samequote:
Kan ik ook altijd heel slecht tegenquote:
Sowieso mensen die 'me' gebruiken als bezittelijk voornaamwoordquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan ik ook altijd heel slecht tegen
vaak zijn het ook figuren die dan zeggen:
"me meisje, me schatje, me allesje"...
Zeg gewoon m'n vriendin, m'n vrouw of m'n opblaaspop ofzo....
Sterf inderdaad!quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sowieso mensen die 'me' gebruiken als bezittelijk voornaamwoord
Dan zou meer dan de helft van de Nederlanders nu onder de zoden moeten liggen.quote:
net als "me mannetje/ventje". gadverdammequote:Op woensdag 21 mei 2014 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan ik ook altijd heel slecht tegen
vaak zijn het ook figuren die dan zeggen:
"me meisje, me schatje, me allesje"...
Zeg gewoon m'n vriendin, m'n vrouw of m'n opblaaspop ofzo....
Goeie zaakquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan zou meer dan de helft van de Nederlanders nu onder de zoden moeten liggen.
oh... nou ja ff aanpassenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
net als "me mannetje/ventje". gadverdamme
ik ben meer een "pop"-zegger...
en ehm...ja, vandaag was het zo'n puinzooi in mijn werkveld dat ik aan het rennen en vliegen ben geweest....en ze werkt pas morgenmiddag waar...
Niks vergeleken met "Mijn mokkeltje".quote:
en nog steeds is je gesprekje niet kloppend. ze was er wel, maar ik had het drukquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
oh... nou ja ff aanpassen
"wees blij dat je er gister niet was! Het was een aardige chaos maar het is goedgekomen" (wel positief blijven, zeikerds zijn er namelijk genoeg op de wereld)
blablablabla
"Zin om eens wat te gaan drinken?"
Tuurlijk Rock
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goeie zaak
Net zoals alle Engelstaligen die "your" en "you're" doorelkaar halenzelfs ik weet dat als Nederlander
Godverquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nog steeds is je gesprekje niet kloppend. ze was er wel, maar ik had het druk
but i get your insteak
Vrouwen die dat doen date ik ook niet mee hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ben ook zo'n zeikerd die niet date met een man die 'me' als bezittelijk vnw gebruikt.![]()
Ik zie je al zitten daar. Rock met een oortje in en jij alles lopen voorzeggenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver
Nou ja, nu kan je het zelf wel invullen lijkt me![]()
en dan wordt ie afgeleid door iets heel anders en zit ik ineens een recept voor spacecake op te lepelenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zie je al zitten daar. Rock met een oortje in en jij alles lopen voorzeggen
popquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
net als "me mannetje/ventje". gadverdamme
ik ben meer een "pop"-zegger...
en ehm...ja, vandaag was het zo'n puinzooi in mijn werkveld dat ik aan het rennen en vliegen ben geweest....en ze werkt pas morgenmiddag waar...
Ik kan me heel goed focussen op 1 ding, namelijk vrouwenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan wordt ie afgeleid door iets heel anders en zit ik ineens een recept voor spacecake op te lepelen
could of been is ook zo'n mooie die je nogal eens ziet bij Engelsenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goeie zaak
Net zoals alle Engelstaligen die "your" en "you're" doorelkaar halenzelfs ik weet dat als Nederlander
Halloquote:
It could have been so goooooooooooooooooooooooooodquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
could of been is ook zo'n mooie die je nogal eens ziet bij Engelsen
En to en too.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
could of been is ook zo'n mooie die je nogal eens ziet bij Engelsen
Ja en die is nog wel zo makkelijk... ik snap echt niet hoe je dat als Engelstalige fout kan doenquote:
*zelfsquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja en die is nog wel zo makkelijk... ik snap echt niet hoe je dat als Engelstalige fout kan doenals ik het zelf weet
Dat is gewoon een typefoutquote:
Nee zij begint meteen erna met zoenen en roggelt het dan terug jouw bek inquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Veel belangrijker: zou je ook slikken??
met je sneeuwbal! nee, dan kun je beter een alabama icetea consumerenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee zij begint meteen erna met zoenen en roggelt het dan terug jouw bek in
Long Island Iced Teaquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met je sneeuwbal! nee, dan kun je beter een alabama icetea consumeren
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:13 schreef ChatGirl het volgende:
4x4
Bronson, SC, wolfrolf, remcoP, Mex, Cee, Pino, Luna
Ik vind het fijn hoe bekend jij bent met die termenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met je sneeuwbal! nee, dan kun je beter een alabama icetea consumeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ik heb dat ook. ik ken de meest smerige dingen, maar ik ben natuurlijk een eenzame zolderkamermaagdquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het fijn hoe bekend jij bent met die termen
Ik schaam mezelf af en toe ervoor dat ik dat soort dingen weet![]()
Komt gewoon omdat ik een geheugen heb voor onzinnige dingen. Dan hoor je het een keer en onthoud je het maar
Ik heb geen zolder helaasquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb dat ook. ik ken de meest smerige dingen, maar ik ben natuurlijk een eenzame zolderkamermaagd
Of in het Gronings:quote:
Speklap? Is het zo slecht gesteld met de Groningse lichamenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of in het Gronings:
Mien poedie,
Mien speklap
Mien laiverd
Ha dat doen mijn oudersquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of in het Gronings:
Mien poedie,
Mien speklap
Mien laiverd
Ik wil zelfs wel even voor je gorgelen als je daar gelukkig van wordt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Veel belangrijker: zou je ook slikken??
Mien wifiquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of in het Gronings:
Mien poedie,
Mien speklap
Mien laiverd
Dat is dan hier weer ''mien wief''quote:
Paulgod.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:35 schreef ChatGirl het volgende:
Dit is toch wel het stomste spel van de Nederlandse radio.
Jezus wat een stel droeftoeters zitten daar ook he.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:38 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
NOS op 3
De tering.
http://www.joop.nl/media/(...)tromingen_in_servie/
En ondertussen staat er een compleet ander verhaal op NOS op 3.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:38 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
NOS op 3
De tering.
Ja zou ik ook doen. Gelukkig hebben we de screenshots nog.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En ondertussen staat er een compleet ander verhaal op NOS op 3.
Verdomme.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:38 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
NOS op 3
De tering.
Ik dacht eerst: Volgens mij is dit Paolo Nutini... maar het is hem wel!quote:
Tering.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: Volgens mij is dit Paolo Nutini... maar het is hem wel!
Te vaak welquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Speklap? Is het zo slecht gesteld met de Groningse lichamen?
14:47| Killers - Humanquote:
Ik mag niet meer haten op NOSop3quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:38 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
NOS op 3
De tering.
De nieuwe. Zal nog wel niet in het systeem staan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:49 schreef alors het volgende:
[..]
14:47| Killers - Human
14:39| Sigma - Nobody To Love
14:36| Cock Robin - Promise You Made
14:28| The Kooks - Around Town
Geen Bronson om jouw af te keuren?quote:
Bronsonquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen Bronson om jouw af te keuren?
Wat van CG moet ie afkeuren?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen Bronson om jouw af te keuren?
Ah okay. Dan is Iron Sky niet de nieuwe single dus, want die staat er wel in. Zo'n goed nummer is datquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De nieuwe. Zal nog wel niet in het systeem staan.
Volledig terechte haat hoor. SC is het met mij eens.quote:
Ik haat het gisteren nog met iemand over mijn non-liefde voor Coldplay, U2, M&S. Die het weer gek vond dat ik dan weer van Radiohead hield.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volledig terechte haat hoor. SC is het met mij eens.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volledig terechte haat hoor. SC is het met mij eens.
Radioheadquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik haat het gisteren nog met iemand over mijn non-liefde voor Coldplay, U2, M&S. Die het weer gek vond dat ik dan weer van Radiohead hield.
Achja niets zo persoonlijk als muzieksmaak.
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT ITS IMPORTANT TO BE NICE!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
GET IN THA CHOPPAH NOW
GET DOOOUUUUUUWWWWWWWNNNNNNNNNN
Manmanmanquote:
Die plaat moet gewoon gepromoot wordenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Manmanman
Inmiddels voorspelbaarder dan Ekdom
Ik vind de remix veel lekkerderquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die plaat moet gewoon gepromoot worden
Altijd maar die remix draaien op 3FM
Je bent zelf lekkerderquote:
Zullen we eens wat gaan drinken?quote:
Tekst origineelquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Remix is beter. Einde discussie. Slotje erop.
QFTquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zullen we eens wat gaan drinken?![]()
Kijk Rock, zo simpel kan het zijn![]()
"De kortste weg is toch recht"quote:
Om daar even op door te gaan: in een van de verslagen die ik heb gekregen om door te lezen voor mijn stageopdracht staat soort van de volgende zin: the more tits in the pine forest, the better the biodiversity. Je snapt natuurlijk wel dat dit voor veel gelach heeft gezorgd.quote:
Ja iddquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"De kortste weg is toch recht"
Godver, sommige grappen zijn zo slecht dat ze grappig zijn, maar deze is gewoon slecht, intens slecht, sterker nog, het is niet eens een grap!
Of een VI-kijker.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:14 schreef themauster het volgende:
''Het wordt een topshowtje vandaag'' Sander H is ook een VBL Fok!ker?
Let Me Down Easy.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:49 schreef alors het volgende:
[..]
14:47| Killers - Human
14:39| Sigma - Nobody To Love
14:36| Cock Robin - Promise You Made
14:28| The Kooks - Around Town
Hoitjesquote:
quote:
True, maar laat ajb die klierderige kut-bloos-smiley achterwege. Instant opdroger.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zullen we eens wat gaan drinken?![]()
Kijk Rock, zo simpel kan het zijn![]()
Sorry laiverdquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:24 schreef minthy het volgende:
[..]
True, maar laat ajb die klierderige kut-bloos-smiley achterwege. Instant opdroger.
goeie schoenen heb je aanquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:24 schreef minthy het volgende:
[..]
True, maar laat ajb die klierderige kut-bloos-smiley achterwege. Instant opdroger.
Maar goed dat wij elkaar nooit ontmoet hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:24 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:1. 98 Degrees ft. Stevie Wonder - True To Your Heart
2. East 17 - It's Alright
3. Take That - Back For Good
4. 4 Fun - Levenslang
5. Westlife - Fool Again
Idd rare kerel, maar het nummer dat hij samen met Janne Schra heeft gemaakt isquote:
Kut voor hem, met zo'n pauperporem mag hij ze ook eerst flink wat meth voeren.quote:
Lekker kapseltje ook SCquote:
quote:
Dank je @:quote:
Met blozen is niks mis vind ik, dat kan ikzelf ook zeer goed!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar goed dat wij elkaar nooit ontmoet hebben
Ik bloos vrij snel, wat betekent dat jij binnen no-time de droogste plek op aarde zou zijn
Die buik ookquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
Kut voor hem, met zo'n pauperporem mag hij ze ook eerst flink wat meth voeren.
Sorry, kan je me ooit vergeven?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:34 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
[..]
Dank je @:
En neen.
[..]
Met blozen is niks mis vind ik, dat kan ikzelf ook zeer goed!
Wel met het gebruik van die smiley na een vraag aan een vrouw
Heeft ie eens wat te doen joh.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel ongelukken. Drukke middag voor Sensatie Cune.
Al druk aan de studie?quote:
Nije dij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nije dij!xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |