Dat lijkt maar zo door zijn bochel. Hij zou eigenlijk worstelaar moeten worden. Want met een bochel kan je niet 2 schouders op de mat krijgen om hem te pinnen. Rienk The Undefeatable.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:16 schreef asco het volgende:
[..]
Ja echt een gore mannenpens, zo'n misvormde.
misschien juist het plan van emil........( hij wordt dan toch wel gezien als slachtoffer en kan dan toch met opgeheven hoofd naar huis)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is toch veel te doortrapt voor die zwakzinnige kleuter.
Bovendien is Emil niet iemand die dat niet door zou hebben.
En daar hebben we in een notendop het bestaansrecht van een programma als Utopia.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon de moeite van het uitzenden niet waard.
Maar ik ga wel kijken.
Het was wel een kopstoot, in de vertraging zie je dat Ruud naar Dennis zijn kin beukt met zijn hoofd.quote:
Duidelijk te zien dat Ruud eerst zijn hoofd naar voren stoot en dan een duw geeft.quote:
Ha. Maar serieus. Hier kijk ik geregeld naar een uitzending. Bij DGK nooit, want die uitzendingen maakten me woest.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En daar hebben we in een notendop het bestaansrecht van een programma als Utopia.![]()
Voel weer een patat of friet discussie aankomen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Duidelijk te zien dat Ruud eerst zijn hoofd naar voren stoot en dan een duw geeft.
LOLquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:18 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo door zijn bochel. Hij zou eigenlijk worstelaar moeten worden. Want met een bochel kan je niet 2 schouders op de mat krijgen om hem te pinnen. Rienk The Undefeatable.
Ik vind zoiets niks voor Emil.....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:18 schreef danilel het volgende:
[..]
misschien juist het plan van emil........( hij wordt dan toch wel gezien als slachtoffer en kan dan toch met opgeheven hoofd naar huis)
Ja ik geloof je. Maar dat is dus Utopia. Iedereen weet dat het kut is, maar toch kijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha. Maar serieus. Hier kijk ik geregeld naar een uitzending. Bij DGK nooit, want die uitzendingen maakten me woest.
Dat kan je over al z'n voorgangers ook zeggenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja ik geloof je. Maar dat is dus Utopia. Iedereen weet dat het kut is, maar toch kijken.
ja denk het ook tis frietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Voel weer een patat of friet discussie aankomen.
Oh wat zitten we lekker op één lijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:21 schreef GekkePoes het volgende:
Er gebeurt niets op de stream, valt me nu op . helemaal niets
Drie keer even gekeken vandaag en drie keer waren er beelden van etende mensen verder is het vreselijk saai. Ben benieuwd of de kijkcijfers vanaf nu omlaag blijven gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:21 schreef GekkePoes het volgende:
Er gebeurt niets op de stream, valt me nu op . helemaal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |