De oorzaak is in ieder geval lelijk zijn. Met dit topic probeert hij anderen te laten denken dat hij knap is, terwijl hij juist niet aantrekkelijk is.quote:
Dit! Als je je lelijk voelt lijk je ook zo, dat had ik in de 1equote:Op donderdag 22 mei 2014 14:05 schreef Spenkie het volgende:
Dit topic, je kan niet ineens veel knapper worden dan je bent. Bij meiden kan dat met een dikke laag make-up en als je te dik bent helpt afvallen uiteraard. Het feit dat je hulp met dit soort dingen nodig hebt zegt denk ik wel genoeg. Als je niet zeker bent over jezelf ziet de buitenwereld dat ook en er is niets zo onaantrekkelijk als een schuchter onzeker persoon. Werk daar alsjeblieft aan in plaats van naar de zonnebank of weet ik veel wat te gaan.
Kil, voor het uitgaan douchen? BIj het uitgaan ga je zweten, je gaat naar alcohol en rook stinken, het enige wat dat nog maskert is een luchtje, je gaat toch ook niet douchen voordat je ijzer gaat verplaatsen in de sportschool?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:34 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha het tanden poetsen is een typefout. 3 keer per dag![]()
Douchen doe ik stiekem ook veel vaker. Voordat ik naar de uni ga / moet werken, voordat ik "uit ga" (heel divers:stappen, uit eten, bij mensen chillen, feestjes), voor het sporten en na het sporten. Dat is 5 keer per dag ofzo
Ik vind het heel ranzig wanneer mensen zichzelf niet verzorgen voor het uitgaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kil, voor het uitgaan douchen? BIj het uitgaan ga je zweten, je gaat naar alcohol en rook stinken, het enige wat dat nog maskert is een luchtje, je gaat toch ook niet douchen voordat je ijzer gaat verplaatsen in de sportschool?
Je zou eens een paar weken moeten doorbrengen in een land waar mensen nog kilometers moeten lopen voor wat water. Eens zien of je daarna nog zo ondoordacht al die liters drinkwater door het putje laat verdwijnen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik vind het heel ranzig wanneer mensen zichzelf niet verzorgen voor het uitgaan.Aan het begin van de nacht moet je echt niet stinken.
En ik douche voor het sporten.
1x per 2 weken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:36 schreef G.R.S. het volgende:
Twee keer per week naar de kapper.
I wish I had that money.
ALs jij in een club staat ruik je het niet eens of iemand wel gedouched heeftquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik vind het heel ranzig wanneer mensen zichzelf niet verzorgen voor het uitgaan.Aan het begin van de nacht moet je echt niet stinken.
En ik douche voor het sporten.
Maar dan ben je wel met een kapper getrouwdquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:44 schreef fathank het volgende:
[..]
1x per 2 weken.
En trouw een kapper, is voor gratis dan.
Mooi is dat, hoe jij topics opent, wat hapjes uitgooit en als mensen erop gaan reageren pak je alleen dat stuk eruit en blijkt het telkens nét ietsje erger te zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:39 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Veel groenten eten is eigenlijk wel een goede. Ik eet veel fruit maar niet heel veel groente. Ook voor je gezondheid in het algemeen zal dat goed zijn![]()
Ik weet niet waardoor, maar ik ben een beetje smetvrees. Ik was ook vaak mijn handen en heb een hekel aan zand enzo. Oh en ik heb als een wijf altijd een busje Rexona extreme deo bij me
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je zou eens een paar weken moeten doorbrengen in een land waar mensen nog kilometers moeten lopen voor wat water. Eens zien of je daarna nog zo ondoordacht al die liters drinkwater door het putje laat verdwijnen.
Oh wacht, paar weken zonder 2x per dag douchen zou jij nooit volhouden natuurlijk.
In bijv. De Arabische wereld niet meer dan normaal. Hier is t wel een vrouwenvak, true.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:23 schreef Push. het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel met een kapper getrouwd
First world onzekere Remi struggles.quote:
Waardevolle bijdragequote:
Ja, en hij heeft al tig keer gezegd dat het drie keer per dag is.quote:Op zondag 25 mei 2014 10:26 schreef SSJKliko het volgende:
Wat? 3x per week je tandenpoetsen? Ik wil niet weten hoe erg jij meurt
Huh? 2x per week naar de kapper?quote:Op zondag 25 mei 2014 10:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft al tig keer gezegd dat het drie keer per dag is.
Okay so 3x per dag tandenpoetsen en minimaal 2x per dag douchen, soms zelfs 5x, obessive much?quote:Op zondag 25 mei 2014 10:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft al tig keer gezegd dat het drie keer per dag is.
fucking nasty gekquote:
Ga naar je schoonmoeder en vraag of ze de tondeuse eroverheentrekt.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:19 schreef NieuweNier het volgende:
Nog ff een laatste bump voordat ik de afspraak met de kapper maak.
Wat is de concensus? Aan de ene kant is Rob petoom duurder (en dus beter?)
Aan de andere kant lijkt kinky kappers vaker gozers te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |