Haha, Matthew McConaughey vroeger.quote:
quote:
Vroeger. Toen alles beter was.quote:
quote:
Ik barst van de kwalen. Heb op 'mijn' kwalen wel eens gekeken, maar daar zijn de laatste posts echt heel lang geleden van.quote:
wie wil daar nu postenquote:
Conclusie: ouderdomskwalenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik barst van de kwalen. Heb op 'mijn' kwalen wel eens gekeken, maar daar zijn de laatste posts echt heel lang geleden van.
Fokkers hebben kwalen je bent geen uitzonderingquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik barst van de kwalen. Heb op 'mijn' kwalen wel eens gekeken, maar daar zijn de laatste posts echt heel lang geleden van.
Hoi Liesje, leuke dag gehad?quote:
Dan zou je kunnen mee delen dat er niets mede te delen valt.quote:
ooohhhquote:
*logt snel in op kloon-accountquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Fokkers hebben kwalen je bent geen uitzondering
Daarom voel ik me hier doorgaans best thuisquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders eigenlijk.quote:
ik dacht dat dat ook een voorwaarde was om te mogen fokkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kunnen alleen FA en A posten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:05 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dan zou je kunnen mee delen dat er niets mede te delen valt.
Beetje lezen in de zon?quote:
KPD niet iets voor jouw ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ooohhhdat klinkt een stuk beter
![]()
niet dat medisch slecht is vond het alleen raar dat er dan veel gepost zou moeten worden
Er is niet zoiets als teveel blowen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef Pavement het volgende:
Sorry ik heb echt teveel geblowd ik lig al een paar minuten helemaal in een deuk, geen idee waaromom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Johnny Weismuller Tarzan Call
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop