Ik barst van de kwalen. Heb op 'mijn' kwalen wel eens gekeken, maar daar zijn de laatste posts echt heel lang geleden van.quote:
wie wil daar nu postenquote:
Conclusie: ouderdomskwalenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik barst van de kwalen. Heb op 'mijn' kwalen wel eens gekeken, maar daar zijn de laatste posts echt heel lang geleden van.
Fokkers hebben kwalen je bent geen uitzonderingquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik barst van de kwalen. Heb op 'mijn' kwalen wel eens gekeken, maar daar zijn de laatste posts echt heel lang geleden van.
ooohhhquote:
*logt snel in op kloon-accountquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Fokkers hebben kwalen je bent geen uitzondering
Daarom voel ik me hier doorgaans best thuisquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
ik dacht dat dat ook een voorwaarde was om te mogen fokkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kunnen alleen FA en A posten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:05 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dan zou je kunnen mee delen dat er niets mede te delen valt.
KPD niet iets voor jouw ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ooohhhdat klinkt een stuk beter
![]()
niet dat medisch slecht is vond het alleen raar dat er dan veel gepost zou moeten worden
Er is niet zoiets als teveel blowen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef Pavement het volgende:
Sorry ik heb echt teveel geblowd ik lig al een paar minuten helemaal in een deuk, geen idee waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |