Weet ik. Waarom zou je smachten naar de penis van een naar ventje. Zou raar zijn. Maar heb je een leuk onderwerp of kunnen we vrolijk op deze sneue tour doorgaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar en waarom boeit het je. Het is niet de eerste keer. Jou penis zou me worst wezen
IK VREET ZE OP!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
KOM DAN JONGUH, IK HEB AUBERGINES, ALLES!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:42 schreef bondage het volgende:
Stelletje baggeraars.
FB / Al een maand niets gepost in MED.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het stom dat ik daar niet aan gedacht had.
Aan de andere kant stelt het mezelf ook wel erg gerust dat ik daar niet aan gedacht had.
Je staat voor lul nu. Ik vind het primaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weet ik. Waarom zou je smachten naar de penis van een naar ventje. Zou raar zijn. Maar heb je een leuk onderwerp of kunnen we vrolijk op deze sneue tour doorgaan?
Ik gok het laatste.
Waarom zou ik voor lul staan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je staat voor lul nu. Ik vind het primaGa door oohhhh Jaa
Ik sta er eigenlijk praktisch altijd achterquote:
Wow, we houden eigenshandig fok levendquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:42 schreef bondage het volgende:
Stelletje baggeraars.
FB / Al een maand niets gepost in MED.
Op dit moment wel ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:58 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wow, we houden eigenshandig fok levend
Ja ja, jij wilt liever op de pik. Nou weten we het wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
ik wou eigenlijk zegen dat ik er liever .....
maar ik hou me in![]()
Ik kan het op mijn vingers tellenquote:
volgens mij zoekt ie zelf heel erg maar lukt het niet ofzo dus gaat ie anderen maar heel de tijd koppelenquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja ja, jij wilt liever op de pik. Nou weten we het wel.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mij zoekt ie zelf heel erg maar lukt het niet ofzo dus gaat ie anderen maar heel de tijd koppelen
Ik barst van de kwalen. Heb op 'mijn' kwalen wel eens gekeken, maar daar zijn de laatste posts echt heel lang geleden van.quote:
wie wil daar nu postenquote:
Conclusie: ouderdomskwalenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik barst van de kwalen. Heb op 'mijn' kwalen wel eens gekeken, maar daar zijn de laatste posts echt heel lang geleden van.
Fokkers hebben kwalen je bent geen uitzonderingquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik barst van de kwalen. Heb op 'mijn' kwalen wel eens gekeken, maar daar zijn de laatste posts echt heel lang geleden van.
ooohhhquote:
*logt snel in op kloon-accountquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Fokkers hebben kwalen je bent geen uitzondering
Daarom voel ik me hier doorgaans best thuisquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
ik dacht dat dat ook een voorwaarde was om te mogen fokkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kunnen alleen FA en A posten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:05 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dan zou je kunnen mee delen dat er niets mede te delen valt.
KPD niet iets voor jouw ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ooohhhdat klinkt een stuk beter
![]()
niet dat medisch slecht is vond het alleen raar dat er dan veel gepost zou moeten worden
Er is niet zoiets als teveel blowen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef Pavement het volgende:
Sorry ik heb echt teveel geblowd ik lig al een paar minuten helemaal in een deuk, geen idee waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |