Ja, hier net zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
het werd mij juist aan geraden maar dat is niet het goede topic voor mij![]()
ik vind het gewoon leuk om af en toe te dollen
volgende keer dan wel wat beter terug lezen hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vandaar mijn verwarring... Het topic in KPD heet geloof ik ook zoiets...
Elke mod kan dat dacht ik. ik vind er niet veel aan, kijk er eigenlijk nooit. Er is 1 topic wat ik wel leuk vind maar om nou te zeggen dat ik het de moeite vind, mwah. Maar als je nieuwsgierig bent gewoon toegang vragen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh okay ik begreep je verkeerd, die topic de we bespraken was niet KPD maar deze dus FOK!Userfoto's
Zit je ook op KPD en raad je dat mij aan?
das kut en wat voor kleur?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:48 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb nieuwe nagellak gekocht maar die droogt slecht.
Sterker nog, ieder crewlid volgens mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Elke mod kan dat dacht ik. ik vind er niet veel aan, kijk er eigenlijk nooit. Er is 1 topic wat ik wel leuk vind maar om nou te zeggen dat ik het de moeite vind, mwah. Maar als je nieuwsgierig bent gewoon toegang vragen.
Beetje beppen over games, films, liedjes en piemols. Ik vind het wel gezellig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat is toch leuk juist, althans ik vind het leuk en jij ook![]()
![]()
platte humortoppie
![]()
juist, ik heb geloof ik al zoveel onderwerpen voorbij zien komen en dat vind ik juist leuk. soms hele zware en soms totale onzinquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Beetje beppen over games, films, liedjes en piemols. Ik vind het wel gezellig.
En als het serieus is, is het ook ok.
Ik heb 3 kleuren blauw gekocht om te arten. Misschien komt het door de warmte.quote:
zie nu pas dat jij ook sterretjes hebtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sterker nog, ieder crewlid volgens mij.
Ik kijk er eigenlijk ook nooit, geen idee waar het op de index te vinden is.
Edit: Dat topic heet eigenlijk best wel anders...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vandaar mijn verwarring... Het topic in KPD heet geloof ik ook zoiets...
blauw, interesant, en arten nog wel, zo creatief ben ik niet met nagellakquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:52 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb 3 kleuren blauw gekocht om te arten. Misschien komt het door de warmte.
Ik heb het ook net even met 1 kleur geprobeerd. Morgen maar even serieus proberen.
Fohn erbij pakken wil nog wel eens helpen.
Och die glitterquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:53 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Die vind je over 2 maanden nog overal. Sparkle-Isax
hoeveel biertjes heb je al opquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Edit: Dat topic heet eigenlijk best wel anders...![]()
Don't mind me...
ik had een wolle groene sjaal. vind nu nog mini pluisjes somsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:53 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Die vind je over 2 maanden nog overal. Sparkle-Isax
vrouw in wit pakquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik had een wolle groene sjaal. vind nu nog mini pluisjes soms![]()
ik zie al hoe deze glitters mijn leven gaan overnemen.
volgende keer doe ik zo'n pak aan voor nucliare rampen
ABO elite jeweets.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zie nu pas dat jij ook sterretjes hebt![]()
![]()
ik moet echt eens beter op gaan letten
wel cool dat Designer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |