Gewoon tempo rijden denk ikquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:03 schreef Mykonos het volgende:
Morabito in de break, die zit daar gewoon te trollen. En waarom rijden Movistar en BMC als ze een mannetje voorop hebben?
Ik weet het ook niet meer. Er werd al eerder een groep van 20+ renners gemeld, met dezelfde namen, die was toen teruggepakt, maar is nu weer weggereden als ik de berichtgeving mag geloven? We zullen het wrs pas weten als er beelden zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:08 schreef Chiappucci het volgende:
Is die groep nog steeds voorop? Want de NOS meldt dat ze alweer gegrepen zijn. Al is dat absoluut geen garantie
Als die wint, win ik de #glazenbolcupquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:11 schreef Slobeend het volgende:
Bongiorno heb ik op het laatst nog gewisseld. Die zal wel winnen
Vraag is, wie is de beste klimmer + afdalerquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:17 schreef Marcoss het volgende:
Moreno en Roche normaal de beste klimmers van dit groepje, al kan Moser dat ook wel als hij goed is. Alleen is dat alweer een tijdje geleden..
Moser op het laatst nog uit m'n scorito gehaaldquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Herrada (Movistar Team), Arredondo (Trek), Quintero (Colombia), Cardoso (Garmin - Sharp), Morabito (BMC), Roche and Rovny (Tinkoff-Saxo), Cataldo, Deignan and Siutsou (Sky), Moser (Cannondale), Geniez (FDJ), Bongiono, Colbrelli and Zardini (Bardiani-CSF), Bono (Lampre-Merida), Pauwels (Omega), Finetto (Neri Sottoli), Malacarne, Thurau and Quemeneur (Europcar), Gusev (Katusha), Geschke (Giant-Shimano) hebben 30 seconden.
Peloton wordt geleid door movistar en bmc.
Je weet dat je nu de verkeerde kopgroep bekijkt?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moser op het laatst nog uit m'n scorito gehaald
Oh ja, onduidelijk gedoe allemaal van de organisatiequote:Op woensdag 21 mei 2014 13:24 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Je weet dat je nu de verkeerde kopgroep bekijkt?
Evenwel zit Moser ook in de goede groep, dus je hebt nog steeds pech
Zijn ook bergop weggerreden, dacht ik, dus mindere klimmers zullen wel automatisch teruggewaaid zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:25 schreef Chiappucci het volgende:
Mooie groep. Echt slechte klimmers zitten er niet tussen.
Altijd een beetje geluk hebben he, in dit soort etappes is ook het meest te winnen in de poultjes.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:31 schreef knep het volgende:
Ik heb het voor elkaar gekregen geen enkele renner uit de kopgroep in m'n poule te hebben.
twitter:jeredgruber twitterde op woensdag 21-05-2014 om 12:43:38Davide Appollonio is at least five minutes back with a long, long way to go. #giro reageer retweet
Waar is Alison Brie?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Altijd een beetje geluk hebben he, in dit soort etappes is ook het meest te winnen in de poultjes.
Die is even op verkansie, misschien komt ze binnenkort terug.quote:
Ok dit wordt dus niks. Ben benieuwd wie er in het peleton een beetje tempo aan het maken is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:36 schreef Marcoss het volgende:
Moser, Monsalve, Quemeneur en Roche zijn er samen vandoor gegaan in de kopgroep
Snelle klassementsmannen en paar gokjesquote:
Prima ontwikkeling nu toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Snelle klassementsmannen en paar gokjes
Cadel Evans
Wilco Kelderman
Robert Kiserlovski
Fabio Andres Duarte
Pierre Rolland
Stefano Pirazzi
Miguel Angel Rubiano
Kanstantsin Siutsou
| Forum Opties | |
|---|---|