Je kan er een casual jasje overheen gooien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:51 schreef Wisdom182 het volgende:
Advies gevraagd! A.s. vrijdag een sollicitatie voor de functie als Shopmanager bij Starbucks. Wat raden jullie aan qua kleding?
Ik denk dat strak in pak wat overdone is. Gewoon een nette broek (geen spijker)+effen overhemd+nette schoenen is mijn plan, maar ik ben benieuwd of iemand toch zegt: ga voor strak in pak. Alvast bedankt!
Dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:51 schreef Wisdom182 het volgende:
Ik denk dat strak in pak wat overdone is. Gewoon een nette broek (geen spijker)+effen overhemd+nette schoenen is mijn plan
Zou dat dan niet coffeebeansmanager genoemd worden denk je?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:05 schreef boskameel het volgende:
shopmanagermooi woord voor koffiebonenbijvuller
jaloerse werkloze gespotquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:05 schreef boskameel het volgende:
shopmanagermooi woord voor koffiebonenbijvuller
Prima ideequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:51 schreef Wisdom182 het volgende:
Advies gevraagd! A.s. vrijdag een sollicitatie voor de functie als Shopmanager bij Starbucks. Wat raden jullie aan qua kleding?
Ik denk dat strak in pak wat overdone is. Gewoon een nette broek (geen spijker)+effen overhemd+nette schoenen is mijn plan, maar ik ben benieuwd of iemand toch zegt: ga voor strak in pak. Alvast bedankt!
Ja, maar dat heeft ook wel een beetje te maken met de userbasequote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:28 schreef Wisdom182 het volgende:
Ik wil graag een zo goed mogelijke indruk maken, en kleding is daar onderdeel van.
Zo jammer van Fok tegenwoordig dat mensen altijd denegerende dingen te melden hebben, i.p.v. goed advies. Als je niks nuttigs te zeggen heb, blijf dan gewoon weg uit een topic.
Voor de mensen met normale reacties: thanks voor het advies! GSbrder zijn advies ga ik opvolgen.
Het is tegenwoordig best gewoon om dat soort dingen te informeren hoor. Niet elk bedrijf hanteert dezelfde stijl namelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:09 schreef dh105 het volgende:
Het feit dat je dit moet vragen maakt je per definitie ongeschikt voor een functie in het zicht van gasten.
Next.
Pun intended?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:04 schreef jeffrey83 het volgende:
Ik zo gewoon in je dagelijkse koffie gaan...
Niet mee eens. Het kan namelijk ook een teken zijn dat jij je niet verdiept hebt in de bedrijfscultuur of je niet wilt aanpassen aan de bestaande cultuurquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:05 schreef LizzyAdam het volgende:
voor een man there no such thing als overdressed op een sollicitatie. (ok, ok, tux jasje is wel overdone) Strak in het pak geeft blijk dat je er aandacht aan besteed hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |