SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als zelfs maver dat magmag ik het toch ook wel eens proberen.
![]()
Niet dat het helpt bij trapz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe is het met je packSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Scheen wel simpel te zijn als je gewoon die tentamens ging oefenenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha
Ik ben net met finance 2 begonnen, dat is echt de hel op aarde.
Nog maar 90k waardquote:
Nou ik begrijp er echt weinig vanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Scheen wel simpel te zijn als je gewoon die tentamens ging oefenenBegin er zaterdag mee
Maar kan me echt niet motiveren voor stat
Zeg er dan wat van. of gwn klappequote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:54 schreef Rijst het volgende:
Stoer hoor en dan uitstappen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zie je nu wel dat we iets gemeen hebben, dat kijk ik ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hitler vs Darth Vader enzo![]()
Haha lol congratzquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:05 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
kijk wat er nu gebeurd. Hahahaha
Het zijn ook gewoon goeie nummers.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zie je nu wel dat we iets gemeen hebben, dat kijk ik ook altijd
De kick off glitch bestaat niet, als je gewoon achteruit rent vanaf het begin en de bal gewoon wegwerkt is er niks aan de hand. Het is gewoon een token van onkunde als je hier per wedstrijd een doelpunt door tegenkrijgt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat m'n keeper kut deed en dat heeft moeten bekopen met een discard. Verder irriteer ik me aan mensen die op maar 1 wijze aan hun goals kunnen komen, lob passes en de kick-off glitch.
Maargoed, dat is gameplay, jij bent te dom om zelfstandig een team te maken.
Dit zal hier niet gezien worden als iets positiefs DSLquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zie je nu wel dat we iets gemeen hebben, dat kijk ik ook altijd
Hitler vs Darth Vader enzo![]()
Jij gebruikt het dus ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De kick off glitch bestaat niet, als je gewoon achteruit rent vanaf het begin en de bal gewoon wegwerkt is er niks aan de hand. Het is gewoon een token van onkunde als je hier per wedstrijd een doelpunt door tegenkrijgt.
Ja want het is heel normaal na de aftrap terug te rennenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De kick off glitch bestaat niet, als je gewoon achteruit rent vanaf het begin en de bal gewoon wegwerkt is er niks aan de hand. Het is gewoon een token van onkunde als je hier per wedstrijd een doelpunt door tegenkrijgt.
Snap ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit zal hier niet gezien worden als iets positiefs DSL
Ach ja, jij hebt wel kijk op voetbal dat is al een groot verschil.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Snap ik.
Iemand noemde mij DS1 vorige week en dat was ook geen compliment
Dus we hebben wel meer met elkaar gemeen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach ja, jij hebt wel kijk op voetbal dat is al een groot verschil.
En je bent goed in FIFA.
Dacht dat je geen packs meer ging openen?quote:
Nee, ik ben niet goed in Fifa. Behoorlijk slecht zelfsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach ja, jij hebt wel kijk op voetbal dat is al een groot verschil.
En je bent goed in FIFA.
Ja.quote:
Dan doe je het niet en sta je standaard na 20 seconden 1-0 achterquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja want het is heel normaal na de aftrap terug te rennen
Ach laat hem joh. Eerste pack vandaag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dacht dat je geen packs meer ging openen?
Faalhaasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dan doe je het niet en sta je standaard na 20 seconden 1-0 achter
Wat ben jij een paasei zegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Laat me raden: en daarna sssh-end rondlopenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die mensen die standaard de kick-off glitch proberen elke keer dat ze aftrappen
Ik doe het nooit en ik krijg er ook nooit een tegengoal uitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik ben niet pro. Maar ik vertik mee te doen aan dit soort mongolenactiesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:14 schreef nickhguitar het volgende:
Mensen die hier doen alsof ze heel pro zijnOndertussen gebruiken jullie bij 2-1 achter in de 88ste minuut maar wat graag de kick off glitch/cross passes.
Ik doe helemaal niet alsof ik pro ben. Ik verlies nog liever dan dit soort kansloze trucjes te gebruiken. Nu jij weer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:14 schreef nickhguitar het volgende:
Mensen die hier doen alsof ze heel pro zijnOndertussen gebruiken jullie bij 2-1 achter in de 88ste minuut maar wat graag de kick off glitch/cross passes.
Nee, nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:14 schreef nickhguitar het volgende:
Maar de toon voor de rest van het potje is voor mij wel gezet. "Ah, weer zo'n mongooltje" denk ik bij mezelfquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij wordt zo vaak tegen me gebruikt, maar die mensen scoren er nooit uitGewoon weggeven van de bal die glitch
Het verbaast me niet eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:17 schreef Kamikazie het volgende:
Ik gebruik het altijd en scoor er 1 op 4 keer uit ofzo.
Recalcitrant he?
Dat weet ik niet want ik krijg ook nooit meer een goal tegen erdoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat me raden: en daarna sssh-end rondlopen
Ik speel divisie 1 en heb het tot dusver nog nooit gebruikt. Kneusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:14 schreef nickhguitar het volgende:
Hoezo is dit kansloos? Zelfde als die cross passes? Ik vind het eerder zielig dat je die niet kunt verdedigen. Corners/hoge voorzetten vind ik wat anders, als je dan tegen Ibra, Pelle of wie dan ook komt ben je al vaak gezien. Maar die andere situaties moet je toch wel kunnen pareren?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet alsof ik pro ben. Ik verlies nog liever dan dit soort kansloze trucjes te gebruiken. Nu jij weer.
Dit is de omgekeerde wereld. Tja, ik doe het gewoon, want het is prima verdedigbaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hoezo is dit kansloos? Zelfde als die cross passes? Ik vind het eerder zielig dat je die niet kunt verdedigen. Corners/hoge voorzetten vind ik wat anders, als je dan tegen Ibra, Pelle of wie dan ook komt ben je al vaak gezien. Maar die andere situaties moet je toch wel kunnen pareren?
Ben van gedachte veranderd. We gaan gewoon doorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dacht dat je geen packs meer ging openen?
*dan Maverquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:20 schreef Toefjes het volgende:
Later wakker als Maver![]()
Dat is pas vakantie
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben van gedachte veranderd. We gaan gewoon door
Zorgtoeslag is binnen hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
2.0 impliceert de verbetere uitgave ervan. Dat is hier echt niet van toepassingquote:
Je hebt gelijk, verzachtende omstandigheden. Net wakker, en vakantie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, godver, dat is niet eerlijk. Ik zeg toch dat ik net wakker ben
Naja, vakantie.. Moet donderdag weer. Voor het eerst dit jaar dat ik 5 dagen achter elkaar vrij benquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, verzachtende omstandigheden. Net wakker, en vakantie.
Heb je nu winst? Of hoeveel packs heb je inmiddels geopend deze week en wat heb je eruit?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zou het vooral vakantie blijven noemenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, vakantie.. Moet donderdag weer. Voor het eerst dit jaar dat ik 5 dagen achter elkaar vrij ben
Ik heb misschien iets gevonden in de catering van waar me vriendin werkt. vriendin zou nog even gaan navragen bij haar werk. Ik hoor het wel van haarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:23 schreef Kamikazie het volgende:
Ee mavertje ouwe pik, nu we het toch over packs openen en goede dingen doen hebben. Nog nagedacht over vrijwilligerswerk?
Primaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb misschien iets gevonden in de catering van waar me vriendin werkt. vriendin zou nog even gaan navragen bij haar werk. Ik hoor het wel van haar
Daar heb je helemaal gelijk in jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
2.0 impliceert de verbetere uitgave ervan. Dat is hier echt niet van toepassing
Wel joh, verbeterd in de zin van nog debielerquote:
Nee geen vrijwilligerswerk. gewoon een bijbaantje misschien, money moneyquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
PrimaMaar catering is toch geen vrijwillegerswerk?
Doe jij iets anders dan de hele dag fappen op dit soort veel te goed uitziende chicks?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.fhm.nl/meisjes/3469/zomerse-meisjes-.aspx repost maar dat maakt niet uit aangezien het met dit weer wel relevant is.
Nu ga ik maar proberen iets te doen aan de opdracht.
En dat gaat niet ten koste van je uitkering?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee geen vrijwilligerswerk. gewoon een bijbaantje misschien, money money
Nee, je doet dit toch omdat je er doelpunten mee kunt maken, uiteindelijk het hele doel van het spel lijkt me toch.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is de omgekeerde wereld. Tja, ik doe het gewoon, want het is prima verdedigbaarLekker bezig jij
![]()
Ja, ernaar kijken. Fappen kan toch niet op het werk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe jij iets anders dan de hele dag fappen op dit soort veel te goed uitziende chicks?
Nu gaat het je in het echt alleen maar tegenvallen joh
geloof het niet maar dat ben ik nog even aan het uitzoekenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat gaat niet ten koste van je uitkering?
Het doel heiligt de middelen? Prima joh, vooral lekekr blijven doen zo. Dit soort trucjes uithalenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee, je doet dit toch omdat je er doelpunten mee kunt maken, uiteindelijk het hele doel van het spel lijkt me toch.
Oh oke, en wat als dat ten koste gaat van een deel van je uitkering?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
geloof het niet maar dat ben ik nog even aan het uitzoeken
Wow, dit doe ik dus echt altijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik zal een oordeel vellen:
Kick-off glitches zijn voor ekte bazen.
Aftrap -> CAM -> RB/LB -> Hoge steekball naar LW/RW -> goal -> SSSSSSSSSSHhhhh of fladderen -> pauze -> message -> u mad bro?!
Stop maar met trollen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik zal een oordeel vellen:
Kick-off glitches zijn voor ekte bazen.
Aftrap -> CAM -> RB/LB -> Hoge steekball naar LW/RW -> goal -> SSSSSSSSSSHhhhh of fladderen -> pauze -> message -> u mad bro?!
Dan kan hij minder packs openen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh oke, en wat als dat ten koste gaat van een deel van je uitkering?
Gewoon zwart werken. Geen belasting betalen en wel uitkering krijgen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat gaat niet ten koste van je uitkering?
Wajong toch? Dan kun je over het algemeen (afhankelijk of je onder de oude of nieuwe noemer valt) een deel van de inkomsten behouden of het geheel als je precies volgens de formule het aantal uren werkt dat verder niet belast wordt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
geloof het niet maar dat ben ik nog even aan het uitzoeken
Ga erachteraan dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is wel echt een probleem want met dit weer word ik te snel afgeleid.. te veel chicks.
Gast jij hebt een plaatje van ten Rouwelaar, dus ik ga ervan uit dat je voor NAC bent. Wil je het hebben over lelijk voetbal of laat je het hierbij?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen? Prima joh, vooral lekekr blijven doen zo. Dit soort trucjes uithalen![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:31 schreef Maver24 het volgende:
ik moet natuurlijk wel de zelf inkomsten houden als wat ik nu heb anders heb het geen zin natuurlijk
Ja stel je voor mensen dat je niet meer elke dag 10 packs kan openen jezus man snap dat nou eens. Steeds maar weer denken jullie dat dat luxe is ofzo. wat de fuck. gewoon essentiele levensbehoeftes in het rijtje eten,dak boven het hoofd en kabel tv.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:31 schreef Maver24 het volgende:
ik moet natuurlijk wel de zelf inkomsten houden als wat ik nu heb anders heb het geen zin natuurlijk
niemandmagjouwaarompraatjenog.jpgquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gast jij hebt een plaatje van ten Rouwelaar, dus ik ga ervan uit dat je voor NAC bent. Wil je het hebben over lelijk voetbal of laat je het hierbij?
Hier is het kut weerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is wel echt een probleem want met dit weer word ik te snel afgeleid.. te veel chicks.
Wtf....jij bent echt Marcie 0.1. Jostibandlidquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gast jij hebt een plaatje van ten Rouwelaar, dus ik ga ervan uit dat je voor NAC bent. Wil je het hebben over lelijk voetbal of laat je het hierbij?
Dat is het probleem.. ik kan niet zomaar iemand aanspreken. En in de trein kijkt toch iedereen op de mobiel dus ik kan dan ook geen gesprek voeren. #typischefokkerquote:
Haha Maver had een Turk kunnen zijn!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]____!
Godverdomme zeg, ik werk mezelf helemaal de pleuris in en jij krijgt nog extra bij het niks doen.
Geen zin is een breed begrip natuurlijk, financieel is dat natuurlijk zo. Maar op sociaal vlak en vanuit maatschappelijk oogpunt ... Haha, nee geef je groot gelijk, dan zou ik ook niet gaan werken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:31 schreef Maver24 het volgende:
Dat is nu juist het probleem met veel mensen, zoals ook bij Camping Powned. Erg jammer dat je er zo tegenaan kijkt. Daar is de belastingbetaler de dupe vanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:31 schreef Maver24 het volgende:
Misschien die jongen niet, maar wel de maatschappij en de overheid die dit zo heeft bedacht, dat op deze manier mensen juist getriggerd worden om niet te werken, terwijl Maver in dit geval dat schijnbaar wel zou kunnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Geen zin is een breed begrip natuurlijk, financieel is dat natuurlijk zo. Maar op sociaal vlak en vanuit maatschappelijk oogpunt ... Haha, nee geef je groot gelijk, dan zou ik ook niet gaan werken.
Kunnen we haten wat we willen, geef die jongen ongelijk. Niets doen en toch geld ontvangen.
Wat een kut mentaliteitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:31 schreef Maver24 het volgende:
Dat het mogelijk is is eigenlijk het probleemquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Geen zin is een breed begrip natuurlijk, financieel is dat natuurlijk zo. Maar op sociaal vlak en vanuit maatschappelijk oogpunt ... Haha, nee geef je groot gelijk, dan zou ik ook niet gaan werken.
Kunnen we haten wat we willen, geef die jongen ongelijk. Niets doen en toch geld ontvangen.
Ik ga ook weer studerenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Daar gaan we weer met de maatschappelijke discussie. Ik denk dat ik me er maar eens niet mee ga bemoeien
Ik ben juist ontzettend benieuwd naar Nick zijn standpunten en argumentatie met betrekking tot deze maatschappelijke discussie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Daar gaan we weer met de maatschappelijke discussie. Ik denk dat ik me er maar eens niet mee ga bemoeien
Die jongen heeft gewoon gelijk hoor.quote:
Ik zeg niet dat Nick ze niet mag geven. Maar ik hou ze voor mezelf, deze keer. Straks krijg ik weer half lurkend Nederland over me heenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:37 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik ben juist ontzettend benieuwd naar Nick zijn standpunten en argumentatie met betrekking tot deze maatschappelijke discussie.
Jij verpest echt de hele sfeer hier.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Nick ze niet mag geven. Maar ik hou ze voor mezelf, deze keer. Straks krijg ik weer half lurkend Nederland over me heen
Precies, dat doe ik nu eens een keer nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij verpest echt de hele sfeer hier.
GR GR
Je zou toch bij PostNL kunnen beginnen? Want je hebt al best veel ervaring met pakketjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:31 schreef Maver24 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je zou toch bij PostNL kunnen beginnen? Want je hebt al best veel ervaring met pakketjes.
Hij komt er nog wel achter bij de herkeuring over een paar jaar, Toefmeister. En dan heeft hij een leeg cv en kom dan maar eens aan een leuke baan. Dan vragen ze "oh maar heb je ook geen vrijwilligerswerk gedaan ofzo?" Dan zegt mavertje "nee ik speelde liever fifa."quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je zou toch bij PostNL kunnen beginnen? Want je hebt al best veel ervaring met pakketjes.
Ik draag wel een dienbladquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:40 schreef Ozz-03 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Die gast heeft al wel iets van 3 hartaanvallen gehad voor zijn 30ste ... ik zou er niet mee willen ruilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel die chicks die hij heeft welzijn.
En de boten
En de guns
En de huizen![]()
Je kan toch geen stufi+wajong krijgenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:40 schreef Lastpost het volgende:
Puur omdat die ook nog studiefinanciering kunnen krijgen.
Uitwonend+aanvulling+lening+Wajong+huurtoeslag+zorgtoeslag is in sommige gevallen al: ¤2000 euro-tjes!![]()
3 hartaanvallen ja? Van de coke?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die gast heeft al wel iets van 3 hartaanvallen gehad op voor zijn 30ste ... ik zou er niet mee willen ruilen
Alhoewel die chicks die hij heeft welzijn.
En de boten
En de guns
En de huizen
Ja ik ookquote:
Nee dat dacht ik ook niet. Ik ken juist mensen die niet willen gaan studeren omdat ze dan uit de Wajong moetenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:45 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Je kan toch geen stufi+wajong krijgen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Oude regeling = ka$$a!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:45 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Je kan toch geen stufi+wajong krijgen
Balen Gquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:46 schreef Maver24 het volgende:
stufi + wajong gaat inderdaad niet. ik kreeg het ook pas na de eerste maand nadat ik geen stufi meer kreeg
http://www.nydailynews.co(...)es-article-1.1535828quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
3 hartaanvallen ja? Van de coke?
[..]
Ja ik ookMoet het vandaag gewoon kennen zodat ik morgen voor het tentamen nog kan oefenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Maar je hebt je studie niet afgemaakt toch? Dus best een flinke studieschuld?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had ook al geen recht meer op stufi want ik had het al het maximaal aantal jaren gehad
Maar wel mooi een P in ICTquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had ook al geen recht meer op stufi want ik had het al het maximaal aantal jaren gehad
Alsof die niet is kwijt gescholden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar je hebt je studie niet afgemaakt toch? Dus best een flinke studieschuld?
alleen schuld van het HBO gebeuren ja. Maar daar mag je heel lang over doen om het terug tebetalen als ik het uberhaubt hoef terug te betalen omdat ik toch niet echt een werk inkomen heb maar een uitkering en dat daar weer aparte regelingen voor zijn bij DUO geloof ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar je hebt je studie niet afgemaakt toch? Dus best een flinke studieschuld?
Balen man, had je 't voor 2010 moeten krijgen. Dan val je onder de oude regelingen en kun je goed geld ontvangen. Als je dan ook nog onder de oude regelingen valt van DUO kun je onbeperkt student blijven en blijven bijlenen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:46 schreef Maver24 het volgende:
stufi + wajong gaat inderdaad niet. ik kreeg het ook pas na de eerste maand nadat ik geen stufi meer kreeg
En dan kan je ook een rol krijgen in probleemwijken 2quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Balen man, had je 't voor 2010 moeten krijgen. Dan val je onder de oude regelingen en kun je goed geld ontvangen. Als je dan ook nog onder de oude regelingen valt van DUO kun je onbeperkt student blijven en blijven bijlenen.
Niet echt?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
alleen schuld van het HBO gebeuren ja. Maar daar mag je heel lang over doen om het terug tebetalen als ik het uberhaubt hoef terug te betalen omdat ik toch niet echt een werk inkomen heb maar een uitkering en dat daar weer aparte regelingen voor zijn bij DUO geloof ik.
ja die heb ik wel op zak. moest nog 1 vak halen en dat lukte maar niet. in de allerlaatste kans haal ik gewoon een 8 voor Wiskunde. Dat geloofde helemaal niemand, ik ook niet. Had al 6x een herkansing gedaan voor Wiskunde, wat een schijtvak was dat zegquote:
Ik kan me er inderdaad te druk om makenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk erom man, alsof jij het niet zo zou doen.
Jij kan het je misschien moeilijk voorstellen, maar er zijn echt (ja echt) mensen met een aanpakken-mentaliteit en een fatsoenlijk arbeidsethosquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet toch wel echt zielig zijn als je gewoon de hele dag op de bank te zitten leven van andermans belastingcenten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer opquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij kan het je misschien moeilijk voorstellen, maar er zijn echt (ja echt) mensen met een aanpakken-mentaliteit en een fatsoenlijk arbeidsethos
Misschien zijn er wel 2 problemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op
Het probleem is niet maver24 het probleem is gewoon de verzorgingsstaat Nederland die uit de hand is gelopen
Dus wat je probeert te zeggen, dat wanneer ik een geweer op iemand zijn hoofd zet en de trekker overhaal het NIET de fout is van mij omdat ik de trekker overhaal maar van het geweer....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op
Het probleem is niet maver24 het probleem is gewoon de verzorgingsstaat Nederland die uit de hand is gelopen
Waar zeg ik dat dan weer?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel 2 problemen.
En dat slaat op dat jij zelf aangeeft dat jij er (ook) misbruik van zou maken, als je de kans had.
Goede vergelijking wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:55 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dus wat je probeert te zeggen, dat wanneer ik een geweer op iemand zijn hoofd zet en de trekker overhaal het NIET de fout is van mij omdat ik de trekker overhaal maar van het geweer....
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:55 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dus wat je probeert te zeggen, dat wanneer ik een geweer op iemand zijn hoofd zet en de trekker overhaal het NIET de fout is van mij omdat ik de trekker overhaal maar van het geweer....
Als de optie er is, hoef je toch geen misbruik te maken...
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat wanneer de overheid je een optie geeft om de hele dag op de bank te liggen, je het moet doen, want ja.... de optie is er.quote:
Is het een misdaad? Nee. Is het hypocriet? Absoluut.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goede vergelijking wel.
Betere vergelijking, mijn vader is fel tegen de hra maar maakt er wel gebruik van. Is dat meteen een misdaad? Je kunt als boer best tegen landbouw subsidie zijn maar er wel gebruik van maken.
Ach, over luttele dagen wordt er een bedrag op onze rekening gestort dat met een 4 begintquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel 2 problemen.
En dat slaat op dat jij zelf aangeeft dat jij er (ook) misbruik van zou maken, als je de kans had.
Lees mijn edit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:57 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat wanneer de overheid je een optie geeft om de hele dag op de bank te liggen, je het moet doen, want ja.... de optie is er.
Jij slaat de spijker op de kop iddquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hij komt er nog wel achter bij de herkeuring over een paar jaar, Toefmeister. En dan heeft hij een leeg cv en kom dan maar eens aan een leuke baan. Dan vragen ze "oh maar heb je ook geen vrijwilligerswerk gedaan ofzo?" Dan zegt mavertje "nee ik speelde liever fifa."
Bij mij niet. Verdien jij zo veel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, over luttele dagen wordt er een bedrag op onze rekening gestort dat met een 4 begint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Is jouw vader boerquote:
Nee het is niet hypocriet, je betaald belasting (zelfs maver24 betaald btw) dus mag je gebruik maken van de diensten die de overheid jou daarvoor biedt. Zegt niet dat je dat pakket aan diensten niet zou willen veranderen in ruil voor minder belasting o.i.dquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is het een misdaad? Nee. Is het hypocriet? Absoluut.
Je betaald... HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee het is niet hypocriet, je betaald belasting (zelfs maver24 betaald btw) dus mag je gebruik maken van de diensten die de overheid jou daarvoor biedt. Zegt niet dat je dat pakket aan diensten niet zou willen veranderen in ruil voor minder belasting o.i.d
Ja maar hoe betaalt hij die btwquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee het is niet hypocriet, je betaald belasting (zelfs maver24 betaald btw) dus mag je gebruik maken van de diensten die de overheid jou daarvoor biedt. Zegt niet dat je dat pakket aan diensten niet zou willen veranderen in ruil voor minder belasting o.i.d
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij mij niet. Verdien jij zo veel?Heb ook wat vakantie uren verkocht. Dus ik hoop dat het nog meer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autocorrectquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:59 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je betaald... HAHAHAHAHAHA
Oh en trouwens, je betaalt belasting van belastingcenten.... dus het is best hypocriet.
Ik heb mijn belastingaangifte nog terug, dat begint ook met een 4quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ook wat vakantie uren verkocht. Dus ik hoop dat het nog meer is
Ach ja, ik troost me maar met de gedachte dat hoewel ik er voor moet werken, hij alleen maar kan dromen van dit salarisquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:00 schreef Lastpost het volgende:
Gratis geld is anders wel heel verleidelijk. Mooi al die morele bezwaren, maatschappelijke druk en een kut mentaliteit en tokkie-instelling. Waarom zou ie 20 uur in de week gaan werken als ie aan het einde van de maand precies hetzelfde op z'n rekening heeft staan als wanneer ie lekker relaxed kan uitslapen, beetje Fifa spelen en in de tuin hangen met een biertje.
Kunnen we allemaal verwerpelijk vinden, misselijkmakend en getuigen van een beroerde mentaliteit maar face it, hij heeft het prima verder.
*mompelt iets met sociaal isolement en voldoening uit je werk halen*quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:00 schreef Lastpost het volgende:
Gratis geld is anders wel heel verleidelijk. Mooi al die morele bezwaren, maatschappelijke druk en een kut mentaliteit en tokkie-instelling. Waarom zou ie 20 uur in de week gaan werken als ie aan het einde van de maand precies hetzelfde op z'n rekening heeft staan als wanneer ie lekker relaxed kan uitslapen, beetje Fifa spelen en in de tuin hangen met een biertje.
Kunnen we allemaal verwerpelijk vinden, misselijkmakend en getuigen van een beroerde mentaliteit maar face it, hij heeft het prima verder.
Gaat ook helemaal niet alleen om jou Maver, jij weet net zo goed dat er heel veel mensen grof misbruik maken van de Wajong-regeling.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:02 schreef Maver24 het volgende:
denken jullie nou echt dat ik hier voor de lol op de bank heel de dag lig. Jij vergeten geloof ik dat ik wel met een rede in de wajong zit en dat de rede is dat ik zo ben dat ik lijd aan Sociale angsten en psychische waanbeelden. Ik kan heel moeilijk in het echt in nieuwe omgevingen komen en nieuwe mensen leren kennen. Zoek maar op op google. Sociale angst. Daarbuiten heb ik dus ook last van psychische waanbeelden, dat wil dus zeggen dat ik op de raarste moment beelden voorbij ziet komen in me gedachte waar je zeer angstig van kan worden. Dat bepaald ook merendeels mijn leven
Jij verdient goud geld met op FOK! zitten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach ja, ik troost me maar met de gedachte dat hoewel ik er voor moet werken, hij alleen maar kan dromen van dit salaris
Het probleem is, als Nederland verzorgingsstaat af gaat (wat in de toekomst gaat gebeuren, kijk maar naar het hele studiestelsel) deze mensen allemaal een probleem gaan krijgen. Gaat hij traantjes laten "OMDAT HET DE SCHULD IS VAN DE RABOBANK CQ OVERHEID". Het is niet moreel gedrag, het is een zekerheidsgedrag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:00 schreef Lastpost het volgende:
Maar lieve Mavertje, hoe is het dan wel mogelijk dat je in die catering gaat werken? Dan loop je toch weer tegen diezelfde problemen aan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:02 schreef Maver24 het volgende:
denken jullie nou echt dat ik hier voor de lol op de bank heel de dag lig. Jij vergeten geloof ik dat ik wel met een rede in de wajong zit en dat de rede is dat ik zo ben dat ik lijd aan Sociale angsten en psychische waanbeelden. Ik kan heel moeilijk in het echt in nieuwe omgevingen komen en nieuwe mensen leren kennen. Zoek maar op op google. Sociale angst. Daarbuiten heb ik dus ook last van psychische waanbeelden, dat wil dus zeggen dat ik op de raarste moment beelden voorbij ziet komen in me gedachte waar je zeer angstig van kan worden. Dat bepaald ook merendeels mijn leven
Ga hulp zoeken van de moneys die je uitgeeft aan packs.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:02 schreef Maver24 het volgende:
denken jullie nou echt dat ik hier voor de lol op de bank heel de dag lig. Jij vergeten geloof ik dat ik wel met een rede in de wajong zit en dat de rede is dat ik zo ben dat ik lijd aan Sociale angsten en psychische waanbeelden. Ik kan heel moeilijk in het echt in nieuwe omgevingen komen en nieuwe mensen leren kennen. Zoek maar op op google. Sociale angst. Daarbuiten heb ik dus ook last van psychische waanbeelden, dat wil dus zeggen dat ik op de raarste moment beelden voorbij ziet komen in me gedachte waar je zeer angstig van kan worden. Dat bepaald ook merendeels mijn leven. Ik slik niet voor niets medicijnen voor overdag en snachts om vooral die psychische waanbeelden te onderdrukken en jezelf rustig te houden
Dat mocht ik willenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij verdient goud geld met op FOK! zitten?
Vorig jaar moest ik me dan ziek melden. De kwaal die ik had was vrij ernstig, maar ben welgeteld 7 hele dagen thuis gebleven. Toen ben ik 2 uur per dag weer gaan "werken".quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:00 schreef Lastpost het volgende:
Handige Harry komt ook weer neuzen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:02 schreef Confetti het volgende:
Je moet niet boos worden op de parasieten maar op het systeem dat dit mogelijk maakt.
Werken loont bijna niet meer als je niet meer dan 30k per jaar kan binnenharken.
Maar je kunt wel precies het aantal uren cateringswerk doen zodat je niet gekort wordt op je uitkering... Tja.... Echt, op dat punt viel mijn medelijden weg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:02 schreef Maver24 het volgende:
denken jullie nou echt dat ik hier voor de lol op de bank heel de dag lig. Jij vergeten geloof ik dat ik wel met een rede in de wajong zit en dat de rede is dat ik zo ben dat ik lijd aan Sociale angsten en psychische waanbeelden. Ik kan heel moeilijk in het echt in nieuwe omgevingen komen en nieuwe mensen leren kennen. Zoek maar op op google. Sociale angst. Daarbuiten heb ik dus ook last van psychische waanbeelden, dat wil dus zeggen dat ik op de raarste moment beelden voorbij ziet komen in me gedachte waar je zeer angstig van kan worden. Dat bepaald ook merendeels mijn leven. Ik slik niet voor niets medicijnen voor overdag en snachts om vooral die psychische waanbeelden te onderdrukken en jezelf rustig te houden
Ik loop al 2 jaar bij PSYQ. Ik heb wel degelijk al 2 jaar lang hulp met een behandelaar en een psychiaterquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:03 schreef poker4lifee het volgende:
zijn genoeg therapieën die je daar vanaf moeten kunnen helpen toch Maver?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ik me dan ziek melden. De kwaal die ik had was vrij ernstig, maar ben welgeteld 7 hele dagen thuis gebleven. Toen ben ik 2 uur per dag weer gaan "werken".
Niet om te zeggen van: "kijk mij eens een goede mentaliteit hebben" , maar ik werd gewoon doodongelukkig thuis. 3 weken vrij zonder plannen kan ik ook niet gelukkig van worden. Ik ben niet jaloers op het leven van een uitkeringsgerechtigde. Ik zou echt gillend gek worden.
Misschien heb jij een leuke (kantoor)baan maar het alternatief voor de meeste uitkeringsgerechtigden is zwaar fabrieksarbeid of een hongerloon in de horeca. Dan is de keuze snel gemaaktquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ik me dan ziek melden. De kwaal die ik had was vrij ernstig, maar ben welgeteld 7 hele dagen thuis gebleven. Toen ben ik 2 uur per dag weer gaan "werken".
Niet om te zeggen van: "kijk mij eens een goede mentaliteit hebben" , maar ik werd gewoon doodongelukkig thuis. 3 weken vrij zonder plannen kan ik ook niet gelukkig van worden. Ik ben niet jaloers op het leven van een uitkeringsgerechtigde. Ik zou echt gillend gek worden.
Je hoeft dit echt niet allemaal op internet te zetten omdat een paar mensen hier een meningkje hebben zonder verstand van zaken hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik loop al 2 jaar bij PSYQ. Ik heb wel degelijk al 2 jaar lang hulp met een behandelaar en een psychiater
www.psyq.nl
ga maar eens kijken op de website
Ik weet ook niet of ik het gaat doen vanwege mijn angsten. Het is voor mij al een hele hele grote stap mocht het zover komen. Dat snappen jullie denk ik niet helemaalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar je kunt wel precies het aantal uren cateringswerk doen zodat je niet gekort wordt op je uitkering... Tja.... Echt, op dat punt viel mijn medelijden weg.
Ik heb een hele fijne werkgever en inderdaad ook collega's die voor me klaarstonden. Dat is wel goed opgemerkt van je. Als je in een vleesfabriek werkt is het allemaal anders inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Misschien heb jij een leuke (kantoor)baan maar het alternatief voor de meeste uitkeringsgerechtigden is zwaar fabrieksarbeid of een hongerloon in de horeca. Dan is de keuze snel gemaakt
Ik wil gewoon open en eerlijk zijn tegen jullie en vertellen wat er degelijk speelt en dat het niet allemaal een lolletje is wat jullie denken en dat ik er misbruik van maak want zo komt het wel over bij mijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hoeft dit echt niet allemaal op internet te zetten omdat een paar mensen hier een meningkje hebben zonder verstand van zaken he(mijzelf inclusief) .
Als je wat minder over jezelf had vertelt zat je niet eens in deze situatie.
Snap jij dat andere mensen dat zo zien?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon open en eerlijk zijn tegen jullie en vertellen wat er degelijk speelt en dat het niet allemaal een lolletje is wat jullie denken en dat ik er misbruik van maak want zo komt het wel over bij mij
Maar waarom wil je dit wel proberen, mits het niet ten koste gaat van je uitkering, en dus wel meer inkomsten gaat genereren (terwijl je eigenlijk hoopt en verwacht dat je je studieschuld niet terug hoeft te betalen),quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het gaat doen vanwege mijn angsten. Het is voor mij al een hele hele grote stap mocht het zover komen. Dat snappen jullie denk ik niet helemaal
Ja ik vind het allemaal prima hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon open en eerlijk zijn tegen jullie en vertellen wat er degelijk speelt en dat het niet allemaal een lolletje is wat jullie denken en dat ik er misbruik van maak want zo komt het wel over bij mij
Ik stem niet want ik ben geen voorstander van de verzorgingsstaat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stem je 22 mei wel VVD, ik bedoel dat is toch VOOR DE HARDWERKENDE NEDERLANDER!
Geef mij nu je angst. Ik geef je er hoop voor terugquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het gaat doen vanwege mijn angsten. Het is voor mij al een hele hele grote stap mocht het zover komen. Dat snappen jullie denk ik niet helemaal
Geef mij nu je coins, ik geef je Matuidi terugquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geef mij nu je angst. Ik geef je er hoop voor terug
Geef mij nu je Ronaldo, je krijgt hem nooit meer terug.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geef mij nu je coins, ik geef je Matuidi terug
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geef mij nu je coins, ik geef je Matuidi terug
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef mij nu je Ronaldo, je krijgt hem nooit meer terug.
gr gr bob.
Hardlop lachen welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef mij nu je Ronaldo, je krijgt hem nooit meer terug.
gr gr bob.
Dus jij hebt afgezien van je stufi, je aow ga je weigeren en mocht je werkloos worden weiger je WW/bijstand? Anders ben je een hypocriet want stel je voor dat je ergens geen voorstander van bent en er toch gebruik van maaktquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik stem niet want ik ben geen voorstander van de verzorgingsstaat.
Ze doen toch wat ze willen. Zo lang ik maar van mezelf denk dat ik niet een of andere loser ben die nog steeds met 25+ het handje moet vastgehouden hebben.
Het is wel zielig dat zulke parasieten bestaan. Dit gaat tegen elk belang van iets verdienen in.
Ik heb geen stufi. Nooit niet gehad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus jij hebt afgezien van je stufi, je aow ga je weigeren en mocht je werkloos worden weiger je WW/bijstand? Anders ben je een hypocriet want stel je voor dat je ergens geen voorstander van bent en er toch gebruik van maakt
Dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:24 schreef Toefjes het volgende:
Mensen die echt niks kunnen moeten gebruik kunnen maken van de verzorgingsstaat. Mensen die echt ziek zijn. Niet de deur uit kunnen. Sterker nog, die moeten meer kunnen krijgen dan de bijstandsnorm nu, want ziek worden is ellendig en daar vraagt niemand om.
Plus, als er 200K vacatures zijn en 700K werklozen.. Laat ze eerst het werkloosheidsprobleem maar eens oplossen.
Maar ik vind wel, dat als je zelfstandig een huishouden kunt runnen, de deur uit kan... Kun je best voor hulpbehoevende bejaarden boodschappen doen of iets dergelijks. Al is het alleen maar voor het gevoel van eigenwaarde.
ahh okequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik loop al 2 jaar bij PSYQ. Ik heb wel degelijk al 2 jaar lang hulp met een behandelaar en een psychiater
www.psyq.nl
ga maar eens kijken op de website
Maar waar leg je de grens? En dan gaan al die profiteurs onder de wajongers (dus niet allemaal, alleen de profiteurs) weer naar het malieveld om te roepen dat het DIZKRIMINAZIE ISquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef Lastpost het volgende:
Ook mee eens. Wat mij betreft wordt de Wajong opgesplitst in een groep jongeren die kunnen werken en een groep die echt niets kan. Laatste groep een hogere uitkering, eerste groep een lager basisbedrag dat oploopt bij (vrijwilligers)werk en maatschappelijke betrokkenheid en ook hoger kan uitvallen dan de huidige normeringen.
Dit systeem stimuleert gewoon niet, niet enkel bij Maver maar bij praktisch iedereen die er amper tot niets bij krijgt t.o.v. de huidige situatie.
Is wel een prachtig systeem maar wie gaat er bepalen of je echt niets kan of dat jongeren wel kunnen werken? Want dat is waar het nu ook fout gaat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef Lastpost het volgende:
Ook mee eens. Wat mij betreft wordt de Wajong opgesplitst in een groep jongeren die kunnen werken en een groep die echt niets kan. Laatste groep een hogere uitkering, eerste groep een lager basisbedrag dat oploopt bij (vrijwilligers)werk en maatschappelijke betrokkenheid en ook hoger kan uitvallen dan de huidige normeringen.
Dit systeem stimuleert gewoon niet, niet enkel bij Maver maar bij praktisch iedereen die er amper tot niets bij krijgt t.o.v. de huidige situatie.
#JBGFSquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:30 schreef Ozz-03 het volgende:
2 vingers in de neus naar Divisie 2 en nu kansloos degraderen naar divisie 4 op de PS4.
Ik vind dat jongeren die gewoon mobiel zijn, zich elke week minimaal 1 of 2 keer bij de gemeente moeten melden om te gaan schoffelen/treinen opruimen/andere maatschappelijke werkzaamheden en zo niet, minder uitkering. Stimuleren voor ander werk te gaan zoeken en stimuleren om iets productief te doen in de tijd dat je zoekt naar ander werk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef Lastpost het volgende:
Zelden zo hard gelachen.gifquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap sowieso de commotie niet om zo'n stom spelletje
[ afbeelding ]
Mequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik heb geen stufi. Nooit niet gehad.
Ik ben met 16 jarige (gestopt met school) gaan werken. Geld verdiend, gestudeerd en aan me ouders een kleine bijdrage gevraagd.
Ik haatte dat vroeger zo ergquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap sowieso de commotie niet om zo'n stom spelletje
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar iemand anders speelde het de hele tijd (en toen hadden we nog maar 1 computer)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:36 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik snapte er geen kut van vroeger op Windows 95.
Neequote:
MEER MEER MEER.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:39 schreef Toefjes het volgende:
Waar de grens ligt. Daar zijn experts voor. Maar het kan toch zeker niet zo zijn dat mensen die de diagnose kanker krijgen ook nog eens financieel gestraft worden, omdat het systeem dat verzorgingsstaat heet aan alle kanten misbruikt wordt?
Ik zou trouwens een slechte premier zijn. Ik zou borstvergroting gratis maken en het dragen van g-strings onder broekmaat 40 verplicht stellen.
Maar die experts zijn er nu ook al maar dat werkt blijkbaar ook nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:39 schreef Toefjes het volgende:
Waar de grens ligt. Daar zijn experts voor. Maar het kan toch zeker niet zo zijn dat mensen die de diagnose kanker krijgen ook nog eens financieel gestraft worden, omdat het systeem dat verzorgingsstaat heet aan alle kanten misbruikt wordt?
Ik zou trouwens een slechte premier zijn. Ik zou borstvergroting gratis maken en het dragen van g-strings onder broekmaat 40 verplicht stellen.
Die zijn er nu ook zou je denkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:39 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Ik eet nog heel afentoe weleens een Lionquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.upcoming.nl/zw(...)t-meer-eet-of-drinkt ik mis de FritesHeel veel van deze bestaan nog gewoon... dat Sonic-ijsje
Toen zag ik dit...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.upcoming.nl/zw(...)t-meer-eet-of-drinkt ik mis de FritesHeel veel van deze bestaan nog gewoon... dat Sonic-ijsje
Met een kleine aantekening.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben tevens voor totale afschaffing van die wajong, bijstand is er al.
Die vrieslolies moet ik maar weer eens gaan inslaanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat zijn hele dunne, die zijn ook wel lekker maar ze zijn niet te vergelijken met die oude. En die hadden dus ook Flippo'squote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Frites heb je toch nog van AH Huismerk DS?
Ohja ik herinner me het weer. Die waren idd lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zijn hele dunne, die zijn ook wel lekker maar ze zijn niet te vergelijken met die oude. En die hadden dus ook Flippo's
Maar wel makkelijker, omdat er dezelfde regels zijn. Minder regels = minder geld. En uiteindelijk moet gewoon iedereen aan de slag. Desnoods op vrijwillige basis.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Met een kleine aantekening.
Wajong is er natuurlijk voor de jongeren die (al dan niet deels) zijn afgekeurd voor arbeid en bijstand is juist een tijdelijk vangnet om de mensen te ondersteunen in de korte (dat is de bedoeling) periode dat ze zonder eigen inkomen zitten. Als je die groepen bij elkaar plaatst met dezelfde eisen en verplichtingen krijg je natuurlijk een chaos omdat ze totaal verschillend zijn van elkaar.
Zitten er overigens ook genoeg in de bijstand die eigenlijk gewoon in een ander vangnet thuis horen maar er niet in terecht komen, daar mag ook weleens iets aan gedaan worden.
en die space jam holo kaarten en crubixen (die je ook in die sjipszakken kon halenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zijn hele dunne, die zijn ook wel lekker maar ze zijn niet te vergelijken met die oude. En die hadden dus ook Flippo's
Maar andere landen zijn dan boos dat mensen het gemakkelijk via hier kunnen verkrijgen, en dan willen ze niet meer met ons handelen wat ons miljarden kostquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wel makkelijker, omdat er dezelfde regels zijn. Minder regels = minder geld. En uiteindelijk moet gewoon iedereen aan de slag. Desnoods op vrijwillige basis.
Ohja, bepaalde drugs kun je ook gerust legaliseren. Scheelt miljarden in de kosten v.w.b. justitie, inzet politie. Zorg dat er accijns opkomt, en je bent bijna van het begrotingstekort af. Steek een paar miljard in goede voorlichting, zodat mensen weten waar ze aan beginnen.
En je komt het milieu ook nog eens tegemoet als je ziet dat al die chemicalien zomaar overal gedumpt worden.
Dan de oorlog verklaren aan die landen. Wie niet voor ons is, is tegen ons.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar andere landen zijn dan boos dat mensen het gemakkelijk via hier kunnen verkrijgen, en dan willen ze niet meer met ons handelen wat ons miljarden kost
Space Jamquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:54 schreef Grandesco het volgende:
[..]
en die space jam holo kaarten en crubixen (die je ook in die sjipszakken kon halen)
bah bah, ik moest bijna kotsen van die ozzie bbqquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ohja ik herinner me het weer. Die waren idd lekker
Die ozzie BBQ chips van Lays zijn trouwens ook fucking lekker
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Space Jam
[ afbeelding ]
Mooie tijden toen ik nog een jongetje van 6-8 was.
De groepen zijn gewoon te verschillend. Doel kan dan wel hetzelfde zijn, maar de aanpak moet toch echt anders om succesvol te laten zijn en dat kost op de korter termijn vast meer. Maar juist die groep kwetsbare die nu in de Wajong zit heeft extra aandacht, (hulp)middelen en een gerichte aanpak nodig om aan een baan te komen én 'm te behouden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wel makkelijker, omdat er dezelfde regels zijn. Minder regels = minder geld. En uiteindelijk moet gewoon iedereen aan de slag. Desnoods op vrijwillige basis.
You accidentally a word.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:18 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon iedereen die de staat meer kost dan opbrengt allemaal het land.
Gr gr
Ja moest snel want ik dacht al dat je zou gaan ninja'enquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik het al gewijzigd
edit. en nog een typo ook
Hij gaat er komenquote:
snapte er ook niks vanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:36 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik snapte er geen kut van vroeger op Windows 95.
Banketbakkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn broer raadde een keer een woord terwijl alleen de categorie 'beroep' er stond en het woord had 12 letters.
BEREDEN PLISIEquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn broer raadde een keer een woord terwijl alleen de categorie 'beroep' er stond en het woord had 12 letters.
Lijkt me een kutding gr grquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
Mijn Gear fit binnen![]()
Vanavond lekker stukkie rennen.
quote:
Victor Reinierquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:43 schreef Grandesco het volgende:
[..]
En lucky letters met die gast van Baantjer...
Prijzenslagquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:43 schreef Grandesco het volgende:
[..]
En lucky letters met die gast van Baantjer...
5 tegen 5 met Peter Jan Rensquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prijzenslag
Die remake met Carlo Boszhard
Die was juist briljant.. ik heb alle afleveringen gezien (op Talpa) en het waren er nog best veel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
5 tegen 5 met Peter Jan Rens
Die remake met Gordon heeft ook 2 afleveringen geduurt....
Dat is toch van The Price is right? Dat heeft Carlo ook eens gedaan. En laatst Eddy Zoey ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prijzenslag
Die remake met Carlo Boszhard
QFTquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die was juist briljant.. ik heb alle afleveringen gezien (op Talpa) en het waren er nog best veel.
*geduurdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
5 tegen 5 met Peter Jan Rens
Die remake met Gordon heeft ook 2 afleveringen geduurt....
Ik ben de naam alweer vergeten, maar dat zou best kunnen jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is toch van The Price is right? Dat heeft Carlo ook eens gedaan. En laatst Eddy Zoey ook
Barney bij the Price is right
De Amerikaanse The Price is Right met Bob Barker die het 40 seizoenen heeft volgehouden of zoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is toch van The Price is right? Dat heeft Carlo ook eens gedaan. En laatst Eddy Zoey ook
Barney bij the Price is right
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Family Feud is ook gewoon 5 tegen 5.. daar zijn zoveel grappige momenten van te vinden op YouTube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |