PowLitie =/= PowNewsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:40 schreef PandaDrop het volgende:
Doet me denken aan PowNews.![]()
Met Apple-beeldschermen.
Op de achterkant van Iphone5 zie je wel een IMEI nummer hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:36 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Op de achterkant van de iPhone zie je geen IMEI maar serienummer.
Maak een afspraak met hem, controleer het serienummer en neuk hem als het jouw telefoon is. Wel eventueel backup mee.
Het lijkt mij dat je vriend net zoveel kans maakt om herkend te worden als jij. Ik zou met zijn tweeen er op af gaan. Dat is veiliger dan alleen. Gebruik geen geweld, hoe kwaad je ook wordt. Je mag ook niet zomaar de telefoon terugstelen, let daar ook goed op.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Met 3 vrienden bieden, afspraak maken, iemand anders laten checken en de rest wacht om de hoek. Als het teken gegeven is met ze allen hem de touwtyfus slaan en hand afhakken en dan de politie bellen dat ie last van losse handjes heeft
Maar hey, dat zou ik willen doen.
Realiteit is dat ik geen handjes afhak maar wel fysiek ga worden
Dan is hij een heler. Net zo erg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:51 schreef johnykamau het volgende:
Daarnaast is het niet te bewijzen dat hij mijn telefoon gestolen heeft, dit kan ook een vriendje van hem zijn geweest.
Dat voldoetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:53 schreef johnykamau het volgende:
[..]
1,96 en 93 kg, wel een vriendelijk gezicht (helaas in deze situatie)
Jezus, wordt dit nog gebruikt joh?quote:
en nu de wijkagent inlichten dattie eff meegaat...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:17 schreef johnykamau het volgende:
UPDATE: Ik heb net gebeld met de verkopen en spreek vanavond 8 uur met hem af voor een ontmoeting. Dit wordt gekkenwerk
Mocht de FOK knokploeg interesse hebben om erbij te zijn dan laat ik de locatie nog wel weten
Het was inderdaad wel mijn plan politie in te lichten van tevoren zodat die erbij kunnen zijn. Ik heb afgesproken op een centraal station (grote stad) zodat er sowieso sociale controle is mocht er echt gezeik komenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
en nu de wijkagent inlichten dattie eff meegaat...
Succes, hoop dat het ook echt je telefoon isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:17 schreef johnykamau het volgende:
UPDATE: Ik heb net gebeld met de verkopen en spreek vanavond 8 uur met hem af voor een ontmoeting. Dit wordt gekkenwerk
Mocht de FOK knokploeg interesse hebben om erbij te zijn dan laat ik de locatie nog wel weten
Daarmee heeft TS zijn foto's etc niet terug.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:37 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik zou aangifte doen en opsturen naar de inboedel verzekering en zo een nieuwe kopen.
Eerlijk gezegd verwacht ik dat ze de telefoon al gereset hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daarmee heeft TS zijn foto's etc niet terug.
Heb je 'Vind mijn iPhone' niet aanstaan? Ik kan altijd zien op icloud waar mijn toestel is.Moet ie wel aan staan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:45 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd verwacht ik dat ze de telefoon al gereset hebbenmaar met alleen m'n telefoon terug zou ik al blij zijn!
Ze hebben het apple ID eruit verwijderdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:47 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Heb je 'Vind mijn iPhone' niet aanstaan? Ik kan altijd zien op icloud waar mijn toestel is.Moet ie wel aan staan.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:03 schreef Leonos het volgende:
Welk station afgesproken en hoe laat?
Misschien leuk om even te komen kijken!
de (mogelijke) dader komt even rondvragenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:03 schreef Leonos het volgende:
Welk station afgesproken en hoe laat?
Misschien leuk om even te komen kijken!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
de (mogelijke) dader komt even rondvragen
Heb je Zoek mijn iPhone ingeschakeld staan? En de lost mode geactiveerd?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:45 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd verwacht ik dat ze de telefoon al gereset hebbenmaar met alleen m'n telefoon terug zou ik al blij zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |