ik weet het ook niet, zit af en toe met open mond te kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef isax het volgende:
[..]
is hij bang dat je zijn onderbroelijn ziet door zijn broek?
vind ik ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:46 schreef isax het volgende:
een handoek over je piemel kunnen laten hangen vind ik altijd toch wel knap.
Goed gezegd!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
staan best veel foto's op, klik op de link en je vind hem bijna gelijk geloof ik
hup hup doe er maar wat voor
ja dat snap ik nu welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Goed gezegd!Linken naar posts in KPD word als niet netjes beschouwd begreep ik laatst. Had mijn post toen snel geedit... Weet niet of het jullie überhaupt opgevallen was...
Zit jij in de KPD? Met je foto's?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Goed gezegd!Linken naar posts in KPD word als niet netjes beschouwd begreep ik laatst. Had mijn post toen snel geedit... Weet niet of het jullie überhaupt opgevallen was...
wist niet dat dat als iets bijzonder werd ervaren... Dat kan toch elke manquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:46 schreef isax het volgende:
een handoek over je piemel kunnen laten hangen vind ik altijd toch wel knap.
maar niet iedere vrouw.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
wist niet dat dat als iets bijzonder werd ervaren... Dat kan toch elke man
niet als ie heel klein isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
wist niet dat dat als iets bijzonder werd ervaren... Dat kan toch elke man
mij ben je kwijt, wij hebben toch niets om een handdoek aan op te hangenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:51 schreef isax het volgende:
[..]
maar niet iedere vrouw.
is zoiets als staad plassen.
je kan m toch ook gewoon om je nek hangen, of is dat raar?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mij ben je kwijt, wij hebben toch niets om een handdoek aan op te hangen
of je moet hele grote en harde tepels hebben maar anders zie ik niet in hoe![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
je kan m toch ook gewoon om je nek hangen, of is dat raar?
Welke foto'squote:
we hebben toch ook geen mogelijkheid om staand te plassen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mij ben je kwijt, wij hebben toch niets om een handdoek aan op te hangen
of je moet hele grote en harde tepels hebben maar anders zie ik niet in hoe![]()
ooh dacht dat je ene linkje naar jezelf hadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Welke foto's![]()
Maar nee dus....
Heb ooit eens op een ander forum in "gewaagd" topic gepost, maar dat was van het zelfde kaliber als mijn "pens-foto"
dat kan dan weer wel bijna elke vrouwquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:51 schreef isax het volgende:
[..]
maar niet iedere vrouw.
is zoiets als staad plassen.
joggingbroekquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Welke foto's![]()
Maar nee dus....
Heb ooit eens op een ander forum in "gewaagd" topic gepost, maar dat was van het zelfde kaliber als mijn "pens-foto"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |