hehe, ik val dus gewoon niet opquote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Majoraan, long time no see? Waar was je al die tijd
Volgens mij nooit gezien. Hij krijgt wel een 7,6 dus misschien moet ik hem maar eens gaan bekijken.quote:
Is een leuke film, begon als horror met evil dead 1 en 2, daarna maakte ze een komedie variant erop.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Volgens mij nooit gezien. Hij krijgt wel een 7,6 dus misschien moet ik hem maar eens gaan bekijken.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is een leuke film, begon als horror met evil dead 1 en 2, daarna maakte ze een komedie variant erop.
Maar deze moet je echt wel weten:
[ afbeelding ]
Ik las in de COS dat hij buiten in een kuil slaapt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zit nu op TLC "Escape the Prophet" te kijken.
Die Rienk past precies in het verhaal.
Ook zo'n creep die alles naar zijn hand wil zetten.
Vragen met een wedervraag beantwoord (priesterpraat) om de aandacht van de werkelijke vraag te ontwijken, omdat hij in die vraag zijn gelijk niet krijgt en kan hebben.
Ik blijf het een eng mannetje inden en ik snap Nicoline ook totaal niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik las in de COS dat hij buiten in een kuil slaapt.
Had al het idee geopperd om die kuil snel dicht te gooien.
Heb sowieso een hekel aan mensen die hun eigen menig opdringen aan anderen, en nooit openstaan voor de mening van een ander.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik blijf het een eng mannetje inden en ik snap Nicoline ook totaal niet.
Valt me nog mee dat ze niet met zo'n mormoons "mantelpakje" aan moet lopen van hem en dat doet ze dan ook nog ........ maar niet heus
Hij zal wel blij zijn dat Robin eruit ligt.
BAH bah, onzedelijk gedrag...
Maar ondertussen vond hij het maar al te leuk met die neptieten.
Enige is dat Robin die "mormoon" enige weerstand bood en hij dan weer met zijn "priesterpraat" kwam opzetten.
De enige die het nu nog doet is Dennis. Die kijkt ook door hem heen.
Sliep welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 04:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb sowieso een hekel aan mensen die hun eigen menig opdringen aan anderen, en nooit openstaan voor de mening van een ander.
Hij vind Isa hypocriet maar zelf kan meneer er ook wat van.
Maar ik ga slapen.
Welterusten allemaal
Dat had ik graag willen zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 04:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sliep wel
Ik wil nog even een voorbeeld aandragen van Rienk zijn "priesterpraat"
Rien noemde Wilders een leugenaar.
Dennis vroeg hem waar Wilders heeft gelogen, hij vroeg om één leugen van Wilders.
Daarop had Rienk geen antwoord en begon met zijn "priesterpraat"
Het ontwijken van de vraag en zijn mening op te dringen met een wedervraag.
Dennis vroeg hem herhaaldelijk, zonder in te gaan op de manipulatieve en ontwijkende vragen van Rienk: "Vertel één leugen van Wilders....."
En toen liep Rienk weg.
Precies wat er gisteren ook te zien was bij dat programma over die mormonen.
Precies zoals Rienk zich gedraagt.
Bij een vraag waar hij niet op kan en wil antwoorden het met een tegenvraag en stelling brengen, zodat het in zijn straatje komt.
Dat moaning effect heb ik wel eens vaker op vrouwenquote:
Suc6!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:31 schreef Pavement het volgende:
Tijd om ff goed te klussen vandaag goed weer lekker vrij, ff het dak na kijken zit een lek ergens bij mn schoorsteen ik hoop niet erin
Inderdaad. Zon. Gelukkig zijn de screens naar beneden in de kantine en de studio.quote:
Ik zat net te denken, jammer dat ik zo laat wakker ben anders hadden we best kunnen lunchen vandaag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inderdaad. Zon. Gelukkig zijn de screens naar beneden in de kantine en de studio.
12:00 -> 13:00quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
Gaat ie lachen. Ik was serieus!
Hoe laat heb je normaalgesproken ongeveer pauze dan?
wonen jullie dichtbij elkaar?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat net te denken, jammer dat ik zo laat wakker ben anders hadden we best kunnen lunchen vandaag.
Ja zie je? Dat red ik niet meer nu. Moet nog douchen en het is denk ik een minuut of 20 fietsen. Ik moet dat soort dingen gewoon eerder bedenken.quote:
skip het douchequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zie je? Dat red ik niet meer nu. Moet nog douchen en het is denk ik een minuut of 20 fietsen. Ik moet dat soort dingen gewoon eerder bedenken.
Voordeel is wel dat ik altijd pauze heb van 12:00 tot 13:00. Das makkelijk. Behalve vrijdag, dan ben ik vrij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zie je? Dat red ik niet meer nu. Moet nog douchen en het is denk ik een minuut of 20 fietsen. Ik moet dat soort dingen gewoon eerder bedenken.
Ik denk het wel maar ben niet zeker. Stel je vraag hier even: LIF / De Action #86 Met vliegende bonsia's en vleesetende plantjes daar zitten de pro's.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:24 schreef isax het volgende:
mensen die verstand hebben van de action:
verkopen ze daar glitter poeder?
ik heb geen zin om naar pipo's te gaan
Neuh al zal het hemelsbreed niet 100 km zijn. Maar zijn school zit wel in deze stad.quote:
knus, wat voor school doe je? grafische school ofzo?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga naar school in dezelfde stad als waar zij woont.
gewoon een fok! stadjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk het wel maar ben niet zeker. Stel je vraag hier even: LIF / De Action #86 Met vliegende bonsia's en vleesetende plantjes daar zitten de pro's.
Action.
[..]
Neuh al zal het hemelsbreed niet 100 km zijn. Maar zijn school zit wel in deze stad.
Ik woon wel heel dichtbij Gert.
Zelfs dan hebben we slechts tijd voor het naar binnen proppen van een halve boterham. En Zwab kennende wil hij dan iets hips als zeewier ofzo.quote:
Wordt het volgende week ook mooi weer? Ik kan meestal op ma, di en do.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ik altijd pauze heb van 12:00 tot 13:00. Das makkelijk. Behalve vrijdag, dan ben ik vrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Industrieel Product Ontwerpen. Dus een ander soort design, maar toch design.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:29 schreef isax het volgende:
[..]
knus, wat voor school doe je? grafische school ofzo?
Dat is al gauw in een grote stad. Maar er wonen er hier wel een flink aantal ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:30 schreef isax het volgende:
[..]
gewoon een fok! stadje![]()
en ik ga het er meteen vragen, straks fiets ik voor niets het stomme alien ding op.
Maandagen ben ik zelfs gewoon klaar na 12:00, dus tenzij m'n projectgroep ineens tijd inlast (Wat zelden nodig is, we werken prima voorlopig) hebben we dan het meeste tijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelfs dan hebben we slechts tijd voor het naar binnen proppen van een halve boterham. En Zwab kennende wil hij dan iets hips als zeewier ofzo.
[..]
Wordt het volgende week ook mooi weer? Ik kan meestal op ma, di en do.
Ik moet wel om kwart voor 3 weer aan deze kant van de stad zijn he?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maandagen ben ik zelfs gewoon klaar na 12:00, dus tenzij m'n projectgroep ineens tijd inlast (Wat zelden nodig is, we werken prima voorlopig) hebben we dan het meeste tijd.
Omdat met dit weer alle tafeltjes buiten al bezet zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
Zwab waarom zit jij in de aula en niet lekker aan het water?
ander soort design is leukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Industrieel Product Ontwerpen. Dus een ander soort design, maar toch design.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet wel om kwart voor 3 weer aan deze kant van de stad zijn he?
hij heeft wat dingetjes gepost. ik was onder de indruk! jaar halen is altijd goedquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zwab maakt toffe dingen. En gaat gewoon het jaar halen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zag heel deze spoiler niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had me bij Henk verteld over die lamp, cool dat het nu concreet wordt. Heb je nou al iets bedacht voor de verjaardag van Dinges?
Een aantal dingen, maar ik moet nog even krijgen hoe uitvoerbaar het wordt. Wil na die sjaal in ieder geval ook zelf wat terug maken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag heel deze spoiler niet.
Je had me bij Henk verteld over die lamp, cool dat het nu concreet wordt. Heb je nou al iets bedacht voor de verjaardag van Dinges?
Bloed, zweet en tranen moeten er in!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een aantal dingen, maar ik moet nog even krijgen hoe uitvoerbaar het wordt. Wil na die sjaal in ieder geval ook zelf wat terug maken.
Helaas wast dat er allemaal weer zo lastig uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bloed, zweet en tranen moeten er in!
BBQbrunch!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat net te denken, jammer dat ik zo laat wakker ben anders hadden we best kunnen lunchen vandaag.
het vaticaan heeft daar wat oplossingen voorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas wast dat er allemaal weer zo lastig uit.
je mes breekt de verkeerde kant om schuin afquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:41 schreef DeZwabber het volgende:
Schetsen blijft leuk, ook al zijn het de simpele dingen.
[ afbeelding ]
ik heb zelfs een korte broek aan vandaagquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:44 schreef ChocoFan het volgende:
goede middag mensen
wat een weertje nog steeds zeg
en ff een leuk filmpje
![]()
![]()
Wat?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
je mes breekt de verkeerde kant om schuin af
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik heb zelfs een korte broek aan vandaag
inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:52 schreef isax het volgende:
ik zit te luisteren naar utopia
en ruud is zijn medicatie aan het afbouwen?
dat word feest in utopia
hapquote:
en de afkick verscheinselenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
inderdaad![]()
want zoveel zelfbeheersing heeft ie niet en dan zonder medicatie
![]()
als je goed afbouwt heb je daar geen last vanquote:
Dat wel ja. Mweh, het was een schetsoefening van een kwartiertje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
hap![]()
Haha... Ja nee, je heft moet andersom schuin... Bij die op de foto zit nog een metalen ding er voor wat wel met de schuinte van het mes mee loopt... Zonder breekt het erg moeilijk
ja dat geloof ik best dan jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik neem aan dat het in overleg met zijn voorschrijvend psychiater is? Vroeger toen ik nog medicijnen gebruikte heb ik het ook wel eens zelf gedaan. Kon daarna gelijk naar een dubbele dosis.
Ik had het de eerste of tweede keer hardlopen dat ik een keer door de knieën zaktequote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:08 schreef ElisaaaaaE het volgende:
[..]
Precies! Je hoort je te voelen alsof je doodgaat de eerste 10 minuten, daarna wordt het pas leuk
ik twijvel of ze de regels volgen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik neem aan dat het in overleg met zijn voorschrijvend psychiater is? Vroeger toen ik nog medicijnen gebruikte heb ik het ook wel eens zelf gedaan. Kon daarna gelijk naar een dubbele dosis.
Hahah heeeerlijk. Ik heb nog steeds bij elke afstand tussen de 2 en de 3 km. In mijn hoofd komt het goed als ik de 3 maar haal, ook al moet ik er daarna nog 17. Alsof het moeilijkste deel dan toch al over is!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:09 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had het de eerste of tweede keer hardlopen dat ik een keer door de knieën zakte![]()
maar dat bleek omdat ik er nog niet aan gewend was.
vooral omdat er van alles ligt te rottequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
Deze dagen is de trein in de spits een speciaal soort hel.
Glitters, zagen, ik ben wel heel benieuwd naar je maquette.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:14 schreef isax het volgende:
27 graden![]()
komt me niet echt goed uit omdat ik moet zagen en doen.
dan maar avond werk
zal wel laten zien als het klaar is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Glitters, zagen, ik ben wel heel benieuwd naar je maquette.
shit mijn luifels staan open in amsterdamquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:22 schreef Joezi het volgende:
Mijn kaarsen zijn krom gesmolten in de vensterbank
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:22 schreef Joezi het volgende:
Mijn kaarsen zijn krom gesmolten in de vensterbank
Brengt dat ongelukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:23 schreef isax het volgende:
[..]
shit mijn luifels staan open in amsterdam
dan zal ik ook wel gesmolten alles hebben
Ik heb ook al een thermische barst in een van mijn ramen.. pats een hele barst van begin naar eind..quote:
Oh dat is wel minder.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb ook al een thermische barst in een van mijn ramen.. pats een hele barst van begin naar eind..
check en een leipe huisbaasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:28 schreef isax het volgende:
[..]
wel als je een houten vloer hebt en een huisbaas
Van die dunne witte polystyreenplaten? Met een scherp mesje insnijden en langs de rand afbreken. Gaat altijd perfect. Als het heel kronkelig is een figuurzaagje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:18 schreef isax het volgende:
[..]
zal wel laten zien als het klaar is.
een ding: van die plastic platen zagen...niet aan te raden. geen idee hoe het eigenlijk moet maar ik heb gewoon een zaagje
pfff heet nu boven op, kon niks vinden heb maar de loodslabben vervangen en nu hoop ik dat mn zolderruimte droog blijft na de eerst volgende bui.quote:
het is redelijk dik en heeft van die bobbeltjes. dus denk niet dat scherp mesje werkt?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van die dunne witte polystyreenplaten? Met een scherp mesje insnijden en langs de rand afbreken. Gaat altijd perfect. Als het heel kronkelig is een figuurzaagje.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
pfff heet nu boven op, kon niks vinden heb maar de loodslabben vervangen en nu hoop ik dat mn zolderruimte droog blijft na de eerst volgende bui.
Maak je wel een gifje van je knutselproces?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:38 schreef isax het volgende:
nee nee gewoon polystyreen met een bobbeltjes motief
vond ik grappig![]()
ik ga gewoon verder met de zaag methode
Groffe vorm zagen en dan in vorm raspen of vijlen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:38 schreef isax het volgende:
nee nee gewoon polystyreen met een bobbeltjes motief
vond ik grappig![]()
ik ga gewoon verder met de zaag methode
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Groffe vorm zagen en dan in vorm raspen of vijlen.
Hete draad is nog beter.
als het toonbaar isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maak je wel een gifje van je knutselproces?
team piepschuim!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar voor evenementen al flink wat piepschuim onder handen genomen.
Yar, ornamenten enzulks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
team piepschuim!![]()
Voor decor en versiering enzo?
gatver dat vind ik altijd zo ranzig, trek dan een shirt aan waar je dat niet bij zietquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gatver dat vind ik altijd zo ranzig, trek dan een shirt aan waar je dat niet bij ziet
of helemaal geen shirtje![]()
Ik vind het wel cool staanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gatver dat vind ik altijd zo ranzig, trek dan een shirt aan waar je dat niet bij ziet
of helemaal geen shirtje![]()
zweet is ook een liefdessapquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tijdens sporten wel![]()
anders vind ik het niet zo fris eruit zien
absoluut en als een man schoon is en dan gaat zweten is het absoluut niet vies maar soms erg verleidelijk. mmmm mannengeurquote:
Het kan nog veel erger hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:55 schreef ChocoFan het volgende:
ik post alleen nog maar lettertjes en plaatjes die al op internet staan
inderdaad ja, ooooh dan val ik nog meequote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het kan nog veel erger hoor
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #97
lol weet ik niet, gisteren pas ontdekt dezequote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
inderdaad ja, ooooh dan val ik nog mee![]()
![]()
maar wel weer allemaal slanke dames
zijn de vollere dames niet trots op hun lichaam?
zonde hoor
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol weet ik niet, gisteren pas ontdekt deze
soort van reddit gone wild ofzo?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol weet ik niet, gisteren pas ontdekt deze
Oma nijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Serieus? namen graag![]()
Ben zo weer terug
Eh is er ook zie ik, beetje ranzigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:15 schreef ChocoFan het volgende:
vind het wel jammer dat er niet zo'n topic is voor de mannen van fok
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh is er ook zie ik, beetje ranzig
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #44
quote:
lol maakte maar een grapje, jij ontdekt echt een COSerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]waar staat oma nijn die wil ik ook zien want ik heb volgens mij een heel ander beeld van haar in mijn hoofd
echt waarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol maakte maar een grapje, jij ontdekt echt een COSer
lol echt in mini slipjesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:24 schreef ChocoFan het volgende:
die burner![]()
heb er ondertussen meer gevonden
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol echt in mini slipjesik heb genoeg gezien, maar eh hail hydra voor burner
geen idee hoe het hier boven is... Ik lig weer in de tuin met een biertjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:04 schreef Joezi het volgende:
Mijn zolderhuiskamer is wel te doen, zolderslaapkamer is kokend heet
lekker hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
geen idee hoe het hier boven is... Ik lig weer in de tuin met een biertje
als je het nog over die topics heb wel jaquote:
zit jij daar ook tussen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh is er ook zie ik, beetje ranzig
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #44
quote:
heb je nog wel andere bekenden gevonden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ben hem in ieder geval aan het zoeken
![]()
maar ik zit al in 2012 dus dat zal hem niet gaan worden vrees ik isax
staan best veel foto's op, klik op de link en je vind hem bijna gelijk geloof ikquote:
en hij valt op mannen, wist je toch welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee hoor, mij te slank en te weinig haar
mannen mogen gewoon haar hebben van mij
is hij bang dat je zijn onderbroelijn ziet door zijn broek?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik heb er al best veel gezien van hem dus ik vrees van wel
ik weet het ook niet, zit af en toe met open mond te kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef isax het volgende:
[..]
is hij bang dat je zijn onderbroelijn ziet door zijn broek?
vind ik ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:46 schreef isax het volgende:
een handoek over je piemel kunnen laten hangen vind ik altijd toch wel knap.
Goed gezegd!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
staan best veel foto's op, klik op de link en je vind hem bijna gelijk geloof ik
hup hup doe er maar wat voor
ja dat snap ik nu welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Goed gezegd!Linken naar posts in KPD word als niet netjes beschouwd begreep ik laatst. Had mijn post toen snel geedit... Weet niet of het jullie überhaupt opgevallen was...
Zit jij in de KPD? Met je foto's?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Goed gezegd!Linken naar posts in KPD word als niet netjes beschouwd begreep ik laatst. Had mijn post toen snel geedit... Weet niet of het jullie überhaupt opgevallen was...
wist niet dat dat als iets bijzonder werd ervaren... Dat kan toch elke manquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:46 schreef isax het volgende:
een handoek over je piemel kunnen laten hangen vind ik altijd toch wel knap.
maar niet iedere vrouw.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
wist niet dat dat als iets bijzonder werd ervaren... Dat kan toch elke man
niet als ie heel klein isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
wist niet dat dat als iets bijzonder werd ervaren... Dat kan toch elke man
mij ben je kwijt, wij hebben toch niets om een handdoek aan op te hangenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:51 schreef isax het volgende:
[..]
maar niet iedere vrouw.
is zoiets als staad plassen.
je kan m toch ook gewoon om je nek hangen, of is dat raar?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mij ben je kwijt, wij hebben toch niets om een handdoek aan op te hangen
of je moet hele grote en harde tepels hebben maar anders zie ik niet in hoe![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
je kan m toch ook gewoon om je nek hangen, of is dat raar?
Welke foto'squote:
we hebben toch ook geen mogelijkheid om staand te plassen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mij ben je kwijt, wij hebben toch niets om een handdoek aan op te hangen
of je moet hele grote en harde tepels hebben maar anders zie ik niet in hoe![]()
ooh dacht dat je ene linkje naar jezelf hadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Welke foto's![]()
Maar nee dus....
Heb ooit eens op een ander forum in "gewaagd" topic gepost, maar dat was van het zelfde kaliber als mijn "pens-foto"
dat kan dan weer wel bijna elke vrouwquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:51 schreef isax het volgende:
[..]
maar niet iedere vrouw.
is zoiets als staad plassen.
joggingbroekquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Welke foto's![]()
Maar nee dus....
Heb ooit eens op een ander forum in "gewaagd" topic gepost, maar dat was van het zelfde kaliber als mijn "pens-foto"
als het handdoekje maar in verhouding isquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
als het handdoekje maar in verhouding is
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
je kan m toch ook gewoon om je nek hangen, of is dat raar?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh dacht dat je ene linkje naar jezelf hadIk moet KPD ook maar eens bekijken, zit je daar met je kloon?
mindfuckerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
mijn ogen zijn prima hoor? beetje wallen alleen
Zag gewoon de liefde tussen jou en zwabber ontstaan, best pijnlijk om vanaf zo dichtbij mee te makenquote:
jij laat geen foto zienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zag gewoon de liefde tussen jou en zwabber ontstaan, best pijnlijk om vanaf zo dichtbij mee te maken
jij ook nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:06 schreef isax het volgende:
[..]
jij laat geen foto zien
dan is het ook makkelijker om afscheid van je te nemen
ja ja, maar de dames willen ook wel wat zien, ik althansquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:08 schreef Inodder het volgende:
Als de dames hier nou nog eens wat "leuks"posten gaat een badlaken nog wel lukken
Denk je dat ik een robot ben?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:08 schreef isax het volgende:
[..]
jij eerst![]()
ik begin toch echt te twijvelen of jij echt bent
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:08 schreef Inodder het volgende:
Als de dames hier nou nog eens wat "leuks"posten gaat een badlaken nog wel lukken
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:13 schreef isax het volgende:
[..]
nee een of andere creep die jonge meisjes lokt
lol je vershuilt je altijd achter een jong meisjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:13 schreef isax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben niet jong hoor en mij heeft ie ook gelokt
ben ik ook hierquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol je vershuilt je altijd achter een jong meisje
allergisch voorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb zo'n potje met perzik gehaald, lekker koud fruit met dit weer![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:37 schreef isax het volgende:
[..]
kan tegen 99% van het geblikt fruit niet
en hou meer van vers
verwend nest dat ik ben
zit niet in blik, dat is goor jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:37 schreef isax het volgende:
[..]
kan tegen 99% van het geblikt fruit niet
en hou meer van vers
verwend nest dat ik ben
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeh![]()
Hier waait het fucking hard. Maar dat is omdat ventilator. Niet te harden hier
Ik heb dit seizoen nog niet gezien, maar ben wel bij met de boeken.quote:
Komt zo goed. In eindhoven is het nu stort regen en bliksem.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeh![]()
Hier waait het fucking hard. Maar dat is omdat ventilator. Niet te harden hier
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb dit seizoen nog niet gezien, maar ben wel bij met de boeken.
Als ik er van de zomer een marathon van maak denk ik dat het toch wel een van de meest bevredigende momenten gaat worden.
oh jee dacht dat je in a'dam zat, dan is het wel bijna hierquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:50 schreef isax het volgende:
[..]
Komt zo goed. In eindhoven is het nu stort regen en bliksem.
Ik vond hem al verdacht veel naar Jian trekkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:13 schreef isax het volgende:
[..]
weer opgeladen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik vond hem al verdacht veel naar Jian trekken
quote:
Moet mijn vaders gereedschap hebben dus ben daarom weekje hier.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh jee dacht dat je in a'dam zat, dan is het wel bijna hier
Wat? Joezi trekt Jian af?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik vond hem al verdacht veel naar Jian trekken
aha, hihi ik zeg net serieus tegen mijn dochter stoel kussen binnen halen want in amsterdam regent het al, zegt ze dat duurt nog wel ff, zeg ik ja maar je gaat zo weg dus hup hupquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:55 schreef isax het volgende:
[..]
Moet mijn vaders gereedschap hebben dus ben daarom weekje hier.
Dat steekt de rivieren niet over... Hier blijft het prachtig!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:50 schreef isax het volgende:
[..]
Komt zo goed. In eindhoven is het nu stort regen en bliksem.
ach die geven daar niets omquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:02 schreef ChocoFan het volgende:
de avondvierdaagse begint hier zo
dan toch maar hopen voor de kleintjes dat het droog blijft
das waar, als ze aan het einde van de week maar hun snoep krijgenquote:
en zo is het maar netquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
das waar, als ze aan het einde van de week maar hun snoep krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |