Ik had Lima geloof ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hier twee dozen met Märklin H0 materieel liggen van toen ik klein was. Dat was zo leuk
The tinier the train, the concentrater the fun!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die aflevering was zo leuk
"There's no scale like O scale"
En dan al die schalen aflopen, H0, N, ik geloof zelfs Z
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
en hoe voel je je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik krijg weer een drang om op reis te gaan
Ik had van de zomer een kast gemaakt voor m'n LP's, en wat lades voor meuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En om een treintje bovenop te doen. Omdat het kan. Als ik er tijd voor heb, we zijn inmiddels alweer bijna een jaar verder.🐙
schimmelinfectiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
lijkt me geen fijn gevoel
denk dat dat wel brand daar beneden
Productontwerper in spé meldtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:13 schreef Inodder het volgende:
Wie opperde nou zojuist cadmium?
Dat was het dus idd!
ooh had ik ook een tijdje, hele treintafel.. maar die huisjes bouwen vond ik leuker dan er mee rijden.. Is dat spul al wat waard?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hier twee dozen met Märklin H0 materieel liggen van toen ik klein was. Dat was zo leuk
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had van de zomer een kast gemaakt voor m'n LP's, en wat lades voor meuk.Ik vond het wel leuk. eerst railsjes neergelegd en toen kijken of mijn locomotief het nog deed. In het begin ging hij alleen met een zetje heel zwak vooruit. Toen heb ik hem met alcohol schoongemaakt en reed hij als een trein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En om een treintje bovenop te doen. Omdat het kan. Als ik er tijd voor heb, we zijn inmiddels alweer bijna een jaar verder.
Mits in goede staat, verder ligt het er aan wat het precies is. Ik heb geen verstand van marktwaardes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh had ik ook een tijdje, hele treintafel.. maar die huisjes bouwen vond ik leuker dan er mee rijden.. Is dat spul al wat waard?
Nee, ik zou het nooit wegdoen maar keek wel even wat het waard was wat wel tegen viel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh had ik ook een tijdje, hele treintafel.. maar die huisjes bouwen vond ik leuker dan er mee rijden.. Is dat spul al wat waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |