Als in buizenradio en houtkachel retro, of als in 1994 internet paarse comic sans op beige achtergrond?quote:
Dat zou wel mooi zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:05 schreef isax het volgende:
[..]
hij gaat waarscheinlijk gewoon zijn eigen slot vol maken.
ja maar ik doe het niet zo maar met allesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Al die zolderkamer nerds hier heb je zo een date
Och jezusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hij ging morgen de Koen en Sander show nog doen, en wilde zelfs nog tot in de nacht doorgaan, en dan was het mooi geweest
waarom niet? er komen ook allemaal jaren 80 dingetjes terugquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als in buizenradio en houtkachel retro, of als in 1994 internet paarse comic sans op beige achtergrond?
Toch wel minstens twee vrije PCI-e 3.0 16x slots.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
ik heb ook wel een aantal dingen waar een fuckbuddy dan van voorzien moet zijn
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch wel minstens twee vrije PCI-e 3.0 16x slots.
die heb ik nog steedsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:07 schreef isax het volgende:
[..]
waarom niet? er komen ook allemaal jaren 80 dingetjes terug![]()
ik wil zo'n armband waar je heel je polsen blauw mee kreeg
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind retro prachtig. Behalve Comic Sans. Dat lettertype is gewoon, hughhh. Er zijn zat andere comic lettertypes die beter zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:07 schreef isax het volgende:
[..]
waarom niet? er komen ook allemaal jaren 80 dingetjes terug![]()
ik wil zo'n armband waar je heel je polsen blauw mee kreeg
comic sans was leuk toen ik 11 wasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind retro prachtig. Behalve Comic Sans. Dat lettertype is gewoon, hughhh. Er zijn zat andere comic lettertypes die beter zijn.
je bedoelt toch zo'n ding wat eerst lang is en als je hem op je arm klapt krult ie om je arm heenquote:
ja die jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk zo'n klikarmband die je om je pols kon slaan.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
En wat voor armband? Ik heb iets gemist geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |