nee kijk maar de aflevering van deze week.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heb je een gratis linkje kunnen vinden
Wat moet je nu met een wijf of vent ik ben liever alleenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet juist weer door mijn lange relatie dat ik niet meer wil samenwonen
das minder dan dat je de rest niet eerst kan kijkenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:42 schreef isax het volgende:
[..]
nee kijk maar de aflevering van deze week.
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als je de mijne bedoelt, die doe ik niet meer in de sc![]()
ik ook maar soms is het andere geslacht erg handig voor bepaalde dingenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat moet je nu met een wijf of vent ik ben liever alleen
ik heb een oud vrouwtje gemistquote:Op maandag 19 mei 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
das minder dan dat je de rest niet eerst kan kijken
one night standsquote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook maar soms is het andere geslacht erg handig voor bepaalde dingen![]()
jij ook niet tegen mijquote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
flauwerd, jij doet niet meer lief tegen mij
rustig he ik was nieuw op dat gebied na jaren een relatie te hebben gehadquote:Op maandag 19 mei 2014 23:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja, je moet ook niet je adres/tel.nr. achterlaten he.
Nou vooruit, dan is het je vergeven.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
rustig he ik was nieuw op dat gebied na jaren een relatie te hebben gehad
2 keer liefdes verdriet gehad toen was het voor mij klaar ik zeg niet nooit maar ik zie het niet meer gebeurenquote:
dat snap ik wel, maar ik heb toch wel ontdekt dat ik net iets meer wil dan alleen sex, ook weer niet samenwonen ofzo maar ook gewoon gezellie enzoquote:Op maandag 19 mei 2014 23:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
2 keer liefdes verdriet gehad toen was het voor mij klaar ik zeg niet nooit maar ik zie het niet meer gebeuren
Ik ben Happy alleenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat snap ik wel, maar ik heb toch wel ontdekt dat ik net iets meer wil dan alleen sex, ook weer niet samenwonen ofzo maar ook gewoon gezellie enzo
Ik hoop nu op nieuwslezers in glanzend zilveren pakken en een weerman-robot met armen gemaakt van aluminium drogerslangen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:49 schreef isax het volgende:
het rtlnieuws heeft een make over gehad
het lijkt wel een slechte science fiction film
lastig is het leven soms hequote:
op de bank knuffelen enzo dat mis ik nietquote:Op maandag 19 mei 2014 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat snap ik wel, maar ik heb toch wel ontdekt dat ik net iets meer wil dan alleen sex, ook weer niet samenwonen ofzo maar ook gewoon gezellie enzo
aaahhh en groot gelijk heb je. slaap lekkerquote:Op maandag 19 mei 2014 23:52 schreef Miek37 het volgende:
Ik kruip na 3 nachten alleen geslapen te hebben ff lekker bij mn hubbie...night all!!
![]()
ik soms welquote:Op maandag 19 mei 2014 23:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
op de bank knuffelen enzo dat mis ik niet
ik hoop op een tardisquote:Op maandag 19 mei 2014 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop nu op nieuwslezers in glanzend zilveren pakken en een weerman-robot met armen gemaakt van aluminium drogerslangen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:49 schreef isax het volgende:
het rtlnieuws heeft een make over gehad
het lijkt wel een slechte science fiction film
dat kan, ik eerst ook, maar dacht toen, wtf er zal toch wel iemand rondlopen die hetzelfde denkt en wilt als ikquote:Op maandag 19 mei 2014 23:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat losgelaten
http://www.rtlnieuws.nl/quote:Op maandag 19 mei 2014 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
ik zal van de week is kijken of ik tijd heb om dat te zien
heb je ze niet eens ingemaakt, dat vind ik wel jammer voor je, maar ik geloof dat het daar ook niet echt het spelletje voor is, of wel, ik weet het niet want ik ken het nog nietquote:Op maandag 19 mei 2014 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie vonden er niets aan zeker?Ik vond het leuk! Bedankt dat jullie een keer mee wilden doen.
En feli Inodder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |