Tenzij je zakt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:17 schreef J03llV het volgende:
[..]
Over een maandjeneemt niet weg dat die regeling van dit jaar mij niet warm of koud maakt. Feesten op 12 juni
Ondertussen heb ik nog Grieksquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:27 schreef nofxtbr het volgende:
Hele ochtend wachten tot wiskunde...
Succes iedereen
Kan toch? Ken ook mensen die dat gedaan hebben om betere resultaten te kunnen halen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:59 schreef JoelBaka het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van verspreid examen doen? Dus over twee jaar? (Kan op reguliere school als ze flexibel examen hebben of je chronisch ziek bent, of op de vavo)
Edit: Dus 1e jaar 4 vakken, 2e jaar 4 vakken. (Of 4:3 bij havo)
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:04 schreef savagesquad het volgende:
Ik word in juni 17. Als ik naar het HBO ga hoe zit dat dan? Ik hoorde dat ik geen collegegeld hoef te betalen en dat ik kinderbijslag moet stoppen om studiefi te krijgen?
Lees je boek intensief door. Als je hebt geleerd voor proefwerken is dat genoeg. Als samenvatting gebruik je dan de syllabus en je kunt nog wat examens doorkijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:05 schreef Mustang24 het volgende:
Iemand nog een goede samenvatting voor massamedia (maw) ?
Thanksquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:02 schreef JoelBaka het volgende:
Heel veel succes vandaag met Filosofie, Scheikunde, Wiskunde en Grieks
Gemiddelde CE-cijfer moet wel 5,5 of hoger zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:20 schreef examens14vwo het volgende:
Vandaag een 4,5 halen voor wiskunde en ik ben geslaagd
Daar heb ik al rekening mee gehoudenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:21 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Gemiddelde CE-cijfer moet wel 5,5 of hoger zijn
Kneusje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:04 schreef savagesquad het volgende:
Ik word in juni 17. Als ik naar het HBO ga hoe zit dat dan? Ik hoorde dat ik geen collegegeld hoef te betalen en dat ik kinderbijslag moet stoppen om studiefi te krijgen?
Jij hebt echt niets te doen he. Je naam doet je gelijk ook veel eer aan. Doodnormale vraag over iets onduidelijks, als je niets beters te typen hebt houd dan die vingers bij je.quote:
Je stelt soms gewoon wat 'domme' vragenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:33 schreef savagesquad het volgende:
[..]
Jij hebt echt niets te doen he. Je naam doet je gelijk ook veel eer aan. Doodnormale vraag over iets onduidelijks, als je niets beters te typen hebt houd dan die vingers bij je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |