Goed lezen!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:53 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
maximumscore 2
vet(ten)/olie + water → vetzuren + glycerol
• vet(ten)/olie en water voor de pijl 1
• vetzuren en glycerol na de pijl 1
Indien het antwoord “(tri)ester + water → vetzuren + glycerol” is gegeven 1
Ik heb geen van deze antwoorden bij I. Daarmee bedoel ik dat ik geen (tri)ester of vet heb opgeschreven, maar triglyceride. Denken jullie dat dit goed is?
quote:35 maximumscore 2
vet(ten)/olie + water → vetzuren + glycerol
• vet(ten)/olie en water voor de pijl 1
• vetzuren en glycerol na de pijl 1
Indien het antwoord “(tri)ester + water → vetzuren + glycerol” is gegeven 1
Opmerkingen
− Wanneer het antwoord
“vet(ten)/olie + water + enzym(en)/lipase(n) → vetzuren + glycerol”
of
“vet(ten)/olie + water → vetzuren + monoglyceride(n)/diglyceride(n)”
is gegeven, dit goed rekenen.
− Wanneer in een overigens juist antwoord triglyceride(n) is vermeld in
plaats van vet(ten), dit goed rekenen.
− Wanneer als antwoord is gegeven: „I = vet(ten), II = water,
III = glycerol.”, dit goed rekenen.
Wij hadden ooit een meerderheidsstelsel maar nu niet meer, dat staat letterlijk in de syllabus op pagina 15 dus ik raad je aan om die wat beter door te lezen. Wij hebben nu een systeem van evenredige vertegenwoordiging.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:26 schreef hofferin het volgende:
[..]
nee zeker niet.
meerderheids hebben wij nu in nl
dat houd in dat er landelijk gestemd word en dat ze zetels in % verdeelt worden.
districeen houd in dat er per district Gebied gestemd word en de winnaar in het district vertegenwoordigt het
het nadeel is dan dat kleine partijen geen kans hebben.
voordeel is dat de politiek dichter bij het volk staat
Volgens mij wel. Die behoort namelijk tot het basispakket die je bij elk vak mag gebruiken!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:59 schreef gerwinner het volgende:
Bij Wiskunde B mag je toch je grafische en normale rekenmachine gebruiken? Ik moest mijn normale inleveren van de altijd chagrijnige teamleidster.
o ja oeps da bedoel ik ook ja. sorryquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:11 schreef Martialis het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een meerderheidsstelsel maar nu niet meer, dat staat letterlijk in de syllabus op pagina 15 dus ik raad je aan om die wat beter door te lezen. Wij hebben nu een systeem van evenredige vertegenwoordiging.
Hè shit, om hier nog even op terug te komen, maak ik een aantal dagen geleden dit:quote:
ik had volgens mij bijna altijd de hoogste SE cijfers (gem uiteindelijk 6,7) van de klas en deed het zo:quote:
komt goed!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:26 schreef Goldenrush het volgende:
Waarom de fuck heb ik gekozen voor maw, dit verneukt mijn slagingskansen enorm
JE KAN HET !!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Teleurstellend cijfer CE halen ---> demoralisatie ---> slecht cijfer volgend CE
help
Hèhè, bijna bier is een goede aanmoedigingquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:38 schreef hofferin het volgende:
[..]
JE KAN HET !!!
FOCUS!! KABELTRUI
BIJNA BIJ HET EINDE
BIJNA BIER!
Je zou eens moeten weten hoe bio er met m'n vriendengroep aan toe gaat...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:24 schreef mapima het volgende:
[..]
ik had volgens mij bijna altijd de hoogste SE cijfers (gem uiteindelijk 6,7) van de klas en deed het zo:
- biologiepagina gebruiken
- youtubefilms biologie
- http://www.biologiepagina.nl/ hier de opdrachten en examenpagina's doen per hoofdstuk
mijn biologiedocent zegt ook altijd: je kan wel alles leren maar dat heeft geen zin is veel te veel uiteindelijk zijn er toch dingen op je examen die je niet weet en het is vooral een soort inzicht dat je moet ontwikkelen, je moet snappen hoe processen werken en je moet je binas kunnen gebruiken
Des te meer kans op een moeilijk examen waar je niet goed op bent voorbereidquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:34 schreef hofferin het volgende:
[..]
komt goed!
positief blijven.
examens van vorige jaren zijn best te doen
YES YOU CANquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Des te meer kans op een moeilijk examen waar je niet goed op bent voorbereid
En maw examens zijn zo theoretisch aaahhh
Of gewoon natuurkunde herkansen lijkt mij?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef badschaap het volgende:
okee ik moet dus voor natuurkunde minimaal een 6,2 halen.
Anders moet ik voor wiskunde herkansing minimaal een 8,3 halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |