Wat is ABO eigenlijk? Ben je nu stiekem aan het doen Joezi, da's heul nie aardigquote:Op maandag 19 mei 2014 19:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
In ABO blijft alles priveWordt wel gepest omdat ik maar 1 ster heb
oh een subforum waar je in kan als je een abo hebt, kreeg een sterretje kado van liesjequote:Op maandag 19 mei 2014 20:00 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Wat is ABO eigenlijk? Ben je nu stiekem aan het doen Joezi, da's heul nie aardig
Dat is tof van Liesje, is het gezellig?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh een subforum waar je in kan als je een abo hebt, kreeg een sterretje kado van liesje
Je lult echt poepquote:Op maandag 19 mei 2014 19:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet het, zijn me matties geworden.![]()
ik moet alleen mexicaanse dingetjes hebben dus had die toko gevonden
ga er maar heen fietsen
lol beetje druk en weinig bekendenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dat is tof van Liesje, is het gezellig?
Je quote de verkeerdequote:
Ik ben Petyr Baelish, ik doe niet aan kingsguards.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij zit in de kingsguardHeb je je witte mantel aan?
lol je weet toch wel waarom ie pinky wordt genoemd?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben Petyr Baelish, ik doe niet aan kingsguards.
Hij wordt LittleFinger genoemd, pipoquote:Op maandag 19 mei 2014 20:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol je weet toch wel waarom ie pinky wordt genoemd?
ps effe downen!
Mn private server werd uit de lucht gehaald... 3 popkes rond level 60 Geen zin weer op nieuw te beginnen...quote:Op maandag 19 mei 2014 19:59 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik speel momenteel niet heel veel. Heb de pre-order van WoD al gekocht en nu een boost naar 90 staan. Ik weet alleen nog niet wat ik doe. En pala of een monk of een char op een andere server maken.
Is er een reden waarom je niet meer speelt?
OMG. Kill yourself.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef Joezi het volgende:
[..]oops was toch maar op NL talige boeken overgestapt.. Sjon Sneeuw
Wil er ook graag eens rondkijken... zijn er veel fora.. of is het niet veel meer dan die SC?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een prive gedeelte van Fok! voor betalende ABOnnementshoudersquote:Op maandag 19 mei 2014 20:00 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Wat is ABO eigenlijk? Ben je nu stiekem aan het doen Joezi, da's heul nie aardig
Haha.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is niet leuk inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mn private server werd uit de lucht gehaald... 3 popkes rond level 60 Geen zin weer op nieuw te beginnen...
Je levelde toen nog niet zo snel, en Mount pas op level 40...
Liep ook telkens een beetje vast rond level 50-60 Vond die werelden/gebieden gewoon niet leuk... Allemaal zo donker enzohaha...
Vond de Lichtere mooie Groene (boompjes gras houthakkers enz.) omgevingen met "gewone" "mensen" dwergen e.d. veel leuker...
Dat vind ik niet kunnen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nah valt nog mee alleen Sneeuw en Greyjoy is Grauwvreugd, de rest wel alle echte namen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |