Ik heb een keer mede gemaakt, verdere alcoholgerelateerde ondernemingen staan op de to-do list.quote:
Ik kom hier al meer dan 14 jaarquote:Op maandag 19 mei 2014 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja daaaag ik kwam hier al toen jij nog in de luiers liep
oh nee zo oud ben ik nou ook weer niet![]()
maar lang lees ik hier al wel mee ja
praten nog niet zo lang
en dat er veel jongeren hier zitten weet ik daarom heb ik tegenwoordig maar mijn geboortejaar vermeld zodat anderen dat weten en dan niet denken dat ik ook pas 25 ben ofzo
ik sinds bb1 en dat is volgens mij 14 jaar geledenquote:
giet het in een dalek en je bent king of the nerdsquote:Op maandag 19 mei 2014 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een keer mede gemaakt, verdere alcoholgerelateerde ondernemingen staan op de to-do list.
veel soppende vrouwen hier op zoek naar een jonge toyboyquote:Op maandag 19 mei 2014 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
Trouwens, wat is deze, zelden zo'n reactie gehad op m'n leeftijd
De eerste keer dat ik hier lurkte was, ehh, 2001? Misschien 2002. From the days of yore.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik sinds bb1 en dat is volgens mij 14 jaar geleden
dus ik net iets korter dan jouw want jij zei meer dan 14 jaar, voordat ik weer van alles naar mijn kop krijg geslingerd
ja die kennen we nu wel, verzin is een ander liedjequote:
vooral jijquote:Op maandag 19 mei 2014 20:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
veel soppende vrouwen hier op zoek naar een jonge toyboy
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
Trouwens, wat is deze, zelden zo'n reactie gehad op m'n leeftijd
niet zo jong hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 20:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
veel soppende vrouwen hier op zoek naar een jonge toyboy
Dalek mok ook goed genoeg? Deze gaat stuk als ik er wat in gooi.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:47 schreef isax het volgende:
[..]
giet het in een dalek en je bent king of the nerds
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hier lurkte was, ehh, 2001? Misschien 2002. From the days of yore.
zet je het geluid uitquote:Op maandag 19 mei 2014 20:48 schreef isax het volgende:
[..]
vooral jij![]()
ik word gek van die gejank in mijn oren
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja die kennen we nu wel, verzin is een ander liedje
Ik was 12, wees blij dat ik de tegenwoordigheid van geest had om m'n waffel te houden op het internet.quote:
dan was je wel jong toen je begon met lurken hierquote:Op maandag 19 mei 2014 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hier lurkte was, ehh, 2001? Misschien 2002. From the days of yore.
dat dusquote:Op maandag 19 mei 2014 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was 12, wees blij dat ik de tegenwoordigheid van geest had om m'n waffel te houden op het internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |