Hey ABO mattie!quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Heb ik wat gemist? De stemming? Naaktfotos van Choco?
niet veel alleen sexy fotos van mijquote:Op maandag 19 mei 2014 20:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Heb ik wat gemist? De stemming? Naaktfotos van Choco?
Vond de instances erg leuk met een (eigenlijk te klein) groepje. Erg goed samenwerken om er toch door te komen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dat is niet leuk inderdaad.
Ik hou ook niet van die donkere gebieden.![]()
Vermijd ze ook altijd.
Ik vermaak me een hoop met de guild, da's dan wel weer gezellig.
Translation Check, player rolls 1 d20.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hey ABO mattie!![]()
lol nee bijna, wel John Sneeuw... waar baseert een vertaler op om namen wel of niet te vertalen..
Hear, hear!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
Heej. WoW. Ik heb het geinstalleerd staan maar al een goede drie jaar niet meer naar gekeken.
nee niet zoveel hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 20:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wil er ook graag eens rondkijken... zijn er veel fora.. of is het niet veel meer dan die SC?
Kom op Azjol, dan boost ik jequote:Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
Heej. WoW. Ik heb het geinstalleerd staan maar al een goede drie jaar niet meer naar gekeken.
Ik denk dat ik het van de zomervakantie maar weer eens aanslinger. Zo net voor het einde van het schooljaar is het denk ik een absurd slecht ideequote:
Jij speelt gewoon op de officieele blizzard servers he? Ik weiger er voor te betalenquote:
schooljaar, een broekie aanwezig hierquote:Op maandag 19 mei 2014 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het van de zomervakantie maar weer eens aanslinger. Zo net voor het einde van het schooljaar is het denk ik een absurd slecht idee
Hoi. Ik ben 25.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
schooljaar, een broekie aanwezig hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |