ja er is niet veel aan nu, maar ja was gisteravond wel ff heftig dus ze moeten weer ff bijkomen natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 17:26 schreef Baconbus het volgende:
Zette weer even de streams aan. Zie ik een aartsdomme Gio en een hoerige Robin. Snel weer uitgezet.![]()
![]()
Doen de streams het alweer?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:26 schreef Baconbus het volgende:
Zette weer even de streams aan. Zie ik een aartsdomme Gio en een hoerige Robin. Snel weer uitgezet.![]()
![]()
Helaas wel. Hoopte eigenlijk dat dit het einde zou zijn. De bodem blijkt nog niet in zicht.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 17:26 schreef ChocoFan het volgende:
en goed ja ik heb momenteel een partner, maar dat is nog niet zo heel erg lang aan de gang
en ik laat me ook nooit meer vertellen wat ik moet doen door een partner want daardoor heb ik alleen jaren gelurkt hier op fok omdat ik anders zou vreemdgaan ofzo, volgens mijn exman dan.
en nee nooit gedaan.
afijn om het kort samen te vatten, ik doe wat ik zelf wil zolang ik maar niemand besodemieter en dat doe ik niet want daar ben ik te braaf voor
dus een foto boeit mij dan niet zo en ik stuur hem ook op naar hem als ie ooit weer internet heeft
was dat een goed antwoord joezi?
dat is wel een mooi plan alleen ben ik wel blij dat er een paar weg zijn en die hoef ik eigenlijk ook niet meer te zienquote:Op maandag 19 mei 2014 17:29 schreef Baconbus het volgende:
Weten jullie wat leuk zou zijn? Als er een tweede Utopia naast Utopia was.
Waar alle weggestuurde en weggestemde mensen naartoe gestuurd zouden worden.
En dat dat tweede Utopia dan veel beter gaat dan het eerste, zou ik mooi vinden.
Ik heb zelfs een abo van liesje gekregenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Helaas wel. Hoopte eigenlijk dat dit het einde zou zijn. De bodem blijkt nog niet in zicht.
Zeker cunnilingus gedaan, ouwe viezerik.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een abo van liesje gekregen
quote:Op maandag 19 mei 2014 17:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zeker cunnilingus gedaan, ouwe viezerik.
juist ik wil geen bezit meer zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 17:30 schreef Joezi het volgende:
[..]je bent toch geen bezit, je bent net zo goed van ons!
zodat je op de bbq kan komen. lief hoor van haarquote:Op maandag 19 mei 2014 17:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een abo van liesje gekregen
quote:Op maandag 19 mei 2014 17:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zodat je op de bbq kan komen. lief hoor van haar
ikke ook hoor daarom onze eigen bbq plannen hierquote:Op maandag 19 mei 2014 17:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]![]()
En Bacon wordt buitengesloten? Mooi klaar mee.
Okay dan. Wie komen er?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ikke ook hoor daarom onze eigen bbq plannen hier
dat weet ik nog niet, ik had alleen een lijstje gemaakt met de mensen die ik op mijn bbq wil hebben hihiquote:
ABO SC valt nog wat tegen.. deze SC blijft de beste SC evurrrrquote:Op maandag 19 mei 2014 17:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]![]()
En Bacon wordt buitengesloten? Mooi klaar mee.
Ik kom wel. Met dit weer BBQ ik net zo goed met een stel vreemden.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, ik had alleen een lijstje gemaakt met de mensen die ik op mijn bbq wil hebben hihi
oei eerst nog effe flink trainen in de sportschoolquote:Op maandag 19 mei 2014 17:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kom wel. Met dit weer BBQ ik net zo goed met een stel vreemden.![]()
Denk dat jij, Joezi en ik sowieso komen.
waarom, ben je dik?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
oei eerst nog effe flink trainen in de sportschool
tuurlijk wij zijn de beste en het gezelligstquote:Op maandag 19 mei 2014 17:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
ABO SC valt nog wat tegen.. deze SC blijft de beste SC evurrrr
Ik doe wel een paar setjes, en dan vind ik het goed.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
eerder te mager momenteel, maar de zomer eindigt meestal wel met pens
ikke wel, dus al 3, ik wil dat inodder ook komt maar die heeft het druk en brain wil ik er ook bij en PaRaquote:Op maandag 19 mei 2014 17:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kom wel. Met dit weer BBQ ik net zo goed met een stel vreemden.![]()
Denk dat jij, Joezi en ik sowieso komen.
ik val op karakter dus hoeft niet hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 17:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
oei eerst nog effe flink trainen in de sportschool
Ja maar voorlopig kunnen we beter uit gaan van mensen die op zeker komen.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ikke wel, dus al 3, ik wil dat inodder ook komt maar die heeft het druk en brain wil ik er ook bij en PaRa
en en en
dat is waar, dan zijn we nog met zijn 3tje ja, ook goed hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 17:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja maar voorlopig kunnen we beter uit gaan van mensen die op zeker komen.
Haha, dat zie je wel zitten.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is waar, dan zijn we nog met zijn 3tje ja, ook goed hoor![]()
sorry mijn gedachten dwalen af
ook handigquote:Op maandag 19 mei 2014 17:48 schreef Joezi het volgende:
Ik ben ook een huis BBQ aan het organiserenDe helft kent elkaar geen eens volgens mij
ja maar we waren nog maar met zijn 3en vandaar dat ie bang is voor stiltesquote:Op maandag 19 mei 2014 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb veel meets meegemaakt, maar dat nog nooit.
Alleen Hydra dus?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:05 schreef Joezi het volgende:
grote groepen hou ik ook niet van hoor, dat geschreeuw van iedereen
lol en je kan heel veel ratelen toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:09 schreef ChocoFan het volgende:
daarom wil ik ook wel een kleine bbq dan, met alleen mensen uit de sc die de laatste tijd veel met elkaar kletsen
maar ja dat ben ik en ik kan inderdaad niet tegen druktes maar dat had ik al eens gezegd
ik hou van gezelligheid
ik wil ook, we zouden toch met zijn 3en doen danquote:Op maandag 19 mei 2014 18:07 schreef Joezi het volgende:
misschien een SC Koning BBQ organiseren, lekker in mn uppie
als het al bereid is een dag of 4, ff ruiken kan helpen om er achter te komenquote:Op maandag 19 mei 2014 18:13 schreef Joezi het volgende:
Hoe lang kun je iets in de koelkast bewaren? een groenteprutje met gehakt en tomatensaus?
hmm 6 dagen schat ik, kan best tochquote:Op maandag 19 mei 2014 18:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als het al bereid is een dag of 4, ff ruiken kan helpen om er achter te komen
ik volgens mij niet meer, hihi mensen in het echt ontmoeten, gelijk de anonimiteit wegquote:Op maandag 19 mei 2014 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik kan en het niet uren reizen is, ja hoor, waarom niet. Durven jullie wel te meeten?
Dit ja. Tenminste niet dat ik me kan herinneren.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb veel meets meegemaakt, maar dat nog nooit.
Ik vind het juist leuk een beeld te hebben van mensen.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik volgens mij niet meer, hihi mensen in het echt ontmoeten, gelijk de anonimiteit weg
soms wel ja, maar mijn fantasie de vrije loop laten gaan vind ik ook wel leukquote:Op maandag 19 mei 2014 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk een beeld te hebben van mensen.
Ja is wel handig als we het een beetje centraal houden, qua locatie.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik kan en het niet uren reizen is, ja hoor, waarom niet. Durven jullie wel te meeten?
jij bent altijd goed genoegquote:Op maandag 19 mei 2014 18:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en dan zijn wij ineens goed genoeg. lekker dan
ja dat je niet spoort wisten de meeste alquote:Op maandag 19 mei 2014 18:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja is wel handig als we het een beetje centraal houden, qua locatie.
Jullie weten toch al dat ik niet spoor, waar zou ik bang voor moeten zijn.
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat je niet spoort wisten de meeste al
en misschien bang om aangevallen te worden door hitsige dames![]()
of ben ik de enige vrouw die daar last van heeft en het toegeeft
Marije houdt het spannend. De KUT.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:43 schreef isax het volgende:
en weten we al wie er uit gaat of is er niet geroddeld?
geen idee, streams staan wel aan maar er gebeurt niet zoveel nu.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:43 schreef isax het volgende:
en weten we al wie er uit gaat of is er niet geroddeld?
Dat zou ik ook leuk vinden. Of Robin. Een van die twee. Want dat gaat helemaal nergens heen.quote:
billy is dubbel op genietenquote:Op maandag 19 mei 2014 18:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat zou ik ook leuk vinden. Of Robin. Een van die twee. Want dat gaat helemaal nergens heen.
Beetje doelloos rondlopen, alles opeten en alles onderschijten. Zoiets ..quote:Op maandag 19 mei 2014 18:47 schreef isax het volgende:
[..]
billy is dubbel op genieten
want wat doet ruudje dan?
hopelijk marije batsenquote:Op maandag 19 mei 2014 18:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Beetje doelloos rondlopen, alles opeten en alles onderschijten. Zoiets ..
ik ben een heerquote:Op maandag 19 mei 2014 18:48 schreef ChocoFan het volgende:
de heren hem wil stuur ik hem wel via dm. en dan alleen de heren waar ik al een tijdje mee klets hier, niet ineens mannen die ik niet ken en mr zappa al helemaal niet hahahaha die is eng
We moeten wel terug naar 500 miljoen, dus het zou een kleine stap in de goede richting zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:49 schreef ChocoFan het volgende:
dat zou wat zijn ja als die 2 dan wat krijgen en dat ruud dan echt verliefd op haar word en heel de dag gaat knuffelen en dat billy thuis dan denkt wtf en dan van een hoog gebouw afspringt. of ben ik nu weer gemeen
mass suicide topicquote:Op maandag 19 mei 2014 18:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
We moeten wel terug naar 500 miljoen, dus het zou een kleine stap in de goede richting zijn.
waar hebben we het dan over?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
die wil jij niet zien hoor, ik ben wat hoger gegaan dan mijn buik![]()
wel met kleding aan hoor
inderdaad ja, eerst billy dan de restquote:Op maandag 19 mei 2014 18:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
We moeten wel terug naar 500 miljoen, dus het zou een kleine stap in de goede richting zijn.
dan ga ik geloof ik heel lullig zeggen dat je terug moet lezenquote:Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef isax het volgende:
[..]
waar hebben we het dan over?![]()
nu wil ik het zeker zien
laat zienquote:Op maandag 19 mei 2014 18:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dan ga ik geloof ik heel lullig zeggen dat je terug moet lezen
Für die Kindern!quote:Op maandag 19 mei 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan heb je wel de wereld gered met zn allen, mooi om op je grafsteen te prijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |