abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140131645

Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.

Mei 2014 - Khaleesi ©

De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Slayage op 19-05-2014 22:07:34 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_140131676
Mooie TT zeg.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 19 mei 2014 @ 15:40:02 #3
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_140131678
OBERYN _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Forum Admin maandag 19 mei 2014 @ 15:40:20 #4
35723 crew  GGMM
pi_140131689
Meest treurige TT uit de reeks.

En dat terwijl je er 20 posts lang op aast.

Treurig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 19 mei 2014 @ 15:40:37 #5
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140131698
Die laatste scene met Petyr was wel een beetje voorspelbaar met z´n I have only loved one woman. :6
pi_140131702
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:

Treurig.
Doe er wat aan, alsjeblieft. Dit begint nu echt vervelend te worden.
pi_140131727
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:

Treurig.
SPOILER
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_140131734
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Volgens mij is GGMM geen TV mod.
pi_140131737
TT even aangepast na TR van ts.
pi_140131752
Janken om TT's :')
pi_140131755
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

SPOILER
-Rabia Al-Basri
pi_140131762
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:41 schreef portie het volgende:

[..]

Volgens mij is GGMM geen TV mod.
Post er wel een TV-mod mee in dit topic? :@
pi_140131798
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:42 schreef Drankster het volgende:
Dat niet alleen, ook het niet-multiquoten (en dan heb ik het niet over 2/3 post onderelkaar..) en het vele lapohunten.
pi_140131804
Wat was het dan dat iedereen zijn panties in a bunch heeft? :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_140131845
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:42 schreef Drankster het volgende:
:{w

de TT zou zo goed mogelijk de geest van het topic moeten beschrijven
-Rabia Al-Basri
pi_140131886
Maar even over de aflevering:

Deze vond ik van uitzonderlijk goed niveau. The shit met The Hound en Arya waren top, stuk voor stuk. Oberyn is de grootste baas ooit. En eindelijk van die gekke Lyssa af. Plus Teh Motherfucking Mountain. Wat een vette reus _O-
pi_140131889
quote:
3s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
Wat was het dan dat iedereen zijn panties in a bunch heeft? :o
niet alles even serieus nemen dude :P
-Rabia Al-Basri
pi_140131911
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

klein verzoek van Khaleesi :

quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:36 schreef Khaleesi het volgende:
Of er iemand dit eventjes in de OP wil zetten..... O-)

[ afbeelding ]
pi_140131923
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

Duh. Meeste mensen hier nemen het allemaal nogal serieus.
pi_140131937
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:45 schreef HostiMeister het volgende:

Oberyn is de grootste baas ooit.
dat is niet mogelijk, want dat blijft tyrion ;)
-Rabia Al-Basri
pi_140132092
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat is niet mogelijk, want dat blijft tyrion ;)
Nah, Tyrion laat anderen het vuile werk opknappen. Oberyn regelt het gewoon zelf, tegen The Mountain ffs. En dan neukt ie ook nog eens alles wat los en vast zit. Kortom. Mother. Fucking. Boss. ;)
pi_140132339
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:51 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nah, Tyrion laat anderen het vuile werk opknappen. Oberyn regelt het gewoon zelf, tegen The Mountain ffs. En dan neukt ie ook nog eens alles wat los en vast zit. Kortom. Mother. Fucking. Boss. ;)
tyrion heeft zijn lichaam niet mee en maakt gebruik van wat muscle, maar ik zou niet zo ver gaan door te zeggen dat hij anderen het vuile werk laat opknappen
-Rabia Al-Basri
pi_140132359
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:51 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

GRRM kennende zal die wel verliezen tegen The Mountain :'( (ook al lijkt het gevecht in de achtste aflevering te komen en niet de negende, dus er is nog hoop).
pi_140132483
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:00 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

GRRM kennende zal die wel verliezen tegen The Mountain :'( (ook al lijkt het gevecht in de achtste aflevering te komen en niet de negende, dus er is nog hoop).
Ja, denk het ook wel. Maar dan nog, seizoen 4 is dat van Oberbaas, the Spanish Liam Neeson :Y
pi_140132514
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

tyrion heeft zijn lichaam niet mee en maakt gebruik van wat muscle, maar ik zou niet zo ver gaan door te zeggen dat hij anderen het vuile werk laat opknappen
Meh,sorry dacht dat je Tywin zei. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')