Tegen de tijd dat ze net een fijn personage wordt zal ze wel vermoordt worden GRRM kennendequote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:01 schreef outtayourleague het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekem dat Petyr Sansa van haar naïviteit afhelpt (naast de andere dingen die hij met haar waarschijnlijk van plan is)en haar een vrouw van de wereld maakt. Ze zag er zo koninklijk uit in de sneeuw, dat het haar wel gun dat ze eens doorkrijgt hoe dat politieke leven echt werkt. Zou haar karakter ook ten goede komen. Tot dus ver vind ik haar naïviteit nogal storend. Dan heeft haar zusje het beter begrepen
Dat zag ik al aankomen toen Sansa die kamer betrad jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
Leuke aflevering alleen wel voorspelbaar wat er zeg maar de komende minuten zou gebeuren
vind je dat echt? Ik zie ook wel dat ze heel mooi is om te zien, maar dat zure misprijzende bekkie de hele tijd vind ik wel een let-downquote:
In het eerste seizoen deed hij me iets te veel aan Prince Charming van Shrek denkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef VeX- het volgende:
Ik snap de vrouwen mensen niet die nu pas warmlopen voor Jaime nadat ze zijn 'andere kant' zien.
"Eigenlijk is het een best wel lieve, goede man, diep van binnnen."
Flikker op, Jaime was altijd al een baas. Ook toen hij Starks het raam uit smeet.
Normaal stoor ik mijzelf daar enorm aan.. bij veel actrices maar bij haar vergeef ik hetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
vind je dat echt? Ik zie ook wel dat ze heel mooi is om te zien, maar dat zure misprijzende bekkie de hele tijd vind ik wel een let-down
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
vind je dat echt? Ik zie ook wel dat ze heel mooi is om te zien, maar dat zure misprijzende bekkie de hele tijd vind ik wel een let-down
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Normaal stoor ik mijzelf daar enorm aan.. bij veel actrices maar bij haar vergeef ik het..
Wel jammer trouwens dat Sansa niet door de moon door gekeild werd.. nu moet ik nog langer tegen haar depressief jankkop aankijken
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef VeX- het volgende:
Ik snap de vrouwen mensen niet die nu pas warmlopen voor Jaime nadat ze zijn 'andere kant' zien.
Flikker op, Jaime was altijd al een baas. Ook toen hij Starks het raam uit smeet.
Een kind uit het raam flikkeren wekte bij mij weinig sympathie op in de eerste aflevering. Niettemin was hij wel altijd interessant om te volgen. Ik heb hardop moeten lachen om zijn voortdurende commentaar gedurende die reis met Brienne.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef VeX- het volgende:
Ja dat wou ze al doen bij baby Tyrion.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze trekt je genotsknots er af hoor
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat wou ze al doen bij baby Tyrion.
dat zat er al vroeg in jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat wou ze al doen bij baby Tyrion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |