Hoeveel uur is dat contract?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:07 schreef SevD het volgende:
Maand geleden bij bedrijf A een contract op afroepbasis getekend voor de duur van een jaar. Proeftijd van 2 maanden.
Klopt, is idd vastgelegd in de CAO.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:09 schreef Gunner het volgende:
Ik heb sowieso vragen bij die proefijd van twee maanden. In principe mag dat niet bij een contract van één jaar. Of val je onder een CAO waar dat vastgelegd is?
Nee en nee. Bij einde dienstverband inleveren.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:11 schreef JoPiDo het volgende:
Mag je het uniform houden en is deze bruikbaar voor andere klussen?
0.quote:
Begrijp ik nu goed dat je een nuluren contract hebt bij bedrijf A en dat bedrijf A niet wil dat je nevenactiviteiten gaat doen bij bedrijf B?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:16 schreef SevD het volgende:
[..]
Klopt, is idd vastgelegd in de CAO.
[..]
Nee en nee. Bij einde dienstverband inleveren.
[..]
0.
Haha, ja dat klopt. Klinkt hilarisch inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat je een nuluren contract hebt bij bedrijf A en dat bedrijf A niet wil dat je nevenactiviteiten gaat doen bij bedrijf B?
Is dat een concurrent?
Staat er iets over in je contract, anders kunnen ze je niet tegenhouden lijkt me toch.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:20 schreef SevD het volgende:
[..]
Haha, ja dat klopt. Klinkt hilarisch inderdaad.
Geen concurrent. Wel zelfde branche, maar totaal andere werkzaamheden.
Ja, dat er schriftelijk toestemming voor moet worden gegeven. Heb ik die niet en doe ik het alsnog dan is dat "dringende reden voor ontslag op staande voet" en "boete van ¤125 per overtreding/overtredingsgedrag".quote:Op maandag 19 mei 2014 15:30 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Staat er iets over in je contract, anders kunnen ze je niet tegenhouden lijkt me toch.
Vreemde lui, boete hier boete daar maar nadenken is er niet bij.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:32 schreef SevD het volgende:
[..]
Ja, dat er schriftelijk toestemming voor moet worden gegeven. Heb ik die niet en doe ik het alsnog dan is dat "dringende reden voor ontslag op staande voet" en "boete van ¤125 per overtreding/overtredingsgedrag".
erg belangrijke toevoeging in deze zinquote:Op maandag 19 mei 2014 15:33 schreef Wespensteek het volgende:
Ga met jouw contract voor de zekerheid even langs het juridisch loket want dat concurrentie verhaal zit me niet lekker. Dat verbod op nevenactiviteiten is onredelijk en er is geen belemmering om bij B te gaan werken.
Ja, dat was sowieso ook wel mijn bedoeling - wilde hier ook even weten of toevallig iemand het antwoord heeft.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:33 schreef Wespensteek het volgende:
Ga met jouw contract voor de zekerheid even langs het juridisch loket want dat concurrentie verhaal zit me niet lekker. Dat verbod op nevenactiviteiten is onredelijk en is geen belemmering om bij B te gaan werken.
Met jouw verandering heeft de zin m.i. een andere betekenis gekregen. Er zouden best belemmeringen kunnen zijn maar het verbod op nevenactiviteiten is er, volgens mij, niet één van.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
erg belangrijke toevoeging in deze zin
wil niet de taal-nazi uithangen, maar zo klopt de zin weer
edit of geen veranderen in een
Een reden voor ontslag op staande voet nog welquote:Op maandag 19 mei 2014 15:32 schreef SevD het volgende:
[..]
Ja, dat er schriftelijk toestemming voor moet worden gegeven. Heb ik die niet en doe ik het alsnog dan is dat "dringende reden voor ontslag op staande voet" en "boete van ¤125 per overtreding/overtredingsgedrag".
Jij hebt de tofste werkgever ooit hoor ik alquote:Op maandag 19 mei 2014 15:32 schreef SevD het volgende:
[..]
Welke CAO is het?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:37 schreef SevD het volgende:
[..]
Ja, dat was sowieso ook wel mijn bedoeling - wilde hier ook even weten of toevallig iemand het antwoord heeft.
"We willen werknemers die zich volledig focussen op ons"quote:Op maandag 19 mei 2014 15:45 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Jij hebt de tofste werkgever ooit hoor ik alIn ieder geval boete geil. Hadden ze nog een reden gegeven waarom je niet bij B mocht werken?
het verbod op nevenactiviteit is is juist een belemmering om bij B te gaan werkenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Met jouw verandering heeft de zin m.i. een andere betekenis gekregen. Er zouden best belemmeringen kunnen zijn maar het verbod op nevenactiviteiten is er, volgens mij, niet één van.
Is bedrijf B ook een nulurencontract?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:16 schreef SevD het volgende:
[..]
Klopt, is idd vastgelegd in de CAO.
[..]
Nee en nee. Bij einde dienstverband inleveren.
[..]
0.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |