Dit standaard kutargument altijd bij alles dat slecht voor je is.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:02 schreef Systeembeheerder het volgende:
Liever met een gekleurde huid te hebben geleefd en 70 worden , dan melkwit blijven en 95 worden.
Terwijl oud worden helemaal niet meer zo naar hoef te zijn. Als je oud en slecht ter been bent kan je gewoon skypen met je medebejaarden.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit standaard kutargument altijd bij alles dat slecht voor je is.
Jij zegt dat je niet begrijpt waarom blanken allemaal zo desperately willen verkleuren. Maar natuurlijk snap je dat niet. Jij bent heul niet blank dus je weet niet hoe het is om in onze schoenen te staanquote:Op maandag 19 mei 2014 16:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit standaard kutargument altijd bij alles dat slecht voor je is.
De mensen waar ik vandaan kom gebruiken allemaal troep om blanker te lijken etc. Kut aardklootquote:Op maandag 19 mei 2014 17:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij zegt dat je niet begrijpt waarom blanken allemaal zo desperately willen verkleuren. Maar natuurlijk snap je dat niet. Jij bent heul niet blank dus je weet niet hoe het is om in onze schoenen te staan
Hoe doe je dat? Dan krijg je toch bruine poephandjes?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:04 schreef Polenbatser het volgende:
Ik ben blank en wil ook niet bruin worden, die strepen van kleding die dan zichtbaar zijn.Dan liever egaal doorzichtig wit.
Ik draag altijd handschoenen.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Dan krijg je toch bruine poephandjes?
Waar kom je vandaanquote:Op maandag 19 mei 2014 17:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
De mensen waar ik vandaan kom gebruiken allemaal troep om blanker te lijken etc. Kut aardklootVerbrand jezelf maar gewoon.
Ik word snel bruin.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:10 schreef -supergirl- het volgende:
@chai
Jij lijkt me ook wel iemand die snel verbrand met je lichte huid.
Ben je niet rood na een dagje stallen mesten of smeer je je altijd goed in?
Gewoon dit :quote:Op maandag 19 mei 2014 17:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Echt? Dat had ik niet bij je verwacht.
Mazzelkont
Tenzij je oude vrienden vroeg dood zijn gegaan, want YOLO.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl oud worden helemaal niet meer zo naar hoef te zijn. Als je oud en slecht ter been bent kan je gewoon skypen met je medebejaarden.
Dat klopt, ik zal nooit helemaal begrijpen hoe jullie hierin staan omdat ik gewoon een heel ander referentiekader heb. Maar toch, ik heb ook gewoon ogen, dus ik kan best uitspraken doen over schoonheid. Ik vind oprecht dat een witte huid best heel mooi kan staan. En het leuke is dat je meestal geboren wordt, met datgene wat je goed staat. Dus is het helemaal niet nodig om wanhopig te bruinen, je haar te verven of chemische zooi in je haar te doen die de structuur verandert (om maar eens een voorbeeld aan te halen waar ik mijzelf ook schuldig aan heb gemaakt). Werk liever met datgene wat de natuur (of God zo je wil) je gegeven heeft. Want op de lange termijn behoud je zo je schoonheid veel langer.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij zegt dat je niet begrijpt waarom blanken allemaal zo desperately willen verkleuren. Maar natuurlijk snap je dat niet. Jij bent heul niet blank dus je weet niet hoe het is om in onze schoenen te staan
Sommige mensen zijn niet geboren met schoonheid en hebben dus ook niets te 'behouden' kan er dan alleen maar beter op wordenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Tenzij je oude vrienden vroeg dood zijn gegaan, want YOLO.
[..]
Dat klopt, ik zal nooit helemaal begrijpen hoe jullie hierin staan omdat ik gewoon een heel ander referentiekader heb. Maar toch, ik heb ook gewoon ogen, dus ik kan best uitspraken doen over schoonheid. Ik vind oprecht dat een witte huid best heel mooi kan staan. En het leuke is dat je meestal geboren wordt, met datgene wat je goed staat. Dus is het helemaal niet nodig om wanhopig te bruinen, je haar te verven of chemische zooi in je haar te doen die de structuur verandert (om maar eens een voorbeeld aan te halen waar ik mijzelf ook schuldig aan heb gemaakt). Werk liever met datgene wat de natuur (of God zo je wil) je gegeven heeft. Want op de lange termijn behoud je zo je schoonheid veel langer.
TS is lelijkquote:Op maandag 19 mei 2014 17:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet geboren met schoonheid en hebben dus ook niets te 'behouden' kan er dan alleen maar beter op worden
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb net 6 halve liters gehaald, anders haal ik de avond niet
Het maakt je lelijk dat je jezelf lelijk noemt waardoor je dus lelijk wordt en gelijk hebt wanneer je jezelf lelijk noemt.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja dat is een iets andere manier om het te verwoorden.
Dat klopt, er zijn mensen die gewoon erg lelijk zijn. Maar dat getal verhoudt zich geenszins met het aantal mensen dat zichzelf van alles en nog wat aandoet om mooier te worden. Zeker niet onder vrouwen. Jullie mogen jezelf echt wel wat meer gaan accepteren. Dat dat mooie bruine kleurtje zo goed bij iemand anders staat, betekent toch niet dat jij het ook moet hebben?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet geboren met schoonheid en hebben dus ook niets te 'behouden' kan er dan alleen maar beter op worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |