Laat je moeder het voor je halen. En laat haar direct een ventilator aanschaffen.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:09 schreef Psy-freak het volgende:
TS zweet zich de tyfus op z'n zolderkamertje terwijl 'ie zit te FOK!ken.
Nu is het bier ook nog op. Maar dan moet ik naar buiten, kom ik allemaal mensen tegen en alles.
Daarbij moet ik dan interactie hebben met de kassajuffrouw/-meneer en dat vind ik autist erg lastig.
Misschien lust het kassameisje dat er nu zit wel een smirnoff.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:09 schreef Psy-freak het volgende:
Daarbij moet ik dan interactie hebben met de kassajuffrouw/-meneer en dat vind ik autist erg lastig.
Heldhaftig zegquote:Op maandag 19 mei 2014 14:09 schreef Lastpost het volgende:
Terechte klacht, niet te harden op zolder. PC maar gewoon in de woonkamer gezet nu.
Ik heb net 6 halve liters gehaald, anders haal ik de avond nietquote:Op maandag 19 mei 2014 14:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Geen bier laten bezorgen als een eckte autist.![]()
Staande hangmattenquote:Op maandag 19 mei 2014 14:14 schreef summer2bird het volgende:
Mensen die geen hangmat op het balkon hebben staan
goed plan!quote:Op maandag 19 mei 2014 14:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Laat je moeder het voor je halen. En laat haar direct een ventilator aanschaffen.
ik zat te denken aan bier, het lijkt me wel een biersletjequote:Op maandag 19 mei 2014 14:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien lust het kassameisje dat er nu zit wel een smirnoff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:23 schreef inslagenreuring het volgende:
Haal je lap stof voor het raam weg en zie dat je in een post-apocalyptische wereld bent waar alleen nog Fok!ers zijn.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof dat in utrecht wel zo isquote:Op maandag 19 mei 2014 19:41 schreef wickedmen het volgende:
Geen tuin of raam helemaal open hebben, half naakt fokken en flessen alcohol in je koelkast hebben.
GEwoon keihard an je piemel trekke en al hte zweet eruit spuiten.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:09 schreef Psy-freak het volgende:
TS zweet zich de tyfus op z'n zolderkamertje terwijl 'ie zit te FOK!ken.
Nu is het bier ook nog op. Maar dan moet ik naar buiten, kom ik allemaal mensen tegen en alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |